• Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Zenzy en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies. ^.^


    Sarah - Blubbbersok - is 12 en wordt 13 op 5mei. Belg
    Melissa - Halissa - is 14 en wordt 15 op 22januari. Belg
    Rani - Ventus - is 17 en wordt 18 op 13juni. Belg
    Marthe - Jarvis - is 13 en wordt 14 op 31mei. Belg
    Nele - Neelie - is 16 en wordt 17 op 21april. Belg
    Nena - Neenie - is 15 en wordt 16 op 5oktober. Belg
    Lene - Poeh - is 13 en wordt 14 op 18 februari. Belg
    Lisette - Proxime - is 14 en wordt 15 op 11december. Nederlander
    Lisanne - Clint - is 13 en wordt 14 op 1februari. Nederlander
    Lieke - Limerry - is 15 en wordt 16 op 8maart. Nederlander
    Nikki - MalikShake - is 17 en wordt 18 op 3november. Nederlander
    Mara - Elizabetha - is 15 en wordt 16 op 29mei. Nederlander
    Beaudine - Jev - is 16 en wordt 17 op 2mei. Nederlander
    Tessa - TessaRose - is 15 en wordt 16 op 12juli. Nederlander
    Sofie - Antebellum - is 16 en wordt 17 op 9januari. Nederlander
    Annabeth - Barnabas - is 18 en wordt 19 op 11augustus. Nederlander
    Zenzy - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5december. Nederlander
    Jette - MoonLove13 - is 12 en wordt 13 op 3augustus. Nederlander
    Megan - Huntsman - is 17 en wordt 18 op 2mei. Nederlander
    Annick - PUKKELXDING- is 18 en wordt 19 op 4oktober. Nederlander
    Joëlla - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22september. Nederlander
    Kimberly - Wood - is 16 en wordt 17 op 1december. Nederlander
    Isabella - Erudite - is 14 en wordt 15 op 18juli. Nederlander

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.


    Vakanties/afwezigheden:
    Mara: 16/07-24/07 + 9/08-18/08.
    Melissa: 19/07-27/07.
    Lisanne: 10/07-21/07.
    Lisette: 21/07-10/08.
    Lieke: 20/07-05/08.
    Nikki: 05/07-23/07 + 02/09-03/09.
    Sofie: 14/07-28/07.
    Nele: 5/07-08/07 + 22/07-26/07.
    Joëlla: 21/07-5/08 ????

    Forever alone groepje:
    -Mara
    -Tessa
    -Lieke
    -Nikki
    -Sarah
    -Beaudine
    -Marthe
    -Nele
    Wie nog meer? c:

    EN VANAF 3JUNI HEBBEN NIKKI EN LIEKE EEN RELATIE DUS ONTHOUD DAT. C:

    De Starkische Mutsen:

    -Queen Jane Arthorius Foster-Pendragon, Queen of Great-Brittain, also known as Queen Arthorius Pendragon OR Jane Foster, who will NEVER EVER BE CALLED MARTHE by ANYONE. Opperbevelhebber van het Starkische leger. Heerser van Asgard, Jotunheim, Alfheim, Walhalla, Panem, Narnia, Terabithia, Oz, Olympus, de Onderwereld, Gondor, Mordor en Minas Tirith. Aanvoerder van de Noord-Noord-Westerflank en de Voorhoede. Hoeder van de Hamer Mjolnir, Defender met de kracht van Telekinese, bekend onder de schuilnaam van Kensi Revena. Co-1D-Moordenaar samen met Lisanne.
    -Lisanne, Lizzy, de creep, eigenaar van het amazing Captain America schild, boogschutter, mensenetende kannibaal, vaag mens dat een relatie heeft met Rose en Marlies en heerser van Midgard. Grammaticanazi, Defender met de kracht van Visoenen. Bekend onder de schuilnaam van Heather Querray. Is van plan One Direction en alle Directioners waaronder Lieke en Melissa te vermoorden.
    -Tessa - Feeënkoningin, Heerser des Noctem, paarse olifanten Opperbevelhebber, Hoogste-gravin van Zeevanja, Hertogin van Lèliel, Legendarische Nimf van het westen, Hoogste-Admiraal van de Westerflank.
    -Sofalf, The Neuzloze Owner of the Elder Wand and The Beschimmelde, Verotte Beschuitlampstoelpootleuningzitje. Onderbevelhebber van het Starkische leger, Aanvoerder van de Zuiderflank.Beheerst de Mystical Monkey-Powers, Heerser van Middle-Earth. Opperaanbidder van Muse!
    -Sarah,de opperheerser van Isklanië die nooit maar dan ook nooit Saartje genoemd mag worden door niemand, geobsedeerd met blubbersokken die uitgevonden zijn in Isklanië waar ook groen met rode bolletjes giraffen leven waar zij ook over heerst.

