• Wat vinden jullie?

    http://tinypic.com/player.php?v=14wq35&s=6

    Ik kan tegen kritiek, want dat maakt me alleen maar beter (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik vind je stem niet zo bijzonder. Niet dat het vals is, totaal niet, maar ik houd er niet zoveel van.

    Kanade schreef:
    Ik vind je stem niet zo bijzonder. Niet dat het vals is, totaal niet, maar ik houd er niet zoveel van.


    Oké! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Dit is niet het juiste liedje voor jou, je moet een wat krachtiger liedje kiezen. Wees trots op de kracht in jou stem (:.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Mooie stem, al is de muziek niet mijn smaak. (:


    You are beautiful, you are love.

    Je zingt echt mooi! Maar een ander liedje, ik vind 't niet echt bij je stem passen, en soms is je uitspraak een beetje... mèh. ^^

    Iemand een idee voor een liedje dat ik nu op kan nemen?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Iets van Adele zou goed bij je stem passen, denk ik. ^^ Hoewel je niet zo'n hese stem hebt.
    Of iets van Carrie Underwood?

    Neenie schreef:
    Iets van Adele zou goed bij je stem passen, denk ik. ^^ Hoewel je niet zo'n hese stem hebt.
    Of iets van Carrie Underwood?



    Carrie Underwood - Temporary home.. Of Blown away ofzo. (': That's a great idea. I'm a huge fan! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Fijn het liedje bijna helemaal ingezongen, stormt mijn vader naar boven. Dat wordt hem vandaag niet meer )':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Heb jij serieus geen adem te kort na het refrein;o - heb ik altijd wel-

    'Baby you light up my world like nobody else. The way that you flip your hair gets me overwelmed, but when you smile at the ground it ain't hard to tell you don't no. You don't know your beautiful.' *Ademnood* xd


    Pretty is just a pretty word.

    Het begin vond ik niet zo goed, maar sommige stukken zing je echt wel mooi vind ik, zeker zo zonder muziek! Ik wil je eens horen zingen mét muziek. :'D Maar ik vind het liedje ook niet echt de juiste keuze, ik denk dat andere soort liedjes nog veel mooier zouden zijn. (: Verder heb ik maar 1 keer beetje rare uitspraak gehoord. (:


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    I don't really like it, sorry.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vond het wel moooi maar ik heb alleen het couplet gehoord toen ging ik weer Hitch kijken :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    @ SEXYSTYLESx: Ik heb wel een beetje ademnood, maar ik weet niet of je dat echt hoort. Ik zing gewoon verder (:

    @ Scene: HAHA, misschien kan ik eens een karaoke opnemen... Nee, ik weet dat het liedje niet bij mijn stem past, maar ik had gewoon zin om iets van One Direction op te nemen. Sowieso zijn die liedjes niet fijn om te zingen, omdat ik in mijn eentje zing en zij met z'n vijfen. Die ene rare uitspraak zou kunnen komen door het feit dat ik een Fries accent heb. Of ik spreek gewoon iets vreemd uit. Sowieso was de look vreemd. Het leek meer op lock. (:

    @ Uneventful: Don't say sorry. Er zullen altijd mensen zijn die het niet goed vinden en ik respecteer die mening! (: Ook al laat ik me niet klein maken, zoals ik op de basisschool wel deed. Er werd altijd gezegd dat ik niet kon zingen en ik heb toen zo'n 2/3 jaar niet meer gezongen. Daarna kwam ik in een veel leukere klas en begon ik weer en zei iedereen ineens dat ik wel kon zingen.. Oké, dit heeft niets meer met jou reactie te maken. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Je kan wel nog mooi zingen. Al vind ik je stem niet zo heel bijzonder. Het refrein is wel steeds het best


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right