• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ Omg ahahahah jullie ijn echt gek ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël

    'Indeed, maar ik hou hem wel' Deelde ik grijzend mee, 'Je mag die van jezelf ook wel hebben als je dat zou willen' Voegde ik eraan toe terwijl ik het klokhuis van de appel vanaf hier recht in de prullebak gooide, oefening baard kunst.


    Don't be like the rest of them, darling

    Prisoner schreef:
    [ Omg ahahahah jullie ijn echt gek ^^ ]


    [Ik voel me aangesproken :Y) en ik kan je vertellen, eerder dit topic, of in het vorige, gingen we zelfs over sinterklaas en de sexy kerstman praten, maar dat mochten we toen niet meer doen ^^ wat ik ook best snap ;p het was heel offtopic. En om nu ontopic te zijn:]

    Sky
    'Niet als ik hem van je afpak,' zeg ik grijnzend terug, en pak zo de tekening uit zijn handen. 'En aangezien je arm gebroken is, kan en mag je niet te vlug bewegen, dus kan je hem ook niet terugprakken.' en ik grijns nog steeds naar hem. 'Van mij mag je de tekening houden, die tekening van mij. Ik bedoel, degene die jij hebt getekend. Oke, dit klinkt verdraaid lastig.' zeg ik dan. Ik applaudiseer kort als Daniël ook zijn appel in een keer in de prullenbak gooit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Had je eerder niet even kunnen mededelen dat je verschrikkelijk gemeen kunt zijn?' Vroeg ik grijnzend, terwijl ik me op mijn knieén wurmde en met mijn rechterarm de tekening terug probeerde te pakken.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Haha.. Ik ben heeeeel goed in mensen iriteren en gek doen.. It's just fun XD.. En we hadden het over dat sinterklaas leek op Perkamentus XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Hé, dat is pas gemeen,' zeg ik lachend. Waarna ik de tekening nog iets verder bij hem vandaan houdt. 'Wees nou maar voorzichtig met je arm.' en ik moet nog steeds lachen. Zolang Nathan hem maar niet ging helpen, zou Daniël die tekening niet te pakken krijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Lieverd, ik was een mede sinterklaas prater XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël

    'Wees nou maar voorzichtig met je arm' Zei ze nogsteeds lachend en ik kreeg een idee 'Nathan, help even' Zei ik geiriteerd, 'Sorry, als ik niet veel mag doen moet je nog altijd lang Nathan' Zei ik lachend terwijl ik zag hoe Nathan opstond van het bed.


    Don't be like the rest of them, darling

    Prisoner schreef:
    [ Lieverd, ik was een mede sinterklaas prater XD ]


    [Oja :Y) dat weet ik weer, je moest toen ook lachen. Toch? :3]

    Sky
    'He, dat is ook niet eerlijk,' zeg ik, maar ik kon niet stoppen met lachen. Ik sta op, zodat ik niet ineens ingesloten kan worden door Nathan. 'Trouwens, Nathan,' zeg ik op mijn liefste toon, 'je gaat Daniël toch niet helpen?' en ik knipper met mijn ogen. 'Oke, dat heeft geen zin, dat weet ik. Waarschijnlijk doen jullie alles wel zo'n beetje voor elkaar.' zeg ik, in staat om te glimlachen in plaats van te lachen. Ik stop de tekening achter mijn rug, en ga dan tegen de muur leunen. Dan zou hij mij eerst moeten verplaatsen, wil hij bij de tekening komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    'Niet?' Zei ik grijnzend, ze wist dat haar smeekbede toch ook geen zin had want zoals ze net als zij we waren broers en die deden zoiets nou eenmaal voor elkaar, 'Dus, je denkt dat ik je niet tepakken kan krijgen als je tegen de muur leunt? Ik sleep je er met gemak weg' Zei ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Ik ga er gewoon van uit dat je manieren hebt,' zeg ik grijnzend,'en dat je me dus niet zomaar wegsleept.' maar ik wist dat ook dit niet zou helpen. 'En anders..' begin ik met een nep dreigende toon, 'dan geef ik je de kieteldood!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Pomtiedom, ik denk dat Sky het gaat winnen van Nathan en Daniël :Y) Alhoewel, ze zijn wel engelen bedenk ik me ineens..]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xav.
    "Sure." glimlachte ik. "Ma'am." ik schuif een stoel naar achteren en laat Amare plaatsnemen. "Zal ik eten voor je halen? Een verrassingsbordje." grijns ik en steun met mijn handen op de tafel terwijl ik afwacht op Amare's antwoord.


    kindness is never a burden.

    Amare

    Ik grijns even en grinnik, 'Natuurlijk Monsieur.' zeg ik dan met een knipoog. 'Etonnez-moi.' zeg ik dan in vloeiend Frans. Ik grijns en kijk hem aan.

    [ Handig, zo'n zus die vloeiend Frans kan XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ja, maar geef me nu maar de vertaling. ^^ Hehe. Ik suck in Frans, mijn Engels is goed maar Frans. DAM DAM DAM DAAAAM DAM DAM DAM DAAAAM! ]


    kindness is never a burden.