u[/f[quote][center][justify]face=courier]right][q]yout[i][15[

url[s[q]][face=courier][/pururl]]ube][/right][/youtube[/greyple][/][/i][/u]/
ace][/[/center]quote][/[/15]b][/justi/" title="Bekijk het profiel van [/faceu[/f[quote][center][justify]face=courier]right][q]yout[i][15[
url[s[q]][face=courier][/pururl]]ube][/right][/youtube[/greyple][/][/i][/u]/
ace][/[/center]quote][/[/15]b][/justi" rel="/includes/card.php?login=[/faceu[/f[quote][center][justify]face=courier]right][q]yout[i][15[
url[s[q]][face=courier][/pururl]]ube][/right][/youtube[/greyple][/][/i][/u]/
ace][/[/center]quote][/[/15]b][/justi" rel="nofollow" class="profile_link">[/faceu[/f[quote][center][justify]face=courier]right][q]yout[i][15[
url[s[q]][face=courier][/pururl]]ube][/right][/youtube[/greyple][/][/i][/u]/
ace][/[/center]quote][/[/15]b][/justi[/s]fy]


There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Erudite schreef:
(...)

Here you go c:


:'), bedankt. Je bent geweldig *KNUFFEL*


"Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

Blubbbersok schreef:
(...)

Nee, veel uitgebreider. (;


There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Neelie schreef:
u[/f[quote][center][justify]face=courier][[right][q]yout[15[(...)ace][/[/center]quote][/b][/justi/" title="Bekijk het profiel van [/faceu[/f[quote][center][justify]face=courier][[right][q]yout[15[(...)ace][/[/center]quote][/b][/justi" rel="/includes/card.php?login=[/faceu[/f[quote][center][justify]face=courier][[right][q]yout[15[(...)ace][/[/center]quote][/b][/justi" rel="nofollow" class="profile_link">[/faceu[/f[quote][center][justify]face=courier][[right][q]yout[15[(...)ace][/[/center]quote][/b][/justi[/s]fy]
Door mijn bork werkt jou bbork niet


Mijn username is een kopje, geen plaat

O, heerlijk >.<
Ik kom dit topic in, is alles meteen geborkt...
Ben weer weg hoor :')


Deep inside, I've never felt alive

TessaRose schreef:
(...)
:'), bedankt. Je bent geweldig *KNUFFEL*


:$


Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

Eten :Y)


Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

Antebellum schreef:
O, heerlijk >.<
Ik kom dit topic in, is alles meteen geborkt...
Ben weer weg hoor :')


How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Sofie,Melissa het is WOENSDAG dan mag borken


Mijn username is een kopje, geen plaat

Neelie schreef:
u[/f[quote][center][justify]face=courier][[right][q]yout[15[(...)ace][/[/center]quote][/b][/justi/" title="Bekijk het profiel van [/faceu[/f[quote][center][justify]face=courier][[right][q]yout[15[(...)ace][/[/center]quote][/b][/justi" rel="/includes/card.php?login=[/faceu[/f[quote][center][justify]face=courier][[right][q]yout[15[(...)ace][/[/center]quote][/b][/justi" rel="nofollow" class="profile_link">[/faceu[/f[quote][center][justify]face=courier][[right][q]yout[15[(...)ace][/[/center]quote][/b][/justi[/s]fy]


There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Ik ga etem


Mijn username is een kopje, geen plaat

Ik heb het dus niet gehaald :c

Vanavond nog 12 pagina's geschiedenis leren en hopelijk ook wat Engels. Ging die leerkracht de leerstof op smartschool, is ie dat gewoon vergeten >.< Ik moet nog een voc van hier tot in Tokio, maar wss ga hij die toch niet vragen morgen en leer ik dus voor niets. Hij heeft wel een voorbeeldexamen on-line gezet, maar het eigenlijke examen is altijd compleet anders, dus leer ik steeds teveel. Conclusie: ik ga vandaag niet klaar raken, maar ga toch gaan zwemmen, dus kan ik alleen maar hopen dat ik morgen snel klaar ben met geschiedenis en Engels dan kan leren.

Of ik buis voor beide vakken D:

Alles is kort uitgelegd (':

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:23 ]


How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.