• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik geef hem een harde klap tegen zijn schouder.
    'En jij bent onuitstaanbaar. O, en ik waarschuw je, zoen me nooit meer.' zeg ik grijnzend terug. 'Je bent sowieso niet overtuigend.' en ik kan het niet lachen om gewoon breed te glimlachen. Het was leuk om Jake te pesten. 'Waarom play je eigenlijk?' vraag ik aan hem, nog steeds lachend. 'Je kan makkelijk een leuk meisje krijgen, die je écht leuk kan vinden. Want ja, toegeven, je ziet er goed uit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Even kijk ik haar verbaast aan, maar ik herstel me vlug. 'Het zit misschien in mijn bloed?' grijns ik. 'En ik heb dit jaar hier nog niet gedaan of ik iemand leuk vond. Dus jij kan dat niet weten he. Flirten is iets anders.' lach ik.
    Ik kijk naar haar glimlach. 'Jij vind dit leuk he? Deze kleine discussies?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Hij keek me even verbaasd aan toen ik hem een klap gaf. 'Ik zat hier vorig jaar ook op school al Jakie, en dat jaar daarvoor ook al.' zeg ik tegen hem. 'En het is dat ik toevallig goed ben in discussieren. Dus ja, dingen die je goed kunt, zijn meestal leuk.' dan valt het kwartje. 'Ahaaaa, nu weet ik waarom jij playt. Je bent er goed in, dus vind je het leuk. Kan je geen andere hobby zoeken, Jake?' en ik kijk hem aan, mijn glimlach inhoudend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Het playen zelf vind ik niet leuk, het zoenen met verschillende meisjes wel.' grijns ik uitdagend terug. Het breken van hun harten zeg ik niet voor mijn eigen veiligheid want ik denk dat Sky nog een flinke rechtse heeft, en die wil ik liever niet uit proberen. 'Maar als je het niet erg vind, ga ik liever nu terug naar binnen, want ook al is dit gesprek o zo interessant, ik moet je jammer genoeg melden dat ik liever niet met kreunende geluiden in slaap val.' zeg ik nog steeds grijnzend.
    'Behalve als ik het zelf ben.' vul ik mezelf aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Jake, je bent verschrikkelijk,' zeg ik grijnzend. En dan loop ik hem voor de kamer in. 'Oke, mijn armband die krijg ik dus nooit meer terug. Dat wordt dus een nieuwe maken.' ik kijk even achterom naar Jake, seinend om niet over der net te praten. Anders zou ik hem vermoorden, en nog een keer slaan. Althans, omgekeerd dan. Eerst slaan, dan vermoorden. Ik wist niet wat ik van Jake moest vinden. Hij was gewoon, apart. Ik ga voor mijn bed staan, trek mijn vest uit. En sta weer in mijn topje en korte broekje. Mijn topje hangt gevaarlijk laag dus die trek ik gauw op. In de hoop dat Axton en Jake het niet gezien hebben. Dan stap ik in bed en pak een boek onder het bed vandaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grinnik zachtjes als ik Sky haar topje zie optrekken. Serieus? Het is echt niet de eerste keer dat ik en Axton een meisje in bh zien hoor en Alexi is er zelf één dus ik verander stel dat zij ook wel weet hoe een bh er uitziet. Ik loop net als Sky naar mijn bed en pak Nightmares weer op. 'Fijn. Waar was ik?' mompel ik en zoek terug naar mijn bladzijde.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik hoorde Jake grinniken toen ik mijn topje omhoog trok. Dat hij nou misschien andere meisjes al in bh had gezien, betekende niet dat het bij mij hetzelfde was. Ik zie de letters in het boek, maar ik lees niet wat er staat. Het dringt niet tot me door. Ik beweeg een paar keer in bed, maar ik kan me gewoon niet rustig houden. 'Oke, ik ben buiten,' deel ik mee. En dan stap ik het bed uit, trek me schoenen aan en loop de deur uit. Ik zei buiten, maar ik bedoelde gewoon de kamer uit. Ik dwaalde een beetje door de gangen, tot dat ik vanzelf wel weer rustig zou zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Verveeld was ik naar mijn kamer gewandeld, iets wat niet erg hielp tegen de verveling omdat ik na een tijdje al snel genoeg had van het niets doen. Mijn schetsboek had ik weer opgeborgen onder mijn kussen en ik keek nog even de kamer rond voordat ik die weer uitliep. Nathan was nog niet terug gekomen en ik zou hier ook niet op hem blijven wachten, hij vond zijn weg wel dus liep ik weer enigsins doeloos door de gangen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White - mens
    Ik keek niet meer waar ik liep, het hielp om mijn hoofd leeg te maken. Gewoon lopen, ik overweeg even om naar buiten te gaan, totdat ik opbots tegen iemand. Ik val op de grond, niet hard, en kijk dan omhoog. 'Daniël,' zeg ik verbaasd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Met mijn aandacht ergens anders was het voorspelbaar dat ik tegen iemand op zou botsen, als ik naar beneden kijk zie ik Sky op de grond ligen en verbaast 'Daniël' zeggen. 'Gaan we er iets gebruikelijks van maken? Elkaar tegenkomen s avonds?' Vroeg ik haar, 'In dat geval voldoet een gewoon hallo ookwel' Voegde ik eraan toe terwijl ik mijn hand uitstak om haar overeind te helpen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik moet even om hem lachen en neem zijn hand aan die hij uitsteekt. Ik kom overeind en zeg: 'Oke, hallo Daniël.' en ik moet er om glimlachen. 'Ik weet waarom ik hier dwaal, maar waarom dwaal jij hier?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Ik verveelde me' Zei ik schouder ophalend, 'Wat is jouw excus?' Vroeg ik aan haar. Waarschijnlijk hadden we meer gemeen dan alleen tekenen, zelf was de enige reden voor het dwalen door de gangen pure verveling. Ik kon niet lang opgesloten blijven in één kamer, het begon heeel snel te vervelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik haal ook mijn schouders op, 'ik kon me niet concentreren op het boek dat ik lees. Dus ben ik maar wat gaan lopen.' zeg ik. 'Gedachten leeg maken enzo.' ik loop een stukje verder, 'zin om een nachtwandeling te maken? Niet ver van de school hoor.' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Zin om een nachtwandeling te maken? Niet ver van de school hoor.' Vroeg ze terwijl ik met haar mee liep, 'Tuurlijk' Andwoorde ik glimlachend, ik zou graag naar buiten willen. Koude en frisse lucht zou nu heerlijk voelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Samen lopen we naar buiten, en als we de deur door stappen is het even fris. Maar ik vind het heerlijk. Ik sla linksaf, richting het meer. Daar vind ik het altijd zo mooi. Daar heb ik deze middag Alexi nog ontmoet. Ik loop verder en stop dan bij het meer. En dan kijk ik omhoog, naar de sterren. 'Ze zeggen dat mensen uit deeltjes van sterren bestaan,' zeg ik dan. 'Dat lijk me wel een mooi idee.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.