• Nu Zamzar geen filmpjes meer van youtube download? :C

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 21:37 ]

    Youtube Converter. :Y)
    URL van het liedje op youtube kopiëren en plakken. Downloaden en klaar. ^.^

    Oh wacht, je had het over filmpjes... geen idee. D;

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 21:43 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Keepvid.com


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    What?! No!
    Dat meen je niet.
    savevid.com?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik heb hetzelfde probleem, dus ik zet dit topic snel even bij mijn topics.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    youtube downloader. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kan ik daarmee wel die filmpjes die ik download bewerken in WMM?

    Ik gebruik vooral keepvid.com


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Confused schreef:
    Kan ik daarmee wel die filmpjes die ik download bewerken in WMM?

    Bij keepvid kun je kiezen in wat voor soort bestand je het download en de kwaliteit ervan. MP4 is er het fijnste though. In Windows Movie Maker moet mp4 wel kunnen volgens mij.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:04 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    http://www.ixconverter.net/
    En dan Mp4 of AVI aanklikken.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    http://tweakers.net/nieuws/82657/google-wil-dat-youtube-ripsites-hun-diensten-staken.html

    Bedank de entertainment industrie daar maar voor.

    Je kan gelukkig nog altijd http://www.youtubedownloaderhd.com/ gebruiken.

    MP4 opent niet op WMM :C.

    Confused schreef:
    MP4 opent niet op WMM :C.


    Dan converteer je het via een ander programma of stap je over op een fatsoenlijke bewerker.

    Melonpan schreef:
    (...)

    Dan converteer je het via een ander programma of stap je over op een fatsoenlijke bewerker.


    Misschien ligt dit aan mij maar ik vind dit nogal een botte opmerking...

    Confused schreef:
    (...)

    Misschien ligt dit aan mij maar ik vind dit nogal een botte opmerking...


    Het kan best bot over zijn gekomen, maar het is uiteindelijk wel de oplossing. Anders zal je verder moeten zoeken.

    Sheeran schreef:
    ik heb hetzelfde probleem, dus ik zet dit topic snel even bij mijn topics.


    Ik heb dit gevonden, één nadeel je kunt er maar een paar video's per dag mee uploaden. Het gaat wel veel sneller dan zamzar. Wat ook nog kan is dat je bij google.nl naar google video's gaat en daar de filmpjes zoekt die je nodig hebt die niet van youtube zijn en die dan met zamzar download! :-) Het duurde even voordat ik er zelf wat voor gevonden had, of je gebruikt wat hierboven staat maar vele daarvan kon ik niet goed mee overweg voor WMM. x)