• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 8:30 ]

    Vanavond zal Skye sowieso af zijn, dus dan zal ik hier wel een lijstje maken waarin staat naar welke relaties hij allemaal op zoek is.
    Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom haha.

    MT!


    How far is far

    MT! Ik zal Norah vandaag ook afmaken!


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Hiya


    Bowties were never Cooler

    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hebben de Alpha en Kappa leden interesse in een relatie met Gio


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Hebben de Alpha en Kappa leden interesse in een relatie met Gio

    Misschien dat Gio een beschermende rol kan hebben tegenover Skye? Zoals een grotere broer. Skye heeft sowieso iemand nodig die hem wat in toom houdt, maar ik zag ook dat Gio enkel wat tough love is tegenover andere jongens dusja, ik weet niet hoe jij er over denkt.

    Skye is een pledge toch? Dan kent Gio aan het begin toch alleen zijn naam, of nog niet eens, of heb ik dan het startpunt van de rpg verkeerd begrepen?


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Skye is een pledge toch? Dan kent Gio aan het begin toch alleen zijn naam, of nog niet eens, of heb ik dan het startpunt van de rpg verkeerd begrepen?

    Nee, je hebt volkomen gelijk. Maar ik bedoel na een tijdje hé, natuurlijk gaan ze niet meteen beste maatjes zijn.

    Gio zal hem zeker wel in toom kunnen houden, maar of dat op een vriendelijke manier gebeurt is nog maar de vraag. Gio is namelijk inderdaad iemand van de tough love, zeker als iemand op zijn zenuwen werkt.
    Ik wil het verder alleen liever niet afspreken, omdat ik het naar vind als er al toekomstige dingen van een rpg vast liggen. Ik hoop dat je dit snapt (:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2018 - 17:42 ]


    Bowties were never Cooler

    naestivate schreef:
    (...)
    Nee, je hebt volkomen gelijk. Maar ik bedoel na een tijdje hé, natuurlijk gaan ze niet meteen beste maatjes zijn.


    Sorry, maar ik heb liever niet dat er toekomstige relaties afgesproken worden. Als er nu al van tevoren bepaald wordt welke kant relaties binnen een RPG op moeten gaan, is dat namelijk een hele belemmering voor de RPG. Huidige relaties kunnen natuurlijk (al zullen de pledges elkaar en de leden aan het begin nog niet goed kennen inderdaad) maar relaties voor de toekomst liever niet

    IrisWestAllen schreef:
    Gio zal hem zeker wel in toom kunnen houden, maar of dat op een vriendelijke manier gebeurt is nog maar de vraag. Gio is namelijk inderdaad iemand van de tough love, zeker als iemand op zijn zenuwen werkt.
    Ik wil het verder alleen liever niet afspreken, omdat ik het naar vind als er al toekomstige dingen van een rpg vast liggen. Ik hoop dat je dit snapt (:

    Natuurlijk snap ik dat en ik heb het zelf ook niet graag als alles al volledig vastligt hoor, maar het is nu niet dat we al een hele verhaallijn zouden bedenken. Maar ik snap je! We zullen wel zien hoe het loopt.

    Misschien kan iedereen beter een indrukkenlijstje maken? Dat iedereen beschrijft wat voor indruk zijn/haar rol heeft/ zou hebben van de anderen? En dat vanuit daar in de toekomst relaties gemaakt kunnen worden?
    Of is dat een heel gek idee? 🙈


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik heb liever niet dat er toekomstige relaties afgesproken worden. Als er nu al van tevoren bepaald wordt welke kant relaties binnen een RPG op moeten gaan, is dat namelijk een hele belemmering voor de RPG. Huidige relaties kunnen natuurlijk (al zullen de pledges elkaar en de leden aan het begin nog niet goed kennen inderdaad) maar relaties voor de toekomst liever niet


    Oké, dat begrijp ik. Maar dan heeft het eigenlijk ook geen enkel nut dat de pledges huidige relaties bespreken, want die zijn er nog niet. Dus de pledges laten het best dan gewoon allemaal op hen afkomen?

    Aesthetica schreef:
    Misschien kan iedereen beter een indrukkenlijstje maken? Dat iedereen beschrijft wat voor indruk zijn/haar rol heeft/ zou hebben van de anderen? En dat vanuit daar in de toekomst relaties gemaakt kunnen worden?
    Of is dat een heel gek idee? 🙈


    Zoiets bedoelde ik dus ook, maar blijkbaar is dit ook niet de bedoeling?