• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Zag ik hem toevallig staan (:

    Zal ik m'n lange eerste Mysha-post plaatsen die ik uit verveling gisteren had gemaakt?']


    "Do you believe monsters are born or made?"

    In de keuken en gezamelijke ruimte hangt een brief:

    Beste nieuwe bewoners van Music Ends
    Wij hopen dat jullie het tijdens jullie verblijf hier leuk hebben. Toch zijn jullie hier niet op vakantie en hebben jullie allemaal zware misdaden begaan.
    Voor degene die naar school willen gaan, er is elke dag een studie uur met docenten van negen tot tien in een van de bijgebouwen. In het tweede bijgebouw worden groepsgesprekken gehouden. Je krijgt het te horen wanneer je naar een bepaald gesprek mag of moet komen.
    Hieronder volgen een aantal regels:
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    De persoon die zich het beste gedraagt tijdens een week krijgt op vrijdagmiddag de sleutel van de drankkelder. Die wordt door ons gevuld. Houdt je aan de regels want als je het hier verpest ontloop je detentie niet meer.
    Vriendelijke groet, Anna Martens


    Remember to be ridiculous.

    is goed hij gaat nu van start


    Remember to be ridiculous.

    Mysha Jae Lachesis
    Ik weigerde mijn hoofd te laten zakken, zoals ik veel jongeren begeleid naar binnen zag lopen. Hun schouders hangend, hun blik miserabel en verslagen op de grond gericht.
    Toen de politie me uit de auto hielp, richtte ik meteen mijn opvallende ogen op naar het enorme gebouw. Mijn bruine, krullende lokken vielen als een waterval over mijn schouders. Ik had inmiddels geleerd dat ik er mocht wezen qua uiterlijk. Wat mijn innerlijk betrof was ik geschikt voor het "vak" waar ik in was beland. Prostitutie, dealen. Ik stond verdomme hoog in rang, Randy liet alleen de beste klanten bij me in de buurt komen en ik had meer te zeggen dan die andere hoeren in zijn huis. Niet dat hij me niet minder vaak pijn deed, en uiteindelijk werd mijn straf er alleen maar meer op. Als ik één van zijn standaard seksslaafjes was geweest zat ik nu thuis op de bank.
    Ik voelde hoe de politieman één van zijn grote handen op mijn schouder legde ten teken dat we straks naar binnen gingen. Een tweede politieman tilde mijn koffer uit de kofferbak van de auto, en gooide mijn tas over zijn schouder.
    Ze hadden er ook een vrouw bij gehaald, misschien dachten ze dat ik me dan op m'n gemak zou voelen. Het was echter zo dat ik jaren bij jongens had geleefd, in hun rangorde hoorde en leefde van hun geld in ruil voor mijn lichaam. Ik was daar gewend aan geraakt, het was gewoon zo. Mijn ouders hadden me gemaakt voor dat pedoblad van hun vrienden, daar begon het allemaal al.
    Ik had zin in een sigaret. Mijn blik viel op een groepje rokende jongens, die hun blik veelbetekend over me heen lieten glijden. De vrouwelijke begeleidster merkte het op. "Je mag alleen buiten roken, en we moeten je eerst naar de gezamelijke ruimte."
    "Godverdomme," bitste ik, waarna ze mijn ellebogen pakten en me naar de ingang duwden. Met een ruk trok ik mezelf los en liep zelf verder, maar ik merkte hun aanwezigheid op. Als bloedhonden liepen ze achter me aan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Samuel Jones
    ''Ik kan heus zelf opstaan hoor..'', mompel ik wanneer twee politie agenten me de auto uithelpen. Een van hun kijkt me geïriteerd aan. ''Je hebt het mooi voor jezelf verpest, jongen. Wees blij dat je niet vast zit, zoals je vader...'' Ik hield mijn mond maar. Mijn handboeien werden afgedaan en ik werd naar binnen begeleid. Ik kreeg de koffers in mijn haden gedrukt en chagerijnig liep ik verder het huis in. Ik botste bijna tegen een meisje op en zuchtte geïriteerd, ik liep gelijk naar mijn kamer. Dit werd een lange tijd, hoe kon ik in godsnaam afkicken van de coke?


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jason Van Huyse
    De politie man haalde me uit de auto.Ik keek hem vragend aan,gingen ze me in een gesticht steken ofzo?Ik grinnikte.Veel volk was er ook niet echt.Met mijn handen nogsteeds geboeid namen ze me mee het gebouw in.Het had reusachtige hoe hekken erboven.We gingen door de poort en op het plein stopten we.Mijn boeien werden gelost en ik kreeg mijn koffer in de handen geduwt.Het was hier gigantisch.Ik ging me hier wel vermaaken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    Ik was net naar aangekomen. Mijn spullen waren naar mijn kamer gebracht en ik besloot om de zitkamer achter me te laten en een sigaret op te steken. Ik was pas net buiten aan het roken toen ik een meisje naar binnen gebracht zag worden. Mijn ogen scande haar gezicht en lichaam. Ze was knap en had een prachtig lichaam maar haar gezicht vertrok toen een van de agenten iets tegen haar zei. Ze probeerden haar naar de ingang te duwen maar ze trok zich los en liep zelf naar de ingang. Ja, lieve mensen zou je hier waarschijnlijk niet snel tegenkomen.