    Wie nog meer? Starkische Mutsen zijn uitverkorenen die op Anthony Stark/ Iron Man/ Sherlock Holmes/ Robert Downey Jr. lijken.

    The Game
    1. Iedereen doet mee aan de game. Overal en altijd.
    2. Als je aan de game denkt ben je af.
    3. Als je af bent moet je dat melden. (door 'lost the game' oid te zeggen)
    4. Nadat je af bent krijg je een half uur om de game te vergeten, in die tijd speel je niet mee. Als deze tijd om is doe je gewoon weer mee en kan je de game weer verliezen.

    Kannibalisme is alleen toegestaan op donderdag. En met uitzondering soms op dinsdag.
    Borken mag alleen op woensdag.

    • Topic Nummer 85 is geclaimd door Niemand ^^.

    De rest vind je HIER.
    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.

    -Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, word je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna.
    -Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    -Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:43 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Elizabetha schreef:
    (...)

    Nou... eerst even wat achtergrondinfo.
    Voor de achtergrond info eerst even wat achterachtergrond info.
    IK HEB NIETS, MAAR DAN OOK NIETS, TEGEN VMBO'ERS IN HET ALGEMEEN, maar gewoon iets tegen de VMBO'ers op mijn school.

    Achtergrondinfo:
    Bij ons op school heb je officieel twee gebouwen, maar het wordt gezien als 3.
    Je hebt het VMBO-bovenbouw gebouw, en dan heb je het andere gebouw.
    In het andere gebouw heb je het VMBO-onderbouw deel, en het HAVO/VWO gebouw. Tussen lokaal 124 en 125 zitten wc's, en bij die wc's zit een onzichtbare grens. Aan de 124 kant is het HAVO/VWO, en aan de 125 kant is het VMBO. Aan die kant heb je eigenlijk nooit les.
    We hadden ooit met z'n alleen een kantine, maar door gevechten tussen het VMBO en het HAVO-VWO, werd het de VMBO kantine, en kregen wij een klein cornertje. Nu is er eindelijk onze kantine, maar ze zijn nog druk aan het verbouwen.
    Je zou zeggen, VMBO hun eigen kantine, en nu heeft HAVO-VWO ook hun kantine. Iedereen blij?
    Nou. Dat is niet zo. De VMBO'ers komen toch naar onze kantine.
    De lestijden lopen niet gelijk, waardoor wij les hebben als zij pauze hebben. Das heel chil, behalve als je toetsweek hebt. Dan heb je namelijk het derde tussenuur, en dan om 11 uur komen die kloote VMBO'ers aanzetten. Sorry, maar serieus, het zijn gewoon geen aardige mensen daar. Zelfs de congierges vinden het!

