• Nou eigenlijk als ik mijn PTA toetsen goed heb gemaakt maar met de cijfers die ik nu heb zou ik over mogen. En mijn mentorix deed bijna een vreugdedansje vanwege dat dus ik mag ook wel blij zijn, dacht ik.

    Zijn er nog meer mensen die nu op overgaan staan qua cijfers?


    Physics is awesome

    Lynnx schreef:
    als ik 65 heb voor wiskunde wel x


    Is dat de soort van becijfering van België want ik heb het wel vaker op de site gezien maar ik snap het niet echt


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Is dat de soort van becijfering van België want ik heb het wel vaker op de site gezien maar ik snap het niet echt


    Lijkt me dat je gewoon 100 punten hebt en dan 65 moet halen (of procenten?). Terwijl het in Nederland met tien punten doen, en het dan een 6.5 is. Tenminste, zo heb ik het altijd begrepen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Lijkt me dat je gewoon 100 punten hebt en dan 65 moet halen (of procenten?). Terwijl het in Nederland met tien punten doen, en het dan een 6.5 is. Tenminste, zo heb ik het altijd begrepen.


    Dat dacht ik ook maar ik vind tien punten maximaal toch handiger, misschien omdat ik dat gewend ben


    Physics is awesome

    Ik blijf zitten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jup ^^

    Volgend jaar naar 2 Havo :3

    -Voelt zich jong-


    El Diablo.

    Ik begin net aan mijn laatste toetsweek, maar ik moet het wel heel erg verknoeien wil ik nog blijven zitten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik begin net aan mijn laatste toetsweek, maar ik moet het wel heel erg verknoeien wil ik nog blijven zitten. :'D


    Daar begin ik donderdag aan (laatste toetsweek) en ik heb zo de zenuwen. Ik weet wel dat ik daarna nog twee herkansingen heb maar ik ben zo bang om het te verpesten. En dan zijn geschiedenis en aardrijkskunde op dezelfde dag wat echt veel leerwerk is en ik heb net mijn cijfer voor aardrijkskunde opgehaald.


    Physics is awesome