• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan

    'Goeiemorgen' Zegt het meisje fluisterend als ze wakker is, 'Goeiemorgen, Daniël word waarschijnlijk toch niet wakker hij slaapt bijna door alles heen' Zeg ik grijnzend, waarschijnlijk zou hij nog niet opschrikken als je vuurwerk in zijn bed afstak. 'Wat doe jij hier trouwens?' Vroeg ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Xav
    De felle zonnestralen schenen door het raam naar binnen en wekten me. Knipperend tegen het felle zonlicht ging ik langzaam overeind zitten en wreef de slaap uit mijn ogen. Ik gooide mijn benen over de rand van mijn bed en krabde even aan mijn achterhoofd. 'Great,' prevelde ik wanneer ik zag dat Vanessa al uit haar bed was. Wat was er toch met dat kind? Ik stond op en liep naar de badkamer om me te douchen als ik iemand hoorde zingen. What Makes You Beautiful, One Direction. Jup, dat was duidelijk Vanessa.


    kindness is never a burden.

    Amare

    De zon schijnt heerlijk in mijn gezicht en ik rek me uit. Geweldig, een zonnige dag. Ik glimlach en kijk op. Ik hoorde iemand zingen en grinnikte. Ik keek de kamer rond en zag Xavier op zijn bed zitten. 'Ook goedemorgen.' gaapte ik en rekte me uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Xav.
    "Verdorie!" vloekte ik als ik een stem hoorden die ik niet kende. Een knap meisje zat op het derde bed in de kamer. Hoe land was zijn hier al? "Goedemorgen?" begroet ik haar vragend. "Was jij hier gisteren ook al?"

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:15 ]


    kindness is never a burden.

    Amare

    Ik kijk hem aan, 'Soort van ja, ik had alleen mijn spullen gedropt.' zeg ik dan versuft en gaap. 'Sorry.' zeg ik dan snel. 'Maar ik ben voor het overgrote deel door de school gaan wandelen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky Leslie White
    Als Nathan vraagt wat ik hier doe ben ik blij dat ik nooit bloos.
    'Ja, het komt waarschijnlijk heel verkeerd over als ik hier slaap.' zeg ik met een kleine glimlach. 'Ehh, waar moet ik beginnen.' en ik begin gewoon bij het punt dat ik zijn tekenboek vond. Tot het moment waarop we hier kwamen. 'En toen bleef ik zo lang mogelijk wakker, zodat Daniël eerder zou slapen, dat is een geruststellender idee.' en dan bedenk ik me ineens. 'Joj hebt die deken over me voeten gelegd. Dankje daarvoor. O, en er is niets gebeurt hoor, tussen mij en Daniël.' zeg ik met een kleine glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Sorry er komen langere stukken ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Xav.
    "Juist ja." antwoordde ik argwanend. Nu ja, wat wil je. Je word wakker en blijkt er plots een wildvreemd meisje in dezelfde kamer als jij te liggen. Ik sprong overeind en plofte naast haar neer op haar bed. "Aangenaam dan, ik ben Xavier Jonathan Devinson maar je mag me Xav noemen net als iedereen." De badkamer deur ging open en Vanessa verscheen in het deurgat met natte haren en een ultra kort jurkje met een diepe decolleté . Ze keek het meisje boos en jaloers aan. "Wie is dat?!"


    kindness is never a burden.

    Nathan

    Ik luister naar haar verhaal, veel van de dingen leken me typisch iets voor hem, bijna alles eigelijk alleen zou hij waarschijnlijk nooit zijn arm breken en het zou me niets verbazen als hij er hetzelfde over dacht. 'Hier, voor als je honger hebt' Zeg ik tegen haar en gooi één van de twee appels die op mijn bed ligen naar haar, de andere bleef daar vast ligen totdat Daniël wakker werd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Ik glimlachte naar Xav. 'Aangenaam ik ben Amare Catherine Eastwood.' zeg ik dan. Een één of ander kind komt de kamer binnen en kijkt duidelijk niet blij. 'Wie is dat!?' riep ze meteen. Ik rolde met mijn ogen. 'Ook goedemorgen.' zeg ik dan lichtelijk geirriteerd. 'Kan je ook alstjeblieft op een normale manier iemand begroeten? Ik ben Amare. Kamergenoot.' zeg ik dan met een knipoog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky Leslie White
    Ik vang de appel op van Nathan en zeg:
    'Thanks.' En ik neem een hap eruit. 'Lekkere appel.' en ik kijk nog een keer naar Daniël achterom. 'Ik hoop mar dt zijn arm goed geneest, ik heb gedaan wat ik kon.' zeg ik tegen Nathan terwijl ik nog steeds maar Daniël keek. Hij zag er echt schattig uit in zijn slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xav
    Na een luide hoorbare zucht stond ik op en nam wat kleren uit mijn kast. "Vans, relax." prevelde ik en draaide me toen weer om naar Amare. "Wil jij je eerst douchen?" vroeg ik beleefd. Vanessa leek nog steeds niet blij met het nieuw gezelschap en keek met spleetogen naar Amare. "Heb respect voor mij, ik kan ervoor zorgen dat niemand je vriend nog wil zijn." siste ze.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:36 ]


    kindness is never a burden.

    Nathan

    'We zullen zien, meestal geneest hij vrij snel' Zeg ik terwijl ik het laatste stuk van mijn appel afbijt en het klokhuis dan in de prullebak gooi die in de kamer staat, een schram of iets anders genas vrij snel maar ik had geen idee hoe dat zat met gebroken botten.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:39 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Moet Daniël niet Nathan zijn? :3]

    Sky Leslie White
    'Laten we het maar hopen,' zeg ik met een glimlach. En ik kijk weer terug naar Nathan. Nog even en het zou opvallen hoe vaak ik naar Daniël keek. Ook ik eet mijn appel op en gooi het met een perfecte worp in de prullenbak. 'Goal!' zeg ik vrolijk juichend. Dan kijk ik verschrikt achterom, hopend dat ik Daniël niet wakker had gemaakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare

    Ik begon te lachen. 'Denk je dat het me boeit wat andere willen? Als ze zo dom zijn om naar jou te luisteren hoef ik ze niet als vriend. Mijn vrienden zullen eerder moeten geloven wat ik zeg, ik lieg namelijk niet tegen ze.' Ik zucht en sta op waarna ik een paar kleren pak en knik naar Xav. 'Vind je het erg als ik eerst ga douchen? Ben binnen 20 minuten klaar.' zeg ik dan met een lach. Ik ga even de douche in en na exact 20 minuten. Als ik de kleren aantrek begin ik te zingen. Ik doe mijn make up en loop dan zingend de douche uit. Mijn haar hangt krullend over mijn schouders. Ik strijk mijn outfit glad en glimlach naar Xav. 'Its your turn.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.