• Het waren twee gewone archeologen, ze deden gewoon hun werk, niks aan de hand toch? Tot ze een lichaam, totaal bewaard gebleven vinden. Nog nooit eerder hadden de oude goden zich getoond op aarde, maar dit was een noodzaak. Het lichaam van de al lang geleden vermiste Athene was gevonden.
    Eerst wilden de archeologen hem wel geven, de goden zouden hen met fantastische geschenken belonen. Toen zij hoorde dat het het lichaam van Athene was veranderden zij hun zaak. Het lijk beschikt over enorme krachten.

    Het is inmiddels een aantal jaren verder en nog steeds is er oorlog. Wie mag het lijk nou hebben. Niemand weet dat de geest van Athene het lichaam verlaten heeft. Uitverkoren worden door haar gestuurd naar Blogia.Halfgoden, vampiers, element beheersers, weerwolven, boven intelligenten. Van alles en nog wat kwam er in het hoog gebergte in de Himalaya om in Blogia lessen te volgen. Daar waren uiterste krachtige en intelligente leraren die deze jongeren zouden leren de wereld te redden van de totale ondergang.

    Geïnteresseerd?
    reageer dan.
    In je bericht moet staan:
    -Naam
    -Leeftijd
    -Kracht/wezen
    -Bijzonderheden
    -Foto
    -Als je die hebt een dier + leeftijd + naam + bijzonderheden + foto

    Als je je hebt aangemeld kun je naar deze topic om te beginnen met spelen

    HIER KLIKKEN HENK EN DINO!
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=1

    Vol
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007

    Vol
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:14 ]


    ©1998

    Zijn het enkel meisjes of mogen jongens ook?


    kindness is never a burden.

    Als je een jongetje wil zijn vind ik het prima, ik alleen niet of het door de andere personages gewaardeerd wordt, maar als je even een knap awsome boy doet dan kan iedereen daar ruzie om maken, als je goed in de groep wil liggen kun je denkt ik beter een meisje zijn, dus keuze is aan jou....


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Als je een jongetje wil zijn vind ik het prima, ik alleen niet of het door de andere personages gewaardeerd wordt, maar als je even een knap awsome boy doet dan kan iedereen daar ruzie om maken, als je goed in de groep wil liggen kun je denkt ik beter een meisje zijn, dus keuze is aan jou....


    Dan doe ik wel een meisje. ^^


    kindness is never a burden.

    ok


    ©1998

    Naam: Naya Autumn
    Leeftijd: 19
    Kracht/wezen: Halfgod. Kind van de godin Demeter, godin van de landbouw en het graan.
    Bijzonderheden: Naya kan een worden met de natuur, ze kan voelen wat planten en dieren voelen. Ze kan de natuur besturen. Als Naya word aangevallen kan ze de bomen haar laten beschermen.
    Uiterlijk:


    Naya heeft lichtbruin, krullend haar. Soms maakt ze aan de linkerkant een klein vlechtje. Haar ogen zijn donkergroen. Vaak draagt Naya rond haar ogen veel eyeliner en oogschaduw.
    Karakter: Naya is vrolijk en lacht graag. Ze is ook speels en behulpzaam. Ze is wat speciaal en heeft haar eigen mening over alles.

    Dier: Vos
    Naam: Fox.
    Leeftijd: 2 jaar.
    Bijzonderheden: Fox spreekt Engels, maar enkel Naya kan hem horen praten. Fox kan gedachten lezen van andere dieren. Niet van mensen.
    Uiterlijk:



    Goed zo? ^^


    kindness is never a burden.

    helemaal!


    ©1998

    Wat moet ik nu doen? ^^


    kindness is never a burden.

    naar de topic gaan en een bericht plaatsen, ten minste dat lijkt mij zo...


    ©1998

    Oké, kun je me even een samenvatting geven? Dat was echt mijn laastste vraag. Promise.


    kindness is never a burden.

    Fijn

    Eerst was er een meisje wedneday, die had een moeilijk leven, die heeft uiteindelijk zelfmoord gepleegd, iedereen is nu verdrietig om haar, Clair en Amare hebben er allebei heel erg moeite mee dat Wednesdat dood is. Clair heeft verder ook nog shit want er is iets gebeurt thuis en dan gaat ze ons nog vertlellen. Jade is 2 1/2 maand zwanger en volgens mij was dat zo'n beetje wel het belangrijkst.

    op het moment zijn we bij het stuk dat Beth een nachtmerrie laat zien aan Clair, ik zit er bij de rest is weg (denk beneden of zo) dus ik denk dat je het best je zelf kunt voorstellen in de eetzaal.


    ©1998

    Weetje wat, laat ook maar. Je klink alsof je mij er niet bij wil.
    Sorry dat ik je lastig viel.
    Doei. ^^


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    Weetje wat, laat ook maar. Je klink alsof je mij er niet bij wil.
    Sorry dat ik je lastig viel.
    Doei. ^^
    BlackAlpha kan soms geïrriteerd overkomen, maar ze bedoelt het niet zo hoor ^-^


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MaraCroft schreef:
    (...) BlackAlpha kan soms geïrriteerd overkomen, maar ze bedoelt het niet zo hoor ^-^


    MaraCoft, wat zeg je allemaal over mij :@


    ©1998

    Go rp'en and eat choclate.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ik wil een personage als het kan dit zijn de gegevens:
    -Naam:Florina Poseidon
    -Leeftijd:14
    -Kracht/wezen:half glamorgana, dochter van de zeegod(Poseidon)
    -Bijzonderheden
    ze is heel mooi(glamorgana)maar ze is niet zoals de meeste mensen ze is nooit echt vrolijk behalve als ze in de buurt van water is.
    ze kan regen het laten regenen en regen stoppen enzovoort.
    -uiterlijk:blond haar,zeeblauwe ogen

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 15:26 ]


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings