• Hi peepz!
    Nachos, LovelyLonely(, Moringa) en ik willen een nieuw THG verhaal beginnen. We hebben dan natuurlijk wel de districten nodig.

    District 1:
    Cilia Tomnaison
    Andrew Matthew Fuller

    District 2:
    Romany Leonora
    Gabriel Joseph Copeland

    District 3:
    Jiance Typera
    Rainy Jiaimala

    District 4:
    Flower Adriana Drea
    Renay Tyson Fortent

    District 5:
    Andee Fonten
    Jacco Avan

    District 6:
    meisje
    Edward Taylor Adams

    District 7:
    Amarantha Hayde Asker
    Tyler Jerome Zuiverloon

    District 8:
    Rosaly Grey
    Steven Edding

    District 9:
    meisje
    jongen

    District 10:
    meisje
    jongen

    District 11:
    gereserveerd
    gereserveerd

    District 12:
    meisje
    jongen

    Begeleiders:
    - Jessina Gaby Shandres, district 1
    - Occid Amyas Rabblemitch, district 2
    - Utrico Yamapico, district 3
    - Eric Matthew Cafrey, district 4
    - , district 5
    - Raelle Faith Wood, district 6
    - Chiara Zuiverloon, district 7
    - , district 8
    - , district 9
    - , district 10
    - , district 11
    - , district 12


    In te vullen:
    Tribuut:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Geslacht:
    District:
    District aandenken:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(liefst met foto en anders een duidelijke beschrijving:
    Familie en vrienden:
    Specialiteit en zwaktepunten:
    Wapen:
    Sociale laag(hoe populair hij/zij is):
    Iets over hem/haar:
    Extra (wat wil je graag in de arena)

    Begeleider:
    Naam:
    Achternaam:
    leeftijd (Tussen de 20 en 50):
    Waarom ben je begeleider:
    Deed je ooit mee:
    karakter:
    Extra:
    Foto:
    District:


    Let op! We kiezen niet voor de eerste, maar voor de beste. Hoe meer info, hoe sneller we jou zullen kiezen. Als je mee zou willen schrijven, zet het er ff bij. We zullen dan kijken OF we je mee laten schrijven.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 16:16 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ik reserveer het meisje uit district 5 :')
    Zometeen heb ik hem wel klaar denk ik. c:

    Tribuut:
    Naam: Andee, wat betekend: dapper, heldhaftig
    Bijnaam: An
    Achternaam: Fonten
    Geslacht: Vrouw
    District: 5
    District aandenken: een broche, maar de speld achterop is er af gehaald, omdat het anders als wapen had kunnen dienen in de arena. Ze heeft het dan ook altijd in haar broekzak. Ze heeft hem gekregen van haar vader, hij had haar nog nooit iets gegeven, dus had hij het uiteindelijk maar gedaan. Haar vader had de broche tijdens het werk gevonden, dus voor hem heeft het niet veel emotionele waarde. Voor Andee daarentegen heeft het dat wel, omdat haar vader haar eindelijk iets gegeven had.
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk(liefst met foto en anders een duidelijke beschrijving:


