• Hou je van zelf dingen knutselen zoals opbergkastjes, lampjes, shirtjes en meer? Bekijk dan een mijn story!
    Het is een foto story waar ik foto's zal plaatsen over hoe je iets stap voor stap moet maken. Ook zul je foto's vinden om inspiratie op te doen voor bijvoorbeeld leuke kamerdecoraties.

    Klik hier om naar mijn story te gaan.


    NOTE: Ik ben nog niet erg ver in, er zijn op het moment dat ik dit typ 2 hoofdstukjes, maar er komen er veel meer! Sorry!

    Ik ga eens een kijkje nemen!


    Your make-up is terrible

    Ik hou echt van dat soort dingen! :'D


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Leuk!

    Lovely ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heb je die dingen dan ook zelf gemaakt?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Handig.:Y)

    Scandal schreef:
    Heb je die dingen dan ook zelf gemaakt?


    Nee ik haal ze van internet, maar ik zoek wel naar de dingen die ik zelf ook leuk vind & sommige dingen ben ik ook van plan om zelf te maken.

    destemido schreef:
    (...)

    Nee ik haal ze van internet, maar ik zoek wel naar de dingen die ik zelf ook leuk vind & sommige dingen ben ik ook van plan om zelf te maken.

    Dus met andere woorden kopieer jij zomaar iemand anders zijn foto's van hoe je het moet maken?
    Dan vind ik dat je er minstens bij moet zetten van waar/wie je het hebt gehaald als je zelf geen foto's maakt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik ben al abo <33
    Het is echt suuuperleuk, ik hou echt van dat soort dingetjes!


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Scandal schreef:
    (...)
    Dus met andere woorden kopieer jij zomaar iemand anders zijn foto's van hoe je het moet maken?
    Dan vind ik dat je er minstens bij moet zetten van waar/wie je het hebt gehaald als je zelf geen foto's maakt.


    Ja ik kopieer het dus eigenlijk. En als die mensen het op internet zetten zonder hun copyright erop is dat hun eigen schuld.
    Als er geen copyright op staat is dat niet mijn schuld, maar die van de 'maker'.

    Wat een verschrikkelijk schattige template.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Luhan schreef:
    Wat een verschrikkelijk schattige template.


    is dat sarcastisch of..

    Scandal schreef:
    (...)
    Dus met andere woorden kopieer jij zomaar iemand anders zijn foto's van hoe je het moet maken?
    Dan vind ik dat je er minstens bij moet zetten van waar/wie je het hebt gehaald als je zelf geen foto's maakt.


    Da's toch niet zo erg. Er zijn toch ook andere stories waarin plaatjes staan gesorteerd per genre.


    The odds are néver in our favor.

    destemido schreef:
    (...)

    is dat sarcastisch of..

    Nee, ik vind 'm echt schattig ._.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Luhan schreef:
    (...)
    Nee, ik vind 'm echt schattig ._.


    oh het klonk een beetje sarcastisch haha sorry (aa) dankjee :3