    Wat is er vandaag gebeurd?
    Vandaag waren mijn vriendinnen uit de vierde al uit(ik had nog natuurkunde toets, en zij doen geen natuurkunde), en Tessa en Femke hadden een begeleid tussenuur, want zij zitten nog in de derde. Dus ik zat loner in de aula Tap Tap te spelen op m'n iPod.
    Om 11 uur komen er VMBO'ers aan, en ik negeer ze, want dat kan je gewoon het beste doen. Ze blijven alsnog eeuwig doorgaan, maar als je terug gaat praten, worden ze kwaad.
    Gaan er twee VMBO'ers naast me zitten(de rest staat achter me) en zegt er eentje zo van: "Jo. Donder op. Wij gaan hier zitten." Hij zat niet hoger dan in de 2e. Ik ben vierdeklasser. Die VMBO'ers die bij ons op school komen zijn 1e of 2e klassers, en hebben een grote bek, jonghu! Een best wel gespierde jongen uit mijn klas heeft een keer een blauw oog van zo'n tweede klassertje gekregen. Alweer. Niks tegen VMBO'ers. Alleen tegen die bij mij op school.
    Ik negeerde ze, want ik had geen zin om weg te gaan. Ik zat daar eerder. Pech voor hun.
    Die jongen zo van: "Gaaaaaaa.... Weeeeeeg...." Heel langzaam alsof ik doof ben ofzeu.
    Ik negeer en blijf taptap spelen.
    "Doe joe spiek Inglisj?" vraagt hij dan met een heel slechte uitspraak (niks daartegen, maar dat moet eventjes erbij gezegd worden om mijn reactie beter te kunnen begrijpen)
    Ik spreek Engels met een goed accent(niet om op te scheppen, maar heb dat onderhand al van meerdere van mijn engelsdocenten gehoord, duits en frans daarentegen is echter 1 groot drama).
    Dus ik zet mijn iPod uit en zeg: "Excuse me. What were you saying."
    Die jongen wordt straal uitgelachen door z'n vrienden, en kijkt mij schaapachtig aan. "Nederlands?"
    Ik moet moeite doen om hem niet keihard in z'n gezicht uit te lachen.
    "Ja? Wat is er?"
    "Donder op."
    "Nee. Waarom zou ik?"
    Wordt wat ooeeh... aaahh... geroepen.
    "Je moet niet zo'n grote mond hebben. Dan kan je nog wel eens geslagen worden."
    "Dus je dreigt nu om een meisje te slaan?"
    "Ik niet, maar andere mensen wel."
    Jongen loopt met z'n cluppie weg, en ik ga door met TapTap Revenge.
    Ik denk zo van: "Dude, als je me al gaat slaan, zijn er genoeg mensen hier in deze aula uit mijn klas, die me misschien niet heel aardig vinden, maar die zullen het wel voor me opnemen dan. We zijn niet close op onze school, maar als het VMBO tegenover het HAVO-VWO staat, doet iedereen mee.
    Plotseling is jochie weer terug met z'n vriendjes, en gaan ze "OEEEH!! LALALALALALALA" en huppelen voor me langs enzo. Ik blijf stug naar m'n iPod kijken. Jammergenoeg gaan ze meekijken op m'n ipod, dus ik trek hem iets verder naar mezelf toe.
    Op een gegeven moment word ik het zat en kijk ik op, zie ik daar een stuk of 15 man om me heen staan. Ik wordt stiekem toch een beetje bang, en doe mijn iPod in m'n zak, en pak m'n tas in.
    Terwijl ik daar meebezig ben, komt daar EINDELIJK een docent aan, die zegt: "Jongens, doe eens niet. Laat haar met rust. BLA BLA BLA IK ZEG RANDOM DINGEN, MAAR WEET TOCH DAT HET ZINLOOS IS."
    Ik loop weg.

    Okay, dit is misschien niet heel geweldig voorbeeld van mijn haarkleur, maar het had er iig denk ik misschien wel mee te maken. Ben iig wel meerdere malen tegen kluisjes aangepleurd terwijl ze ginger riepen, getackeld tijdens een gevecht om wie mij het eerst 'gespot' had, enzovoorts.

    Awh, da's echt kut voor je ._.
    -had ik vroeger ook, omdat ik voor geen meter voor mezelf op kon komen-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Erudite schreef:
    (...)