    Sanne Hoogdoorn
    Ik deed mijn haar opnieuw in een vlecht en bekeek mezelf even in de spiegel. Ik was licht opgemaakt met als opvallendste een lijntje eyeliner bij allebei mijn ogen. Met mijn zestien jaar zou ik een van de jongste zijn in het internaat. Waarschijnlijk ook een van de braafste. Stelen, zakkenrollen, berovingen en overvallen waren mijn straatje en hier zaten ook behoorlijk zware criminelen. Ach wat, ik liet me niet snel in op mijn kop zitten.


    Remember to be ridiculous.

    {mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aeden Beate Terzinni.

    Ik keek de agente aan en schudde mijn hoofd terwijl ik mijn armen koppig over elkaar sloeg. 'Ik ga niet mee.'
          'Jawel, ga je wel.'
          'Nee, godverdomme,' gromde ik en ik wilde een klap geven, maar een andere agent pakte mijn polsen toen vast. Ik moest nu per sé uitstappen, dus deed ik dat maar. Met tegenzin.
          'Hier ga je verblijven. We gaan je eerst naar de Gezamelijke Ruimte brengen,' zei de agente en ik werd door de andere agent meegetrokken. Ik probeerde hem te tackelen, maar dat lukte jammergenoeg niet. Ik ging dus maar mee. Maar bij de ingang was ik het zat en tackelde ik hem toch.
          'Pak aan.' Ik irriteerde me echt kapot. Ik liep verder.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mysha Jae Lachesis
    In de gezamelijke ruimte werd ik alleen achter gelaten, nadat de vrouwelijke begeleidster me had gewezen op de regels.
    Alleen buiten roken. Geweldig, moest ik elke keer in die kutkou gaan staan zeker. Ik overwoog nog even om mijn spullen hier te laten staan en buiten te gaan roken, maar als ik dan terugkwam waren al mijn spullen waarschijnlijk gejat.
    Met een zucht streek ik mijn lange, bruine lokken uit mijn gezicht en tilde mijn koffer en tas op. Op zoek naar mijn kamer liep ik de trap op, mijn ogen zoekend naar kamer twee.
    Alsof ik een gestoorde was. Nee, mijn hersens deden het nog prima. Ik was opgepakt voor prostitutie, geweldpleging, drugs dealen, doodslag, moord, fraude, dreigingen.
    Ik sloeg mijn tas om mijn schouder en duwde de deur naar de kamer open. Hij was nog leeg, maar er stonden twee bedden. Ik had dus ook nog het geluk dat ik hem mocht delen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [@Chantrea Sanne zit al op de kamer.]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:43 ]


    Remember to be ridiculous.

    { had even niet door dat we al begonnen waren:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    De deur zwaaide open en ik keek om. Er stond een meisje van ongeveer mijn lengte met een tas. Ha ik had geluk gehad want die van mij was naar boven gedragen. Maar goed mijn kamergenote was dus gearriveerd. 'Hi,' zei ik en ik keek haar chagrijnig aan. Kom op, een cel heb je in elk geval voor jezelf.


    Remember to be ridiculous.

    Finn den Bakkere
    doodstil stond ik door de ruit te kijken,na 4 jaar hebben ze me gevonden.Die zwakkelingen die zijn gevlucht die zich mijn vrienden noemdeb krijg ik ooit nog.De auto stopte en ik keek de agenten kil aan.Ze deden de deur open als teken dat ik uit moest stappen.Na 5 minuten niet gereacheert te hebben trokken ze me er zelf uit."Laat me los!" roep ik .Toen ze me de auto uit kregen duwden ze me richting de ingang van het gebouw.Op het plein deden ze mijn boeien af en gaven me een koffer."Fijn verblijf." zeiden ze nog.Ja vast.Ik haalde een sigaret uit en zocht achter een aandoender."Godver." vloekte ik nog eens,ze hebben hem afgepekt net zoals derest.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aeden Beate Terzinni.

    Ondertussen kende ik de regels al uit mij hoog, maar stiekem had ik geen zin om me daar aan te houden. Zouden lucifers ook verboden zijn? Ik liep naar de trap en liep omhoog. Ik zocht naar kamer vier en duwde de deur met mijn knie open. Er stonden twee bedden en ik gooide mijn koffers op het dichtstbijzijnde bed. Ik ging erop zitten en keek naar het andere bed. Ik hoopte niet dat er één of ander geschift mens zou komen. Ik zuchtte diep.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.