• De laatste tijd heb ik steeds honger en dan pak ik weer een boterham of snoep of wat er dan maar ook te vinden is in huis. Dit merk ik ook terug in mijn figuur want ik begin wat aan de mollige kant te worden. Het is niet dat ik onzeker ben of ik anorexia wilt hebben maar ik ben al wat steviger gebouwd en ik ben bang dat ik binnen een mum van tijd steeds ongezonder ga leven. In september begin ik pas weer aan een nieuw seizoen sporten dus ik moet een tijdelijk oplossing hebben voor in de vakantie, iemand tips? :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Leuke dingen kijken op de pc, hardlopen buiten(die moet ik onthouden)?


    Shoganai i ne~

    Een rubber elastiekje om je pols doen en elke keer als je denkt aan eten er aan trekken. (In Zac en Cody suite life on Deck deed Cody dit om te stoppen met denken aan Bailey -schrijf je dat zo?- )


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    Een rubber elastiekje om je pols doen en elke keer als je denkt aan eten er aan trekken. (In Zac en Cody suite life on Deck deed Cody dit om te stoppen met denken aan Bailey -schrijf je dat zo?- )

    Ja dat schrijf je zo. Woow deze ga ik onthouden(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ervoor zorgen dat je bezig bent zodat je er minder snel aan denkt, veel drinken en gezonde tussendoortjes. Zo doe ik het (:


    Take risks and conquer your fears.

    Fruit eten. Touwtjesspringen. Hoelahoepen. Hardlopen. Zwemmen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    En als je trek hebt, kun je water drinken, stilt de honger/trek


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Ja dat schrijf je zo. Woow deze ga ik onthouden(bloos)

    Hahaha (:
    Je kan ook telkens als je aan eten denkt vieze plaatjes op internet zoeken, je hebt vanzelf geen honger meer. Althans, die plaatjes boeien mij niet zo, maar de meeste hebben dan geen honger meer.

    Verder... Tsja, Kauwgom. Maar er is ook suikervrije kauwgom en daar krijg ik altijd juist wél honger van.

    -Rondjes draaien tot je misselijk bent? Hahaha (:


    Believe in yourself.

    Tsja, gewoon, weer normaal gaan eten en niet uit verveling maar wat pakken.


    ars moriendi

    Water drinken, en dan als je eet (uit verveling) gewoon water drinken. Houdt bijvoorbeeld een flesje water naast je.
    En fruit eten of een rijstwafel.
    En hardlopen misschien?


    As travars

    Ik heb precies dit al jaren. Ik was er een tijdje mee gestopt, maar helaas, door de stress weer begonnen.


    Life is hard and then we die

    Ik heb dat ook, je moet zorgen dat er fruit in de buurt ligt. Dat is mijn oplossing, voldoende fruit in huis hebben zodat je sneller dan iets gezonds eet dan naar de snoepkast te gaan. Het lukt niet altijd hoor, maar meestal wel. :Y)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik ga dan altijd wortels eten ;x.
    Alleen, daar heb je ook niet altijd zin in.


    I am an idiot, I move.

    Kauwgom en wortels inderdaad.
    Zoek een lied dat je leuk vind, zoek of er een choreografie op zit en leer die en dans die dan minimaal één keer per dag of leer er een andere bij :Y)

    KangDaesung schreef:
    Leuke dingen kijken op de pc, hardlopen buiten(die moet ik onthouden)?

    Altijd als ik series kijk, krijg ik juist de neiging om te eten ><


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hahahaha, herkenbaar!
    Inderdaad, gezond eten.
    Als je honger hebt neem je gewoon een appel, je snijdt hem in heel kleine stukjes, dan eet je minder :)
    En de rest leg je dan weg voor de volgende keer als je honger krijgt.
    En sporten, nouja, zoals al gezegd :)
    En iedereen zegt kauwgom, maar daar krijg ik net honger van (kan ook aan mij liggen)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Vervang het eten wat je tussendoor eet door fruit en eten waarvan je niet zo snel dik word. Daarnaast kan je ook een keer per week gaan hard lopen of een uurtje gaan zwemmen.


    Physics is awesome