• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland - Griekenland
    Spanje - Frankrijk
    Engeland - Italië



    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:24 ]


    ~

    LHemsworth schreef:
    (...)

    Hij laad de foto niet :(kut internet :(

    Het is een filmpje xd
    Ik geef je de link wel --> http://www.youtube.com/watch?v=mNrXMOSkBas


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bellisario schreef:
    (...)

    O baaah. ;o


    Ja idd :(


    ~

    Weet iemand even snel een Iers dorpje?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    LHemsworth schreef:
    Kan iemand me weer blij maken? Alles wat net mis kon gaan ging ook mis :(



    ars moriendi

    Clint schreef:
    (...)
    Het is een filmpje xd
    Ik geef je de link wel --> http://www.youtube.com/watch?v=mNrXMOSkBas


    hihij thank youu (flower)


    ~

    Bellisario schreef:
    Weet iemand even snel een Iers dorpje?

    Carraroe

    Bellisario schreef:
    Weet iemand even snel een Iers dorpje?

    Doolin? Authentiek dorpje volgens google. :Y)


    ars moriendi

    Bellisario schreef:
    (...)

    Nevermind :')


    Okiii :)


    ~

    Ghehe ik ben disney liedjes aan het luisteren, ben nu Hakuna Matata aan het luisteren en het blijft gewoon leuk. :Y)

    'What a motto?' 'Nothing, what's the motto with you?' Oh heerlijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Ghehe ik ben disney liedjes aan het luisteren, ben nu Hakuna Matata aan het luisteren en het blijft gewoon leuk. :Y)

    'What a motto?' 'Nothing, what's the motto with you?' Oh heerlijk.

    Heerlijk blijft dat toch hè ;D


    ars moriendi

    Mesut schreef:
    Ghehe ik ben disney liedjes aan het luisteren, ben nu Hakuna Matata aan het luisteren en het blijft gewoon leuk. :Y)

    'What a motto?' 'Nothing, what's the motto with you?' Oh heerlijk.

    Mijn favoriet blijft diegene van Pocahontas.

    Schatjes ik ben ff bij het uitzendbureau :) spreek jullie straks (flower)


    ~

    Idee 1:
    De Ierse [naam] is aanvoerder bij een amateur dames team in Ierland. Samen met haar mede spelers vullen ze een prijsvraag in om een trainingssessie te winnen van grote beroemde voetballers in Zweden. De dames zullen verblijven in een luxe villa aan het meer midden in de natuur van Zweden, met sauna, jacuzzi's en vele andere luxe. De meiden krijgen het ontzettend naar hun zin en kunnen niet wachten om training te krijgen van de jongens. Maar al snel waait hun luxe avontuur voorbij als er een van de jongens zijn handen niet van [naam] kan afhouden.

    Idee 2:
    [naam] komt uit een grote Spaanse familie & is al sinds haar vijfde bevriend met de Spaanse middenvelder Jesús Navas. Op haar achttiende krijgt ze opeens moeite met veel dingen en later blijkt dat ze lijd aan een ernstige spierziekte. [naam] haar lichaam takelt langzaam af als ze uiteindelijk op haar twintigste in een rolstoel beland en ze graag nog iets leuks wilt doen voordat ze helemaal niks meer kan. Ze besluit met haar beste vriend Jesús, die zonder dat [naam] het weet gevoelens voor haar heeft, naar München af te reizen om [naam] haar favoriete club Bayern München te zien spelen en haar favoriet Mario Gómez.

    Zo dat zijn de twee ideetjes, KIES C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:
    Idee 1:
    De Ierse [naam] is aanvoerder bij een amateur dames team in Ierland. Samen met haar mede spelers vullen ze een prijsvraag in om een trainingssessie te winnen van grote beroemde voetballers in Zweden. De dames zullen verblijven in een luxe villa aan het meer midden in de natuur van Zweden, met sauna, jacuzzi's en vele andere luxe. De meiden krijgen het ontzettend naar hun zin en kunnen niet wachten om training te krijgen van de jongens. Maar al snel waait hun luxe avontuur voorbij als er een van de jongens zijn handen niet van [naam] kan afhouden.

    Idee 2:
    [naam] komt uit een grote Spaanse familie & is al sinds haar vijfde bevriend met de Spaanse middenvelder Jesús Navas. Op haar achttiende krijgt ze opeens moeite met veel dingen en later blijkt dat ze lijd aan een ernstige spierziekte. [naam] haar lichaam takelt langzaam af als ze uiteindelijk op haar twintigste in een rolstoel beland en ze graag nog iets leuks wilt doen voordat ze helemaal niks meer kan. Ze besluit met haar beste vriend Jesús, die zonder dat [naam] het weet gevoelens voor haar heeft, naar München af te reizen om [naam] haar favoriete club Bayern München te zien spelen en haar favoriet Mario Gómez.

    Zo dat zijn de twee ideetjes, KIES C:

    Numero dos (:

    Idee 2 vind ik leuker c: