• Hallo,
    Ik zou graag een cover willen voor een nieuw verhaal dat ik ga schrijven.

    Deze plaatjes zou ik er graag in willen hebben:




    De titel is: Difficult years
    Mijn naam zou ik in het klein in een hoekje willen, maar hij hoeft er niet per se op.
    De sfeer moet een beetje somber zijn, aangezien het een verhaal is over moeilijke situaties.
    Het liefst zou ik willen dat het meisje met het pistool een beetje richt op het meisje dat verdrietig is.
    Het lettertype mag je zelf bepalen, als het maar een beetje bij de sfeer past.

    Alvast bedankt (:


    26 - 02 - '16

    Ik ga wat proberen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik ga wat proberen :Y)


    Thank you so much!
    Ik heb zelf namelijk ook al wat geprobeerd, maar dat werd niks.


    26 - 02 - '16

    Zonder en met naam. Ik heb dit al heel lang niet meer gedaan, so please don't be too hard on me. :]

    Lettertype kan ik nog veranderen. X)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 14:21 ]


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Zonder en met naam. Ik heb dit al heel lang niet meer gedaan, so please don't be too hard on me. :]


    Die is best wel mooi! (:
    Ik ga wel even wachten tot er meer inzendingen zijn en dan kies ik daaruit.


    26 - 02 - '16



    Ik zou hem met jou naam kunnen doen, maar dan weet ik niet waar ik de titel moet neerzetten. Hoewel ik daarop wel een oplossing kan vinden.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 14:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CrazyChicken schreef:
    Zonder en met naam. Ik heb dit al heel lang niet meer gedaan, so please don't be too hard on me. :]

    Lettertype kan ik nog veranderen. X)

    Oeh welk lettertype is dat?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:



    Ik zou hem met jou naam kunnen doen, maar dan weet ik niet waar ik de titel moet neerzetten. Hoewel ik daarop wel een oplossing kan vinden.


    Mooi!

    Welke programma's gebruiken jullie eigenlijk om figuren uit te knippen en zonder dat het lelijk wordt weer in een plaatje terug te zetten?


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    (...)

    Mooi!

    Welke programma's gebruiken jullie eigenlijk om figuren uit te knippen en zonder dat het lelijk wordt weer in een plaatje terug te zetten?

    Dat doe ik niet. Ik gebruik GIMP om de plaatjes met elkaar te blenden. Daarna zocht ik dafont een leuk lettertype en deed die bij het plaatje. En als laatste heb ik via picmonkey effecten toegevoegd.

    Zo maakte ik jou cover.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat doe ik niet. Ik gebruik GIMP om de plaatjes met elkaar te blenden. Daarna zocht ik dafont een leuk lettertype en deed die bij het plaatje. En als laatste heb ik via picmonkey effecten toegevoegd.

    Zo maakte ik jou cover.


    Thanks, bij mij wordt blenden namelijk altijd lelijk.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oeh welk lettertype is dat?

    Sorry, lekker op tijd.
    Beyond Wonderland, gewoon van Dafont. x)

    O ja, en als het blenden lelijk wordt, gum ik soms dingen uit in plaats van dat ik ze uitknip. Zelf gebruik ik daarvoor Photofiltre, maar in Photoshop en GIMP werkt dat ook gewoon, geloof ik. :]
    (Dat laatste ging eigenlijk over Momentum's vraag, maar goed.)


    Felix

    Ik gebruik het toverstafje! Photoshop Elements 7.0/10 \o/
    Maar dat komt er ook niet altijd al te mooi uit te zien, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Sorry, lekker op tijd.
    Beyond Wonderland, gewoon van Dafont. x)

    O ja, en als het blenden lelijk wordt, gum ik soms dingen uit in plaats van dat ik ze uitknip. Zelf gebruik ik daarvoor Photofiltre, maar in Photoshop en GIMP werkt dat ook gewoon, geloof ik. :]
    (Dat laatste ging eigenlijk over Momentum's vraag, maar goed.)

    Aaah dankjewel. Heb ik weer een leuke font erbij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan wel iets proberen (;


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Hier is ie (Hopelijk is die toch nog een beetje gelukt. Ik heb 2 versies gemaakt 1 waarvan de foto van het meisje met het geweer in kleur is en de ander in zwart-wit)

    Met kleur



    Zwart-wit



    Er kunnen nog dingen aangepast worden hoor. Zeg het maar.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:46 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    ik ga ook nog even wat proberen! C: