• Wij hebben zegmaar een zelf gemaakt bruggetje, die onze tuin naar het weiland verbind. Het was echt een krakkemikkig ding maar werkte prima. We hadden het gemaakt van een verwarming en boomstammen.
    Maar sinds vannacht is dat bruggetje dus gestolen. Terwijl niemand recht heeft om in onze tuin te komen of in ons weiland. We weten maar 1 iemand wie het gedaan zou kunnen hebben en dat is de buurman, want het bruggetje zat deels in zijn weiland -.-
    echt 1 cm ofzo.
    Maar eerst dachten wij dus zovan, Nou en who cares?
    Maar eigenlijk had dat bruggetje emotionele waarde voor me...
    Zoals ik zat daar elke avond met mijn hond naar de zonsondergang te kijken, tot mijn hond op dat bruggetje ging zitten en stierf toen )= van ouderdom. In ons weiland staan paarden, en ik zat op dat bruggetje met het veulentje Nero.
    Ik heb daar voor het eerst met mij crush gezoend $ xD
    Mijn broer en ik praatten altijd op dat bruggetje enzo.
    En eigenlijk vind ik het dus echt heel erg dat die weg is.

    sorry ik moet het even kwijt...
    dus hebben jullie nog van die dingen met emotionele waarde?


    even a white rose has a black shadowx

    Ahh, dat is echt jammer! Wat stom dat iemand dat steelt.
    Stiekem heeft mijn knuffel nog best grote emotionele waarde (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Aw, dat is balen.. En ja, best veel dingen. Daarom ben ik zo slecht in dingen weg doen, bijna overal zitten voor mij wel herinneringen aan.


    The universal language of art.

    Oh, dat is echt erg voor je! Err, ik heb volgens mij niet meteen echt iets met heel erg veel emotionele waarde....


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    MAHONECREW schreef:
    Aw, dat is balen.. En ja, best veel dingen. Daarom ben ik zo slecht in dingen weg doen, bijna overal zitten voor mij wel herinneringen aan.


    ik kan dus ook niets weg doen ):
    dan ga ik het missen enz haha


    even a white rose has a black shadowx

    Awh, dat is echt jammer :/
    Mijn geboorteknuffel heeft ontzettend veel emotionele waarde voor mij. Ik kan niet zonder dat ding (:


    Destroy what destroys you.

    Ja, Flappie: knuffelkonijn van toen ik drie was en die nu op mijn kast zit. En een geel autootje, staat op mijn kast. Heb ik suuuuuuperveel mee gespeeld. En verder.... Tja, ik denk een rood petje ofzo die ik vaak ophad als klein meisje :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Paddington schreef:
    Ahh, dat is echt jammer! Wat stom dat iemand dat steelt.
    Stiekem heeft mijn knuffel nog best grote emotionele waarde (':


    Shit happens but pee happens a lot more.