• Hi,
    Al mijn oordopjes gaan altijd stuk, dus nu ben ik eigenlijk opzoek naar goeie oordopjes. Ik ben wel iemand die er niet tegen kan als mijn muziek zachtjes staat, en het haat als mensen er commentaar op hebben.
    Dus ben ik opzoek naar In-ear oordopjes, die goed werken en langer meegaan dan 1 week.. Het liefst niet duurder dan 15,- $
    x


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik haal die van mij altijd bij de Zeeman, die ik nu heb doen het al een halfjaar en dat zijn van die In ear dingen en ze zijn 1,50 en werken echt goed
    Beter dan die dure van de Hema


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik haal ze altijd bij de Free Record Shop. Van Skullcandy. Zijn maar 10 euro, maar ik vind ze echt heel erg goed. Ik heb ze al in de wasmachine gegooid, tussen mijn spaken gehad en ze hebben het allemaal overleefd:Y)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 16:37 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb die van mij van de Action, €0,72 :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb onlangs knalpaarse in-ears gekocht bij de dixons voor 15 euro. Komt het tussen mijn spaken terecht :(


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb er eens gekocht in het Kruidvat van Sony.

    Ze hebben 2 jaar meegegaan. Tot nu dus...
    Het was rond de 10€


    Life is all about having a good time.

    Ik ken dat gevoel.
    Ik heb er van Skullcandy, die met Paul Frank?
    Normaal heb ik er ook iedere week nieuwe nodig, maar deze gaan al een jaar mee ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb die van de hema van 2 euro per stuk, die dingen zijn awesome, echt. Ik doe nu al vier maanden met één paar, terwijl ik normaal één week doe met oortjes van duurdere merken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bij de blokker hebben ze ze ook van phillips, ook iets van 10 euro


    Life is hard, just break it with your head <3

    Pod schreef:
    Ik haal die van mij altijd bij de Zeeman, die ik nu heb doen het al een halfjaar en dat zijn van die In ear dingen en ze zijn 1,50 en werken echt goed
    Beter dan die dure van de Hema


    Zeeeman? o_O Oke ik ga morgen meteen kijken! Thankss. & anders haal ik die van Skullcandy hehe. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)

    Zeeeman? o_O Oke ik ga morgen meteen kijken! Thankss. & anders haal ik die van Skullcandy hehe. :3

    Jeps, bij mij hebben ze twee soorten, neem die met de legoblokjes, die werken het best.
    Bij ons thuis gebruikt iedereen die van de Zeeman


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik heb oortjes van 'Petit décor'. Ze waren 15€ en best wel goeie oortjes !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Pod schreef:
    Ik haal die van mij altijd bij de Zeeman, die ik nu heb doen het al een halfjaar en dat zijn van die In ear dingen en ze zijn 1,50 en werken echt goed
    Beter dan die dure van de Hema


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)

    Zeeeman? o_O Oke ik ga morgen meteen kijken! Thankss. & anders haal ik die van Skullcandy hehe. :3

    Die van Skullcandy zijn goede oortjes!


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Die van Skullcandy zijn goede oortjes!

    Dat is de grootste crap die er bestaat.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    FloortjeO schreef:
    Bij de blokker hebben ze ze ook van phillips, ook iets van 10 euro

    Die heb ik ook een tijdje gehad, die zijn op zich wel goed, kwa geluidskwaliteit (: Gaan wel snel stuk.
    Ik heb nu van Sennheiser, in-ear, maar die zijn 25 euro. Ze gaan wel héél lang mee, ik heb die van mij nu al 1 jaar. Terwijl ik vroeger om de 3 maanden nieuwe nodig had.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:42 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.