• Op dit moment is het nog een beetje bang afwachten, want vanavond krijg ik te horen of ik geslaagd ben of niet, & dan moet ik gewoon volgende week mijn documenten gaan binnengeven en dan ben ik afgestudeerd , heel spannend ;D !
    & binnen een weekje vertrek ik dan op vakantie ! Naar Italië ( Venetië ) en naar de grens duitsland - oostenrijk om heerlijke bergwandelingen te gaan maken en we sluiten af met een bezoek aan Dachau !
    Ik heb er echt ontzettend veel zin in !

    Wat zijn jullie plannen allemaal ? (nerd)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 12:44 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    In juli ga ik een hele maand werken, centjes verdienen zodat ik binnen enkele jaren als ik afstudeer genoeg geld heb om naar New York te gaan.
    En in Augustus ga ik naar Frankrijk...naar Vieux Boucau.
    Daar gaan we elk jaar naar toe en er is een surfkamp...en de mensen uit Wales die we er vorig jaar leerden kennen hun zonen willen me leren surfen rofl :W
    Als dat maar goed komt


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ooh, spannend! Hoop voor je dat je geslaagd bent. :3
    Ik ben lekker aan het genieten van m'n vakantie en nog geen plannen, maar die komen nog wel. (:


    You are beautiful, you are love.

    Leannan schreef:
    In juli ga ik een hele maand werken, centjes verdienen zodat ik binnen enkele jaren als ik afstudeer genoeg geld heb om naar New York te gaan.
    En in Augustus ga ik naar Frankrijk...naar Vieux Boucau.
    Daar gaan we elk jaar naar toe en er is een surfkamp...en de mensen uit Wales die we er vorig jaar leerden kennen hun zonen willen me leren surfen rofl :W
    Als dat maar goed komt


    Ahww , ik wil ook leren surfen :3
    heel veel plezier met je engelse jongens ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Klinkt heel leuk, ik wil ook doodgraag is naar Italië!
    Ik ga een week babysitten bij mijn nichtjes in Limburg, op 'kamp' naar Barcelona met een vriendin, naar de zee een paar dagen, sleepovers, shoppen ,... & Festivals! :D
    morgen naar TW classic,
    29 juni -> rock werchter,
    6 & 7 juli -> rock zottegem
    en heel mss een dag Pukkelpop of Laundry day (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik ga met mijn mama naar Schotland om naar een open dag te gaan aan een universiteit daar, eind juli.
    Verder nog met een vriendin een midweek naar Nijmegen, omdat ze daar gaat studeren.
    En met mijn vriend nog op vakantie, ergens heen, nog steeds niks geregeld xd.
    Naar Concert at Sea en naar Wicked met vrienden.
    En verder ook nog heel veel met vrienden afspreken en boeken lezen!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 17:01 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Yay. 13 juli heb ik pas vakantie..


    Pretty is just a pretty word.

    Superleuk! Ik ga in de herfstvakantie waarschijnlijk naar Venetië (:

    Vanavond ga ik naar slagingsfeestje van een vriendin, over anderhalve week blijven twee vriendinnen slapen, ga ik een keer BBQen, ga ik op vakantie en in de vakantie ga ik sowieso 2x met mensen van Q afspreken (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Werken tot eind augustus en dan voor 2 weken naar Londen. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    IK heb pas rond 6 juli vakantie D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lilium schreef:
    Ik ga met mijn mama naar Schotland om naar een open dag te gaan aan een universiteit daar, eind juli.
    Verder nog met een vriendin een midweek naar Nijmegen, omdat ze daar gaat studeren.
    En met mijn vriend nog op vakantie, ergens heen, nog steeds niks geregeld xd.
    Naar Concert at Sea en naar Wicked met vrienden.
    En verder ook nog heel veel met vrienden afspreken en boeken lezen!
    Welke universiteit? =D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nog ongeveer 2/3 weken en dan heb ik ook vakantie. Ik ga sowieso twee weken naar Kroatië en misschien nog 1 week op vakantie met een vriendin. Voor de rest weet ik nog niet echt, gewoon veel afspreken :'). En eindelijk weer lezen, en zoveel mogelijk surfen en zeilen eventueel met vrienden enzo ^.^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik moet gelukkig nog 1 week naar school. :D
    Eind juli ga ik een weekje naar Duitsland. En voor de rest zie ik wel.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 17:28 ]

    Ik heb sinds deze ochtend ook vakantie ^^ i"m so happy!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik moet nog 3 weken naar school


    geen idee wat ik hier moet invullen :)

    Maandag nog een examen afleggen... daarna in de stad gaan met vrienden.
    Dinsdag Walibi, woensdag en donderdag met vrienden rondhangen, vrijdag school.
    En daarna... *zucht blij* NIETS
    kamer opruimen, meeting, stad, festival, vrienden,...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please