• Goedendag allemaal, ik ben officieel afgestudeerd en heb het diploma "Latijn-Wetenschappen"! (Na die zes jaren begrijp ik nog steeds geen latijn -het is ook een kunst om alle teksten vanbuiten te leren-, en toch is het me gelukt!). En ik ben helemaal klaar om over drie maanden te beginnen aan de richting Audiovisuele Kunsten (al moet ik eerst door het toelatingsexamen geraken, maar pakt dat dat wel gaat lukken)! Bij deze:





    Wie van jullie is er nog allemaal afgestudeerd? Welk diploma hebben jullie en wat gaan jullie over enkele maanden studeren? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik studeer criminologie aan de universiteit Leiden ^^


    Dat ga ik ook doen over 2 jaar ;D

    OT: Gefeliciteerd!


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    En waar ga je die filmopleiding volgen? De opleiding die ik wil gaan doen -Audiovisuele Kunsten- is de filmopleiding in Brussel. ^^

    Ohh ja daar heb ik van gehoord! Ik ga naar Hilversum (: !


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ohh ja daar heb ik van gehoord! Ik ga naar Hilversum (: !


    Ik ben zo jaloers dat jij daar heen gaat, lol. Ik wil weer terug naar m'n geboortestreek, holy.
    Ik ben een paar weken geleden geslaagd voor m'n vmbo-tl diploma. Ga na de zomer beginnen aan een opleiding juridisch. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oh gefeliciteerd! ^^
    Ik begin volgend schooljaar met een opleiding van grafisch vormgever.

    Ik ga nog niks ;D
    Pas over 4 jaar.. Hopelijk ^^


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Proficiat!

    Nog 2 jaar studeren in middelbaar, en dan waarschijnlijk criminologie of communicatiewetenschappen.

    Moeilijk dilemma.


    Life is all about having a good time.