• [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 22:35 ]


    effort never betrays you

    Ik zou je er gwn overheen zetten en toch lol proberen te maken


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Als dat echt niet meer veranderd kan worden zou ik proberen er het beste van te maken. Misschien moeten jullie nog eens goed met elkaar praten? Misschien valt het allemaal wel mee.


    The universal language of art.

    Het beste ervan proberen te maken...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hoezo kan dat niet meer veranderd worden? Dat kan vrijwel altijd?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als ik jou was zou ik het met mijn ouders bespreken en nog een keer met haar gaan praten over haar gedrag.


    Physics is awesome

    Shellshock schreef:
    Hoezo kan dat niet meer veranderd worden? Dat kan vrijwel altijd?


    Ja, daar hebben ze de annuleringsverzekering voor uit gevonden volgens mij


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, daar hebben ze de annuleringsverzekering voor uit gevonden volgens mij
    '
    Ja inderdaad. En als dat niet kan, neem je desnoods iemand anders mee?
    Ik zou never met iemand op vakantie gaan waarmee ik ruzie heb :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Shellshock schreef:
    (...)'
    Ja inderdaad. En als dat niet kan, neem je desnoods iemand anders mee?
    Ik zou never met iemand op vakantie gaan waarmee ik ruzie heb :'D


    En als het echt niet anders kan, dan moet je inderdaad maar het beste van zien te maken.

    Maar het is wel naar als je met iemand op vakantie moet waarmee je ruzie hebt.


    Physics is awesome

    Probeer er gewoon het beste van te maken, laat je vakantie niet verpesten hierdoor. Ik was/ben ook kwaad op een vriendin, en mijn 'vriendschapsgevoel' is weg, maar ik kan nog steeds met haar lachen enz. Dus het zal jou ook wel lukken. Gewoon genieten en zien wat ervan komt. Maar het is mogelijk (flower)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Shellshock schreef:
    Hoezo kan dat niet meer veranderd worden? Dat kan vrijwel altijd?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    In een vriendschap horen ruzies. Jij bent toch ook niet perfect? En als het voor die tijd niet goedkomt, andere vriendin meevragen (cat)

    Probeer het uit te praten.


    Firm believer of all that is magic

    Shellshock schreef:
    Hoezo kan dat niet meer veranderd worden? Dat kan vrijwel altijd?

    Nogal ingewikkeld, maar mijn ouders betalen dus die reis op voorhand, met dan hotels en eten enzo voor 6 personen. En die vriendin (met wie ik ruzie heb) heeft het bedrag dat we vroegen al betaald. En natuurlijk kan ik dan in prinicpe nog zeggen van 'Nee, ik wil niet dat je meegaat.' , maar er is niemand die in haar plaats zou kunnen meegaan + ik denk dat mijn ouders echt boos zouden worden als ze dat zouden moeten regelen met de mama van die vriendin.


    effort never betrays you

    Ik zou gewoon iemand anders meevragen. Of haar 2 weken lang negeren. (cat)

    Vriendinnen die liegen en geen respect voor je hebben verdienen het niet om vriendschap terug te krijgen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    ja ik zou twee weken het beste van maken maar het is wel stom dat zij zo doet of je moet gewoon zo min mogelijk met haar om gaan. misschien valt alles wel mee als je op vakantie ga


    draken zijn mooi