• Ik had gesolliciteerd bij de c1000 want ik MOET een baan D:
    Ik ben 16 jaar, krijg 4 euro zakgeld per week en dat is gewoon niet genoeg als ik ook uit wil gaan en wat spulletjes voor mezelf wil kopen.
    Helaas zijn er daar geen banen meer -___-''
    Nu ben ik stiekem benieuwd hoe jullie aan je geld komen, en (als je een baan hebt) hoe heb je gesolliciteerd?
    Weten jullie mischien nog bepaalde winkels waar een 16jarige zou mogen werken? (Oké een 16 jarige mag bijna overal werken maargoed Mischien zijn er nog supermarkten die ik over het hoofd zie ofzo)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ehmm.. Jumbo, Albert Heijn, Hema en zo waarschijnlijk nog wel wat..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    De Poiesz verdient lekker, maar die heeft zich alleen in friesland gevestigd denk ik.. dus daar heb je niet veel aan. :') je kunt ook altijd kledingwinkels proberen?
    Ik heb een brief ingeleverd en werd iets van een half jaar later gebeld en toen ben ik op gesprek gegaan. Ging wel goed en toen was ik aangenomen voor de vlees/kaas afdeling. (:

    (sollicitatiebrieven vind je meestal wel op de site van de supermarkt/ander bedrijf)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 11:24 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik werk bij de Zeeman, maar dat moet je niet doen. Fucking hell daar. Telkens iets vouwen en 2 seconden later komt er zo'n kut klant en kun je opnieuw beginnen. Ohja, het betaalt SLECHT! Uhm, ga gewoon overal solliciteren, had ik ook gedaan.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 11:25 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Impressie schreef:
    De poiesz verdient lekker, maar die heeft zich alleen in friesland gevestigd denk ik.. dus daar heb je niet veel aan. :') je kunt ook altijd kledingwinkels proberen?
    Ik heb een brief ingeleverd en werd iets van een half jaar later gebeld en toen ben ik op gesprek gegaan. Ging wel goed en toen was ik aangenomen voor de vlees/kaas afdeling. (:

    Ohmijngod, een halfjaar later :'D Ik vind dat echt niet kunnen.
    Woensdag had ik via internet gesolliciteerd en ik kreeg vandaag antwoord.
    Ik vind echt dat ze binnen twee weken wat van zich moeten laten horen, anders probeer ik het gewoon bij een andere winkel (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Bij de HEMA wordt je snel aangenomen, in brabant wel tenminste.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Een krantenwijk ?
    Folders lopen ?
    Geld voor karweitjes vragen aan je ouders ?
    Straat-muziek spelen ?

    (A)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik werkte bij een gezin, deed ik oppassen en schoonmaken overdag. Verdiende 4 euro per uur, alleen morgen is helaas de laatste werkdag heb daar ongeveer 10 maanden gewerkt dus best wel veel verdiend.

    Uh ik heb vorig jaar zomer bij de Action gewerkt, alleen dat was me niet goed bevallen vooral door het personeel en lange werkdagen.

    Verder doe ik regelmatig s' avonds oppassen en krijg ik 10 euro of 15 euro. dit is vaak wel in het weekend, dus kun je niet uitgaan maar er zijn natuurlijk weekenden dat dat wel kan en haal ik dat dus in.


    <3

    Ik doe zomerwerk bij TSN vanaf eind juli. Gewoon elke week vier dagen werken en dan krijg je op een gegeven moment wel cash binnen :].
    Misschien zelfs voldoende om een Canon Eos 600D te halen *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Citroen schreef:
    (...)
    Ohmijngod, een halfjaar later :'D Ik vind dat echt niet kunnen.
    Woensdag had ik via internet gesolliciteerd en ik kreeg vandaag antwoord.
    Ik vind echt dat ze binnen twee weken wat van zich moeten laten horen, anders probeer ik het gewoon bij een andere winkel (cat)


    Haha, ja dat zou ik ook doen, maar aangezien ik in m'n examenjaar zat had ik geen zin om ergens anders te solliciteren. Maar toen werd ik in Oktober toch gebeld en heb ik het toch maar aangenomen.


    You are beautiful, you are love.

    Jumbo! :]
    Maar mijn zus en broer werken/hebben daar gewerkt, dus ik had al een beetje 'voorrang'. :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik krijg nu al 20euro in een week.
    En heb een baantje in de horeca.
    Misschien moet je maar eens solliciteren in de horeca?
    Ze zoeken er genoeg.

    Althans, bij mij toch.


    Life is all about having a good time.

    Ik heb twee baantjes, maar ik wachtte ook tot ik 16 was. Maar bij de post zoeken ze altijd wel mensen en voor de zomer werk ik ook nog bij mijn tante in de zorg. =D


    SLOAN.

    Babysitten!
    Je schrijft je gewoon in bij zo een dienst in je buurt (mutualiteit ofzo, in Belige is dat de gezinsbond die dat organiseert)
    En dan kan je echt superveel gaan oppassen.
    Het verdient natuurlijk niet zoooo goed, maar als de kindjes al in hun bed liggen verdien je eigenlijk gewoon geld door tv te kijken ofzo ;)
    Succes met je zoektocht!!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy