• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Moet Jake nodig zeggen, wilde Jake nou niet seks met Alexi? Hmmm, of heb ik dat verkeerd gelezen. Hahaha.]

    Sky Leslie Whitefield ~ mens
    Ik lik even aan mijn lepel, en zet zo mijn lepel naast die van hem in de pot met ijs. 'Muwhahahaha, en nu ook Sky speeksel,' en ik grijnsde gewoon net zo hard terug. 'Sorry Xav, maar dat werkt niet bij mij.' en dan pak ik de lepel eruit en stop wat ijs in mijn mond. 'Juuuummie, dit is echt mijn lievelingsijs.' en dan pak ik de controller en start het spel, waarna ik gelijk in de aanval ga. 'Go Barca!' juich ik dan, waarna ik een schot op het doel maak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jake wil met alle meisjes naar bed dus Alexi is geen uitzondering. xd]

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:23 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Xavier 'Xav', Mens.
    "He riep hij verontwaardigd. "Das niet fair!" en greep zijn controller. Meteen ging hij in de aanval.


    kindness is never a burden.

    Ik meld me af, dag.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sky Leslie Whitefield
    Ik moest lachen. 'Dan had je niet zo naar het ijs moeten staren en kwijlen.' en we spelen beide fel. Tot dat Xav bij mij scoort. 'He shit,' mompel ik zacht. 'Ik krijg je nog wel.' en ik speel weer verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Effen tijd doorspoelen. Duurt anders te lang? Kay with it?]
    Xavier 'Xav', Mens.
    Na een paar goals bij Sky en een paar goals bij Xav is het spel gedaan en rent Xav terug naar het ijs. "Het is gesmolten." pruilt hij bij het zien van het smeuïge ijs.
    "Dat is jou schuld, Sky!"


    kindness is never a burden.

    [Ik vind het best.]
    Sky Leslie Whitefield
    'Hoezo mijn schuld?' vraag ik lachend. 'Ben ik dan echt zó afleidend?' en ik grijns. Dat was ik dus echt niet, maar het was altijd zo grappig om te zeggen. 'Je kan het altijd nog als milkshake eten. Of eigenlijk drinken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [is het goed als het nu avond is? Anders duurt de dag zo lang?]

    Alexi Parker
    Na een bladzijde of 70 leg ik het boek weg en loop naar mijn kast voor een pyama.
    Ik heb geen zin in avondeten. Ik trek vlug mijn pyama aan en doe mijn make-up van mijn wangen. Ik ontsluit de deur weer zodat Sky straks binnen kan en ga met mijn gsm in mijn handen op mijn bed terug liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik vind het ook, alweer, best :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oh, sorry Jaimy, was je even vergeten. Ik zit op een ander RPG en dat gaat als een trein. I'm so so sorry! Geef me een minuutje. :$ ]


    kindness is never a burden.

    Xavier 'Xav', Mens.
    "Dat is niet grappig!" zei Xavier quasi-beledigd. "Milkshakes zijn niet lekker. Ik wil ijs!" Hij stampte kinderlijk met zijn voet op de grond en sloeg boos zijn armen over elkaar. "Je bent niet tof meer, Sky." zei hij en pruilde weer.


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler
    Als ik Axton nergens zie besluit ik maar eens naar mijn kamer te gaan. Misschien is Alexi er al. Ik slenter naar binnen en zie Alexi met haar rug naar me toe zitten op haar bed. Ze is aan het bellen met iemand. Haar oma besluit ik als ik doorheb over wat ze het heeft en pak stil mijn trainingsbroek uit mijn kast. Ik kleed me uit en trek mijn trainingsbroek aan, waarna ik naast haar ga zitten. Ik zie dat ze even schrikt maar dan verder praat. 'Hou ook van jouw oma.' zegt ze en legt haar gsm weg.
    'Waar is Sky?' vraagt ze en ik haal mijn schouders op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    'Ik moet zeggen, je ziet er zo heel schattig uit.' zeg ik tegen Xav als hij een pruillip trekt. 'En sorry dat ik niet meer tof ben. Maar ja, ik moet toch maar weer eens gaan.' en xav staat nog steeds te pruillippen. 'Ik weet het goed gemaakt met je, als jij stopt met dat schattige pruillippen, dan haal ik morgen een nieuwe bak ijs voor je. Oke?' zeg ik dan lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Misschien bij haar nieuwe vriendje?' grinnik ik en ze rolt met haar ogen.
    'Wat las je?' vraag ik en til het boek op dat naast haar ligt.
    'Nightmares? Die heb ik nog nooit zien liggen hier.' merk ik op. Dat boek lag toch in het verboden deel? Hoe komt zij er dan aan?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Xavier 'Xav', Mens.
    Blij sprong hij in de lucht en gaf Sky een knuffel. "Nu heb ik je weer graag. En o wee als je mijn ijs vergeet!"


    kindness is never a burden.