• Daar ben ik nu mee bezig en ik ben al 6 shirts ongeveer tegengekomen met mijn naam erop. :Y) Helaas kunnen die allemaal weg. Ik heb echt bijna geen t-shirts meer over nu.

    Dat betekent dus binnenkort maar shoppen.

    Nog meer mensen last van de het-is-zomer-dus-laten-we-opruimen bui? :'D


    -

    Ik heb ook superveel weggegooid. (':


    Me so good.

    Hehe, ik heb een 'is het serieus zomer' gevoel. Muh, perfect zomerweer.
    Nein, ik doe niet aan opruimen, dat is echt geen beginnen aan bij mij .. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ik geef altijd een hoop kleding wat ik zelf niet meer draag en wat er nog goed uitziet aan mijn nichtje:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik heb een aantal maand geleden mijn kleertjes uitgeruimd.
    Ik heb 3 boeken, een paar topjes en een paar vestjes. :')
    Ik ga dan shoppen en vind niets! Niet in mijn eigen stad en niet in Antwerpen. Hoogstens een paar kledingstukken. :/


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hobbiton schreef:
    Het zou wel goed voor mij zijn om zo'n bui te hebben... Mijn kast is echt een puinhoop.

    ^ en ik zou het liefst gewoon al mijn kleren wegdoen en alles nieuw kopen.


    Save me from myself.

    Mwehh.. opruimen is zulk ondankbaar werk bij mij. Als ik het opruim is het nog niet overzichtelijk omdat ik het dan toch nog over twee huizen heb en ik dan nog steeds niet kan zien of ik nou wel of niet nieuwe kleding nodig heb.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb een heleboel shirts die net te kort zijn. Of ik krijg een hele grote zak van mensen die die kleren niet meer hoeven en dan wil ik niks weg doen. Daarom ligt mijn kast overvol, maar heb ik er nooit iets van aan.
    Maar ik heb geen normale spijkerbroeken meer. Dikke kont.


    Food.

    Ja, dat had ik dus laatst ook.

    Creed schreef:
    Ik zal dat binnenkort ook echt moeten doen. Er past echt niets meer bij in mijn kast.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ken het fenomeen, ik ga waarschijnlijk 3/4 van mijn kast weg doen, gadver wat baal ik van al mijn miskopen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Creed schreef:
    Ik zal dat binnenkort ook echt moeten doen. Er past echt niets meer bij in mijn kast.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Nee, ik heb al kleding te weinig, dus opruimen lijkt mij geen goed idee haha.


    Tell me about it, stud.

    Ik heb eergisteren wel mijn kamer weer is grondig opgeruimd. Maar mijn kledingkast laat ik altijd voor wat die is, hehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you