    PUNCH THEM IN THE FACE O.O
    Ik heb ook iets tegen de VMBO'ers van mijn school, ik kan echt niet tegen hun :')

    I would love to, maar ik denk dat ik dan wel gemept zou worden. En dan kreeg ik straf, en dan raak ik mijn status als 'lief schattig klein meisje' bij de leraren die ik zeer vaak zeer misbruik kwijt :c


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Jev went Goyle.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Goyle schreef:
    Jev went Goyle.

    Ik herken die naam. MAAR WAARVAN. OMG, tell me.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    Awh, da's echt kut voor je ._.
    -had ik vroeger ook, omdat ik voor geen meter voor mezelf op kon komen-


    Kijk, dat zou een erg goede oplossing wezen, voor jezelf opkomen, ware het niet dat het bij ons dan alleen maar erger wordt. Dan komt namelijk elke VMBO'er die in de aula zit naar je toe. En dat is niet erg gunstig voor je...


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Clint schreef:
    (...)
    Ik herken die naam. MAAR WAARVAN. OMG, tell me.


    Is het niet van Harry Potter? heeft het vast helemaal mis ^^


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Clint schreef:
    (...)
    Ik herken die naam. MAAR WAARVAN. OMG, tell me.


    van Gargoyle?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Proxime schreef:
    (...)

    Is het niet van Harry Potter? heeft het vast helemaal mis ^^

    OH JA, TUURLIJk. Crabbe en Goyle. Ik las ze in het Nederlands, dus ik ken die Engelse namen niet echt ^^"


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    OH JA, TUURLIJk. Crabbe en Goyle. Ik las ze in het Nederlands, dus ik ken die Engelse namen niet echt ^^"


    Ik wist niet dat het met HP te maken had.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Goyle schreef:
    (...)

    Ik wist niet dat het met HP te maken had.


    Ook met HP ja ^^
    Alhoewel jij er iets anders mee bedoelt waarschijnlijk :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Nm.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:12 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Proxime schreef:
    (...)

    Ook met HP ja ^^
    Alhoewel jij er iets anders mee bedoelt waarschijnlijk :'D


    Een deel van Gargoyle die versteende beesten op de Notre dame.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Elizabetha schreef:
    (...)
    I would love to, maar ik denk dat ik dan wel gemept zou worden. En dan kreeg ik straf, en dan raak ik mijn status als 'lief schattig klein meisje' bij de leraren die ik zeer vaak zeer misbruik kwijt :c


    :')

    Nou, nu komt mijn levensverhaal hoor..

    In de pauze zitten wij altijd bij het trappenhuis in de buurt aan een tafel, niet in de kantine want daar ik het vreselijk druk, maar het is wel een soort van pauzeplek. Maar wij gingen dus naar de WC en daar stond dus een heel groepje meisjes uit de tweede van VMBO. Gaan ze dus opeens tegen ons zeggen dat wij weg moeten, want dit is "hun" WC.
    Wij hadden iets van "Pardon?" en liepen dus gewoon door, nouja, gaan we onze handen wassen gaan ze ons opeens uitschelden etc. Wij negeren ze. Maar een van mijn vriendinnen loopt op krukken en die hinkelde dus even omdat dat wat makkelijker is naar de wasbak. Gaan die kinderen haar nadoen.
    Nou, dan moet je net mij hebben, ik werd vreselijk boos. Ik wou ze slaan, maar dat mocht niet van mijn vriendin. -Normaal ben ik helemaal niet zo agressief hoor :')-
    Dus ik zei keihard "Komen jullie rechtstreeks van de basisschool ofzo?" No offense tegen mensen op de basisschool hoor :Y) Hun lachen. :c
    Het was een beetje dom om te zeggen, want toen gingen ze ons achtervolgen en duwen etc. Arg :@
    En nu zitten ze elke keer dicht bij onze pauzeplek in de buurt en praten ze ons na. ._.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Oh, het was eigenlijk redelijk kort :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Et ma histoire de la pauze. -nee dat was geen Frans-
    In de pauze sta ik bij een aantal meiden uit de 2e, een aantal jongens uit de 3e en Lisette :Y). Die zijn allemaal awesome.
    Bam.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.