    Met haar knal blauwe ogen valt ze heel erg op. Haar rode haar maakt haar ogen nog extra duidelijk, en haar wenkbrauwen zijn al net zo rood als haar eigen haar. Ze is niet erg lang, maar ook niet super klein. Ze is rond de 1.75 met een gewicht van 40 kilo. Ze is zo licht omdat ze amper te eten krijgt met haar 5 broertjes en zusjes. Ze is thuis de oudste, dus haar ouders vinden dat de jongere zusjes en broertjes meer eten moeten.
    Familie en vrienden:
    Haar ouders: Leven allebei nog. Haar moeder heet Vallerie, en heeft dezelfde blauwe ogen als Andee. Haar vader heet Amin, en hij heeft nóg roder haar als Andee. Andee heeft een hechtere band met haar moeder dan met haar vader, want haar moeder is net zo dapper als Andee zelf. Maar haar vader houdt niet zo van afwisseling, hij volgt gewoon trouw zijn dagelijkse routine.
    Specialiteit en zwaktepunten:
    Specialiteit: Ze is dapper, en ze gaat dingen snel aan. Ze is niet snel bang voor dingen. Ze kan ongelofelijk snel rennen.
    Zwaktepunten: Ze kan niet tegen bloed en pijn. Ze trapt veel te snel in iemands valstrikken. Ze vertrouwd mensen te snel.
    Wapen: Een zwaard, dat heeft ze geleerd van haar moeder, die dat weer heeft geleerd van háár moeder. Uiteindelijk heeft haar oma het weer geleerd van háár moeder, etc.
    Sociale laag(hoe populair hij/zij is): Ze is afstandelijk, maar heeft toch aardig wat vriendinnen. Met jongens zal je haar niet snel samen zien.
    Iets over hem/haar: Haar tactiek in de arena zal zijn vluchten. Ze zal zich zo min mogelijk onder de mensen bevinden. Als ze ooit door een mutilant achtervolgd zou worden, zou ze zich over haar angst voor bloed heen zetten, en toch in de aanval gaan.
    Extra (wat wil je graag in de arena) Ze wil een zwaard, maar ze weet bijna zeker dat die vlak bij de hoorn zal liggen. Daarom zal ze gaan voor het dichtstbijzijnde wapen, en voor wat kleine maar nuttige overlevings spullen.

    Naam: Andrew Matthew
    Bijnaam: Andy
    Achternaam: Fuller
    Geslacht: Man
    District: 1
    District aandenken:


    Zijn district aandenken is een lederen armband, die hij van zijn district heeft gekregen voor het helpen van de stad.
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk:


    Andrew is getint en gespierd, en heet blonde haren die altijd overeind staan. Hij geeft groene zwoele ogen, die blinken als hij lacht. Zijn lichaam zit onder de littekens van de vele gevechten.
    Familie en vrienden: Familie van Andrew is overleden. Hij heeft alleen zijn beste vriend Kane nog, en de horde meisjes die achter hem aangaan.
    Specialiteit en zwaktepunten: Hij kan uitstekend over weg met een speer en zwaard, maar pijl en boog is toch meer zijn specialiteit. Zijn zwakte is dat hij soms te veel flirt, en dat kan voor problemen zorgen.
    Wapen: Pijl en boog, speer en zwaard.
    Sociale laag: Zijn ouders hebben hem alles nagelaten, en dus is hij redelijk rijk. Hij heeft onderscheidingen gekregen voor zijn werk voor het volk.
    Iets over hem/haar: Hij is de knapste jongen van heel Panem, en ieder meisje wilt hem hebben. Maar Andrew ziet alleen Cilia Tomnaison. Alleen ziet zij hem niet staan. Andrew doet er alles aan om Cilia voor zich te winnen.
    Hij is een Beroeps.
    Extra: Pijl en boog, flesje voor water, slaapzak en een zwaard.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:07 ]


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    ITwilightfan schreef:
    Naam: Andrew Matthew
    Bijnaam: Andy
    Achternaam: Fuller
    Geslacht: Man
    District: 1
    District aandenken:


    Zijn district aandenken is een lederen armband, die hij van zijn district heeft gekregen voor het helpen van de stad.
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk:


    Andrew is getint en gespierd, en heet blonde haren die altijd overeind staan. Hij geeft groene zwoele ogen, die blinken als hij lacht. Zijn lichaam zit onder de littekens van de vele gevechten.
    Familie en vrienden: Familie van Andrew is overleden. Hij heeft alleen zijn beste vriend Kane nog, en de horde meisjes die achter hem aangaan.
    Specialiteit en zwaktepunten: Hij kan uitstekend over weg met een speer en zwaard, maar pijl en boog is toch meer zijn specialiteit. Zijn zwakte is dat hij soms te veel flirt, en dat kan voor problemen zorgen.
    Wapen: Pijl en boog, speer en zwaard.
    Sociale laag: Zijn ouders hebben hem alles nagelaten, en dus is hij redelijk rijk. Hij heeft onderscheidingen gekregen voor zijn werk voor het volk.
    Iets over hem/haar: Hij is de knapste jongen van heel Panem, en ieder meisje wilt hem hebben. Maar Andrew ziet alleen Cilia Tomnaison. Alleen ziet zij hem niet staan. Andrew doet er alles aan om Cilia voor zich te winnen.
    Hij is een Beroeps.
    Extra: Pijl en boog, flesje voor water, slaapzak en een zwaard.


