• Ik ga een nieuwe story beginnen: Love is Louder, than the Pressure to be Perfect.
    Een liefdesverhaal tussen Tom Kaulitz en Demi Lovato. Dus een ontzettend leuk verhaal voor de Aliens en Lovatics! :-) Maar nu wil ik graag voor deze story een trailer en een cover.

    Dit wil ik graag in de trailer hebben:
    - Hierin zegt Demi, dat je eerst van jezelf moet houden voordat je van iemand anders kan houden. Dat stukje wil ik er dus in hebben, alleen het geluid dus haar zien praten liever niet tenzij je het niet anders kan.
    - Ongeveer vanaf 1:08 begint Tom over vrouwen en dan wil ik graag dat stukje waarin hij zegt dat hij het wel graag wil (ware liefde), maar dat het hem waarschijnlijk toch nooit zal gebeuren. (Ook enkel het geluid ervan en niet de beelden als dat kan! :-) )
    - Ook zou ik graag willen dat dit geluid, van de twee stukjes hierboven wat echoënd klinken als dat mogelijk is.
    - Misschien dat je nog iets kan vinden van Demi, wat gaat over haar problemen die ze heeft gehad en dat ze daar tegen heeft moeten vechten, dan daarvan ook nog graag enkel het geluid, misschien dat het tweede filmpje hieronder van Demi Lovato daarvoor handig is? idk.
    - Deze gaat heel moeilijk worden (denk ik) en misschien dat het totaal niet mogelijk is, maar ik vroeg het me ook gewoon af. Is het mogelijk door stukjes aan elkaar te plakken waarin bijvoorbeeld door een of andere presentator/presentatrice word gezegd "Demi Lovato is now dating Tom Kaulitz?" Als dat mogelijk is zoek ik uiteraard zelf de stukjes op, als je dat kan ;-)
    - Graag zwart-wit alles.
    - En dit graag als achtergrondmuziek: klik.
    - En verder mag je doen en laten wat je wilt, zolang Tom en Demi er maar in voor komen! :)
    Hier heb ik wel al wat enkele filmpjes uitgezocht die misschien handig/bruikbaar kunnen zijn, maar dat moet je zelf ook vinden natuurlijk!:
    Tom Kaulitz.
    Tom Kaulitz.
    Tom kaulitz.
    Demi Lovato.
    Demi Lovato.
    Demi Lovato.

    Ik weet dat ik heel veel vraag voor de trailer. Degene die hier zich dan ook aan durft te wagen ben ik echt heel erg dankbaar! En hierom wil ik dan ook de trailer die het wordt de garantie geven dat ik haar story in de spotlight zet, zodat je het toch niet helemaal voor niks doet!

    De cover zal wel heel wat makkelijker zijn! ;-)
    Demi.
    of/en:
    Demi.
    of/en:
    Demi.

    Tom.
    en/of:
    Tom.
    en/of:
    Tom.
    enóf:
    Tom.

    Zoiets heb ik het liefst als achtergrond, of iets wat daarop lijkt! ;-)
    Achtergrond.
    Achtergrond.
    Achtergrond.

    Dit zijn voorbeelden van plaatjes/foto's die gebruikt mogen worden, als je zelf iets beter weet vind ik het helemaal prima! :-D Ook voor degene die ik kies als cover, zal ik een story in de spotlight zetten!
    Alvast heel heel heel heel erg bedankt!
    xoxo

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 18:59 ]

    Pfff, gister had ik eindelijk een filmpje gevonden begaf m'n internet het x'). Is dit wat je bedoeld?
    Klik. Dat van die jongen en het meisje op het strand is misschien ook nog bruikbaar dacht ik? ;-)
    Klik.
    Beide filmpjes zijn van Loveistooloud, ze/hij heeft er meerdere over Tom, als ze goed zijn kun je daar anders even kijken? Zo niet, dan zoek ik verder! :-)

    Navigate schreef:
    Is dit goed wat audio betreft?


    Wauw... Dat is echt heel mooi gedaan! :-D