• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Damn.. Moet gaan.. See you later guys!}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Goodnight ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Als we bij het meer aankomen zie ik Sky onhoog kijken, zelf kijk ik naar het water dat met behulp van de wind kleine golfjes maakt. 'Ze zeggen dat mensen uit deeltjes van sterren bestaan, dat lijkt me wel een mooi idee' Zecht ze dan, mensen die uit deeltjes van sterren bestonden.. Wat zou dat dan zeggen over een engel als ik? waar bestonden wij dan uit? 'Dat lijkt me inderdaad een mooi idee' Beaamde ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik kijk even naar Daniël, die naar het meer kijkt. 'Dat lijkt me inderdaad een mooi idee,' beaamde hij. En ik keek nog even naar boven. Ik stoot Daniël aan en zeg:
    'Kijk, daar is de Grote Beer.' en ik wijs de drie sterren op een rij aan. En dan de 3 sterren die er omheen staan, zodat het een steelpannetje lijkt. 'Ik heb alleen nog nooit de Kleine Beer gezien.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( kan je ook nathan doen?)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël

    'Kijk, daar is de Grote Beer.' Zecht ze en wijst naar de drie sterren die op een rij staan en dan de drie sterren eromheen. 'Ik heb alleen nog nooit een Kleine Beer gezien.' Voegt ze eraan toe, 'Ik ook niet, ik let niet vaak op de sterren en heb er niet echt veel verstand van' Geef ik toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    {:O Sorry..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Prisoner schreef:
    (Dankje lief)

    Amare

    Ik keek hem na toen hij naar de gevaren liep. Hij begon te spelen en later ook erbij te zingen. Ik stond met plezier te luisteren. Toen hij opeens heel snel stopte keek ik hem na. Ik klapte even en glimlachte. ' Het klonk geweldig. ' zeg ik dan met een lachje. Opeens kreeg ik een nerveus gevoel in mijn buik en liep naar de piano.


    Nathan

    'Het klonk geweldig'

    Zei ze met een klein lachje terwijl ze naar de piano liep, 'Dankje' Zei ik met een korte glimlach terwijl ik de gitaar weer terug zette. 'Jouw beurt' Deelde ik mee.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Sorry van de korte reactie.. Maar moet eten eten gaat bij mij voor alles XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Ik let niet vaak op de sterren en heb er niet echt veel verstand van.' geeft Daniël toe. En ik kijk hem glimlachend aan. 'Ik ook niet zo veel, alleen van de Grote Beer. En de dat de Kleine Beer er een kleinere versie van is. Maar meer ook niet.' en ik ril even, er stak een gure wind op. He shit, had ik weer mijn vest in de kamer laat liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Ahaha ik was ook aan het eten ik begrijp je xd)

    Amare

    Ik zuchtte even. Ik had eigenlijk nog nooit gezongen voor iemand anders. Ik liet altijd iemand anders zingen. Ik ging met mijn handen over de toetsen en drukte ze uiteindelijk in. Ik speelde het lied vloeiend uit mijn hoofd. People help the people. Na de intro begin ik ook te zingen. Eerst iets zachter en dan wat harder.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Mon Topics}


    Tijd voor koffie.

    Daniël

    'Ik ook niet zo veel, alleen van de Grote Beer. En dat de Kleine Beer een kleinere versie van is. Maar meer ook niet.' Zecht ze, en ik merk dat ze het koud heeft, zelf had ik over mijn T-shirt een vest aangetrokken maar aangezien ik het toch niet snel koud had ritste ik mijn vest los en hielt het naar haar toe 'Ik heb het toch nooit snel koud' zeg ik dan uitlegend.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 12:52 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Weetje.. People help the people heb ik gezongen voor mijn klas bij muziek.. Ik kreeg een 9...}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Hij rijkt zijn vest naar me, 'Ik heb het toch nooit snel koud,' zegt Daniël dan uitleggend. 'O, eh dankje.' zeg ik, en ik pak zijn vest aan. En doe hem aan. Hij was lekker warm, 'als jij het koud krijgt, moet je het zeggen hoor.' zeg ik lachend. Ik wilde niet dat hij het koud zou krijgen, omdat hij zijn vest aan mij had geleend. Hij was een beetje te groot, maar dat maakte me niets uit. 'Ga je weleens vaker naar buiten, 's nachts?' vraag ik aan hem. Want het moest volgens mij al 12 uur zijn geweest.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.