    Heb je misschien een andere foto? Die foto is namelijk al in gebruik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mijn rol maak ik morgenochtend/middag af! (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Naam: Jiance
    Bijnaam: Jici
    Achternaam: Typera
    Geslacht: Vrouw
    District: 3
    District aandenken:


    Haar aandenken is een goudkleurige simpele ketting met een veterstrik-knoop erin. Het betekent dat je nog van alles kan leren, en nooit genoeg weet. Het geeft haar kracht om haar baan bij te krijgen.
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:


    Jiance heeft donkerblonde haren, die golven als ze los zitten. Ze draagt haar haar meestal in een vlecht of aan de achterkant ingevlochten. Haar sluwe ogen, veraden haar vijandigheid. Haar egale huid laat haar ouder en zelfverzeker lijken, maar ze eet zichzelf vanbinnen op.
    Familie en vrienden: Haar ouders werken net als Jiance zelf, in het bouwkundig museum. Ze leert daar alles over techniek, en de Hongerspelen. Haar ouders zijn bang dat ze wordt getrokken, aangezien ze minstens 60 keer haar naam in de glazen bol heeft zitten dit jaar. Jiance is verder enig kind, en heeft weinig echte vrienden. Ze is stil, en je kan niets van haar gezicht aflezen, wat mensen afschrikt.
    Specialiteit en zwaktepunten: Haar specialiteit is techniek, bouwkundig zijn en veel kracht. Ze weet zich goed te verstoppen, en te verdwijnen. Haar zwakte is echter dat ze snel honger heeft, en niet zoveel geduld heeft, waardoor ze risico's neemt.
    Wapen: Een bijl, een hakmes en gereedschap.
    Sociale laag: Door haar gesloten houding, laat ze over zich heen lopen. Niemand ziet haar meer staan, en dus is ze laag in rang.
    Iets over hem/haar: Ze is trots, en neemt niet ergens de tijd voor. Als ze dood, zou ze het niet afmaken, maar diegene langzaam laten sterven. Ze zorgt er natuurlijk wel voor dat er geen kans meer is dat diegene geneest.
    Extra: Touw en een bijl.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 11:32 ]


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    Kan ik de jongen van District 3 reserveren???
    Ik maak die zo, maar ik moet eerst leren!!!
    Daarna doe ik de begeleider van District 3.

    xx


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    ITwilightfan schreef:
    Kan ik de jongen van District 3 reserveren???
    Ik maak die zo, maar ik moet eerst leren!!!
    Daarna doe ik de begeleider van District 3.

    xx
    I love uu xxx


    Nu kunnen we sneller beginnen. Echt ik ben je zo dankbaar

    LovelyLonely schreef:
    (...)I love uu xxx


    Nu kunnen we sneller beginnen. Echt ik ben je zo dankbaar


    Graag gedaan:D Dit is gewoon heel leuk:D


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~

    Ik vul de begeleider van 2 in. (:


    Great minds think alike.

    Naam:Chiara
    Achternaam:Zuiverloon
    leeftijd (Tussen de 20 en 50):21
    Waarom ben je begeleider: Ze wil bewijzen dat districht 7 geen arm districht is. Dat ze ook eens de spelen kunnen winnen
    Deed je ooit mee:Ja op haar 12e toen won ze de spelen.
    karakter: Dat zie ik wel in het verhaal.
    Extra:Ze schrok heel erg toen ze hoorde dat ze Jeremy moest leiden tijdens de spelen. Ze zij tegen haar moeder dat ze der alles aan zou doen dan Jeremy de spelen won.
    Foto:


    districht: 7

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 11:52 ]

