boeken! Had je al geraden, denk ik...
Maar er is één probleem, ik kan geen boeken vinden. Ik heb veel (misschien wel te strenge) eisen voor een boek;
- Géén occulte onderwerpen, zoals; vampieren, paranormale dingen, heksen etc.
- Géén 'meisjes boeken' die gaan van: Ze word verliefd op die, dat gaat uit dan gaat ze vreemd, en word ze verliefd op die, ze raakt in de problemen, etc.
- Avonturen moeten er wel in zitten!
& dat was het wel zo'n beetje.
Mijn vraag is dus: Heeft iemand misschien ooit een boek gelezen die half/helemaal aan deze eisen voldoet? Zo ja, welke?
Ik heb nog niet veel boeken gelezen, dus stuur wat je sturen kan! [Ik heb de hongerspelen al wel gelezen, by the way]
Ben naar de bieb geweest, heb nu:
- Gone, verlaten van Micheal Grant (Was zeker een leuk boek, nu nog wachten tot de andere delen weer beschikbaar zijn @ de bieb)
- Vals van Mel Wallis de Vries (Ook uit, beetje raar, maar kon hem niet wegleggen ^^)
- Exodus van Julie Bertagna [gaf mijn moeder me, geen idee of hij leuk is.]
Veel van de boeken die jullie zeiden waren al uitgeleend. Volgende keer beter. c:
Heb nu ook:
- Lord of the rings deel 1 & 2, de Silmarillion, en de aanhangsels(maar die ga ik niet lezen haha)
- De grijze jager deel 1
- & nog een boek, weet de titel niet meer.
[ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 15:11 ]

Verder is de Stravaganza-serie ook wel leuk, maar het is al een hele tijd geleden dat ik die gelezen heb, dus misschien dat hij wel een beetje kinderlijker is. Gone en The host, zoals al vermeld hierboven, zijn ook tof.