• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ Btw, ze heeft nog een blazer erbij aan ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Jes it should}

    Daniël

    Ik word wakker van niets in het bijzonder maar net als ik mijn ogen open doe hoor ik Sky luid 'Goal!' Juigen en rek me uit, net als ik mijn arm wil strekken voel ik de pijn door mijn arm gaan.. Fijn dat was ik nou net vergeten, 'Wat zijn we aan het doen?' Vroeg ik hun beide grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Xav.
    Grijnzend keek ik toe hoe Amare Vanessa mooi op d'r plaats zette. Ik ging een stap opzij zodat Amare eerst de badkamer in kon gaan en richtte me dan terug op Vans. "Moest dat nou?" vroeg ik lichtelijk geërgerd. Ze haalde onschuldig haar schouders op en ging toen dicht bij me staan. Vans' vingers krulden zich om de hals van mijn shirt en ze trok me tegen haar aan. "Je bent van mij." prevelde ze. Ik schudde mijn hoofd en maakte haar handen los van mij. "Niet meer, Vanes." was mijn antwoord. Exact 20 minuten later liep Amare de kamer weer uit en glimlachte naar me. "It's your turn." "Je ziet er mooi uit," glimlachte ik nog naar Amare en schonk haar een knipoog vooraleer ik de deur achter me dicht deed. Ik wierp Vanessa nog een blik toe en kleedde me dan uit om vervolgens onder de douche te stappen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:48 ]


    kindness is never a burden.

    Sky
    'Voorzichtig met arm!' roep ik uit. 'En ik heb Nathan verteld waarom ik hier was.' ik kijk van Nathan naar Daniël. Ze hadden toch wel verschillen die je kon waarnemen. Dus ik zou niet die fout maken om ze bij de verkeerde naam noemen. Daarbij was het nu toch makkelijk, met het gebroken arm van Daniël. 'En daarna scoorde ik, ik gooide mijn klokkenhuis vanaf hier zo de prullenbak in.' zeg ik trots. Dan bedenk ik me dt ik nog langs Xav moet. 'Ik moet nog langs Xav, een bak ijs brengen van gister. Dus ik zie jullie later.' en ik sta op en ren de kamer uit. Ik ren langs de keuken, vergeet geen lepel en klop dan aan bij Xav waarna ik de deur open doe.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Volgens mij was dat de langste post ooit.... ]


    kindness is never a burden.

    [He Xav, remember, je gaat al met Sky naar het herfstblad :p tenzij je haar dramatisch af zegt xD. OJA, SKY, NIET VERGETEN, IJS VOOR XAV!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Heeft ie d'r meegevraagd? Kan ik me niet herinneren. :Y) ]


    kindness is never a burden.

    [Dat doe je express hè :P want je weet het nog wel :p]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee echt, heeft ie d'r meegevraagd? Welke pagina? ]


    kindness is never a burden.

    [ Hahaha ]

    Amare

    Ik glimlachte naar Xav, 'Thanks.' zeg ik dan en een lichte blos laat toch achter op mijn gezicht. Als hij de kamer uit verdwijnt zucht ik. Lekker, met dat wijf in één ruimte. Hoe ga ik dit nog overleven? Ik doe mijn haar en trek mijn blazer aan waarna ik mijn hoedje ook opdoe. Ik doe nog wat vaseline voor mijn lippen en glimlach tevreden waarna ik mijn bed opmaak en er daarna op ga zitten met mijn telefoon in mijn handen. Ik schonk Vanessa geen blik waardig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël

    'Ik ben al voorzichtig' Zeg ik grijnzend terwijl ik even naar Nathan kijk die me op hetzelfde moment een appel toe gooit die ik met mijn rechterhand vang, het was verschrikkelijk iritand om niets te kunnen doen met mijn linkerhand en zou ik dan net linkshandig zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    [Nee echt, heeft ie d'r meegevraagd? Welke pagina? ]


    [Ze gingen FIFA op de Wii doen. En toen was zijn ijs gesmolten. Xav gaf Sky de schuld, Sky zei ik geef je morgen een nieuwe bak ijs. En toen gaf hij haar een knuffel. Toen zei ze, als je me nog een keer een knuffel geeft moet je met me naar het bal, en toen zei hij, ik vind het niet erg om met je naar het bal te moeten. En toen was het dus afgesproken xD, en Sky is nu met een bak ijs bij jullie in de kamer.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [WOWOWOW! Dat was geen afspraak. Jaimy, schat, hij zei enkel dat hij het niet erg zou vinden en dat met die knuffel snap ik niet... :$ ]


    kindness is never a burden.

    ShallNotPass schreef:
    Daniël

    'Ik ben al voorzichtig' Zeg ik grijnzend terwijl ik even naar Nathan kijk die me op hetzelfde moment een appel toe gooit die ik met mijn rechterhand vang, het was verschrikkelijk iritand om niets te kunnen doen met mijn linkerhand en zou ik dan net linkshandig zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Vans.
    De lichte blos op Amare's wangen ontging me niet maar ik besloot er niks van te zeggen en mij voor de rest ook niks meer aan te trekken van Amare. Ik deed mijn schoenen aan en startte mijn laptop op en reageerde op alle berichten van mijn facebook. Een aantal minuten later kwam Xavier de badkamer weer uit en even beet ik op mijn lip. Wat zag hij er lekker uit. "Dames, ik ga gaan ontbijten, iemand die me wil vergezellen?"


    kindness is never a burden.