• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'He, als je goed had gekeken had je me gewoon in de gang zien staan,' zeg ik lachend tegen Jake. Dan zegt Axton dat hij verliefd is op Alexi. Mijn mond valt nog net niet open.
    'Jake, shit, kan jij mij heel even helpen?' vraag ik aan Jake. 'Ik heb mijn armband verloren in de gang. Tenminste, hij is in zo'n gat gevallen.' ik kon goed liegen, maar dit was wel heel voorzichtig. Als Jake maar meeging. 'Maar eerst even iets anders,' zeg ik. Ik loop even snel naar de badkamer, doe mijn lenzen uit, en zet mijn bril op. De bril stond mij goed, ik had een brillenhoofd. 'Zo, kun je me nu even helpen Jake?'

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:40 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [moet ook slapen :) bye bye ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ow, jammer. Adios amigos :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Mijn topics, mag ik de laatste reactie van Nathan? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ben niet degene die Nathan speelt, maar hier is de reactie:

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Nathan

    'Als jij speelt, speel ik ook wat voor jou.' Zegt ze terwijl haar stem iets kalmer en zachter klinkt. 'Deal' Zeg ik waarna ik naar de muur loop waar twee gitaren aan hangen, ik pak er één van en ga dan weer terug op het bureau zitten. Even kort denk ik na over een liedje en speel dan het eerste liedje wat er in mij opkomt, zonder er bij na te denken begin ik er ook bij te zingen, zonder er over na te denken dat ik niet alleen was, één van de redenen dat ik wat eerder stopte dan dat het liedje afgelopen was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Dankje lief)

    Amare

    Ik keek hem na toen hij naar de gevaren liep. Hij begon te spelen en later ook erbij te zingen. Ik stond met plezier te luisteren. Toen hij opeens heel snel stopte keek ik hem na. Ik klapte even en glimlachte. ' Het klonk geweldig. ' zeg ik dan met een lachje. Opeens kreeg ik een nerveus gevoel in mijn buik en liep naar de piano.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Your welcome ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Nvm}

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:05 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Verbaast kijk ik naar Sky en mompel 'Ehm- ok.' waarna ik samen met haar de kamer verlaat. 'Jij bent echt niet je armband verloren.' zeg ik 'Dus vertel op. waarom moest ik weg?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik naar hou Jake en Sky de kamer verlaten.
    Het liefst van al wil ik nu in Axton's armen vliegen maar dat doe ik niet. Ik lijk anders zo... nou ja jeweetwel wanhopig?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White - mens
    'Goed geraden Sherlock,' zeg ik tegen hem. 'Het is niet dat jij zozeer weg moest, het was meer dat ik je moest spreken.' en dan kijk ik hem serieus aan. En vraag zacht aan hem, zodat Axton en Alexi het zeker weten niet konden horen,'denk jij dat Ax het serieus meent? Dat hij ineens verliefd is, en niet meer zal playen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik haal mijn schouders op. 'Hij zag er overtuigt uit maar vergeet niet dat Ax goed toneel kan spelen dus ik heb géén idee.' zeg ik. Ik meende het. Als dit allemaal toneel was moet Ax alleen nog maar Lexi's hart breken en hij wint de wedstrijd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White- mens
    'Pff, dus we moeten gewoon maar afwachten?' vraag ik aan Jake, en ik zet even mijn bril recht. 'Heb jij dat al weleens gedaan? Gewoon net gedaan alsof je echt verleifd was op een meisje, om vervolgens te zeggen dat het een grap was?' En als Jake nu dacht dat ik irritant was, gewoon omdat ik het vroeg, ga ik hem slaan. En ik moet even grinniken in me gedachten. 'Just asking.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ja natuurlijk, ik ben een player.' mompel ik en haal mijn hand door mijn haar.
    'Maar ik zie er nooit zo overtuigend uit. Ik ben wel overtuigend maar bij hem lijkt het wel of hij echt smoor, smoor op haar is.En jij bent irritant.' voeg ik eraan toe met een grijns.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'