    Begeleider:
    Naam: Occid Amyas.
    Achternaam: Rabblemitch.
    Leeftijd: 21.
    Waarom ben je begeleider: Occid verveelt zich dood in zijn rijkeluisleventje, en wil weer de sensatie van de Spelen meemaken.
    Deed je ooit mee: Ja, hij won 3 jaar geleden. Hij won op het nippertje, maar blijft altijd volhouden dat hij makkelijk heeft gewonnen.
    Karakter: Occid is ontzettend arrogant, iets wat hij voor de Spelen al was, en daarna alleen maar erger is geworden. Hij denkt dat hij alles kan en kijkt op iedereen neer. Hij is een echte flirt en neemt het ene meisje na de andere.
    Voor de Spelen is hij een harde trainer, en beult zijn tributen af. Hij verwacht niks anders dan perfectie, en als hij dat niet krijgt schreeuwt hij, gooit met breekbare voorwerpen en smijt in het ergste geval messen naar je hoofd. Ruzies zijn dan ook niet ongewoon als je in zijn district zit.
    Extra: De naam 'Occid' komt van het Latijnse 'doden'.
    Foto:

    Connor Paolo.
    District: 2.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 12:12 ]


    Great minds think alike.

    Ik wou nog wel een jongen maken als ut mag. [a]
    Naam: Steven
    Bijnaam: Steve (Engelse uitspraak)
    Achternaam: Edding
    Geslacht: Man
    District: 8
    District aandenken: Een ketting, deze is van zijn moeder geweest.
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Familie en vrienden: Steven woonde samen met zijn vader en heeft zijn moeder nooit gekend, omdat zij stierf bij zijn geboorte. Steven en zijn vader hebben een goede band. Steven had niet veel vrienden, slechts één beste vriend.
    Specialiteit en zwaktepunten: Zijn specialiteit is het werpen van messen, ook kan hij goed overweg met een zwaard, maar hij is daar niet super goed in. Zijn zwaktepunten zijn, dat hij mensen snel in vertrouwen neemt, hij is dus wat goedgelovig.
    Wapen: Messen
    Sociale laag(hoe populair hij/zij is): Niet erg rijk. Ook is hij niet erg populair, maar met zijn luchtige humor weet hij soms bij mensen in de smaak te vallen.
    Iets over hem/haar: Steven is betrouwbaar, maar ook wat stil. Rosaly kent hij niet zo goed, maar hij kijkt wel tegen haar op en hoopt van haar te kunnen leren.
    Extra (wat wil je graag in de arena): Steven wil niemand doden. Hij weet aan messen te komen, een zaklamp en een flesje water.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 19:40 ]


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    Ik wou nog wel een jongen maken als ut mag. [a]
    Naam: Steven
    Bijnaam: Steve (Engelse uitspraak)
    Achternaam: Edding
    Geslacht: Man
    District: 8
    District aandenken: Een zakmes
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Familie en vrienden: Steven woonde samen met zijn vader en heeft zijn moeder nooit gekend, omdat zij stierf bij de geboorte. Steven en zijn vader hebben een goede band. Steven had niet veel vrienden, slechts één beste vriend.
    Specialiteit en zwaktepunten: Zijn specialiteit is het werpen van messen, ook kan hij goed overweg met zijn zakmes. Een zwaard weet hij ook wel te gebruiken, maar hij is er niet super goed in. Zijn zwaktepunten zijn, dat hij mensen snel in vertrouwen neemt, hij is dus wat goedgelovig.
    Wapen: Messen en zijn zakmes
    Sociale laag(hoe populair hij/zij is): Niet erg rijk. Ook is hij niet erg populair, maar met zijn luchtige humor weet hij soms bij mensen in de smaak te vallen.
    Iets over hem/haar: Steven is betrouwbaar, maar ook wat stil. Rosaly kent hij niet zo goed, maar hij kijkt wel tegen haar op en hoopt van haar te kunnen leren.
    Extra (wat wil je graag in de arena): Steven wil niemand doden. Hij heeft zijn zakmes, een zaklamp en een flesje water.

    Niet om vervelend te zijn, maar eigenlijk mag je geen wapens meenemen in de arena. ;]


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    (...)
    Niet om vervelend te zijn, maar eigenlijk mag je geen wapens meenemen in de arena. ;]


    Ja, ik dacht ook al zoiets:D


    ~ True strength is not measured when you are at your strongest, but when you are at your weakest ~