• Ik wil bij de Hema een fotoagenda laten maken.
    Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vroeg me namelijk of alle foto's mooi scherp zijn. Zo niet, hoe kan je ervoor zorgen dat ze zo scherp mogelijk zijn?
    En ik ga 10 Augustus op vakantie. Is het dan handiger om hem daarvoor of daarna te bestellen?
    Alvast bedankt!


    Hoort dit topic trouwens niet bij Creativiteit, of staat hij goed hier?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 20:10 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ze zijn wel scherp, maar veel foto's worden 'afgeknipt' en dan staat maar de helft op de foto.

    Buttzville schreef:
    Ze zijn wel scherp, maar veel foto's worden 'afgeknipt' en dan staat maar de helft op de foto.

    Ja dat was mij ook al opgevallen, en dat is opzich wel jammer. Maar gelukkig kan je dat wel zien van tevoren!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Ja dat was mij ook al opgevallen, en dat is opzich wel jammer. Maar gelukkig kan je dat wel zien van tevoren!


    Nee, dat kun je niet zien. Dat had een vriendin van mij tenminste, foto's werden gewoon afgeknipt terwijl zij dat anders had ingesteld.

    Buttzville schreef:
    (...)

    Nee, dat kun je niet zien. Dat had een vriendin van mij tenminste, foto's werden gewoon afgeknipt terwijl zij dat anders had ingesteld.

    Wanneer had zij hem dan besteld? Ook dit jaar?
    Als ik die plaatjes erin doe zie ik nu namelijk al dat er een stuk van afgeknipt is. Over veranderd dat dan nog?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Wanneer had zij hem dan besteld? Ook dit jaar?
    Als ik die plaatjes erin doe zie ik nu namelijk al dat er een stuk van afgeknipt is. Over veranderd dat dan nog?


    Dat veranderd niet :3 Maar dat was vorig jaar.

    Buttzville schreef:
    (...)

    Dat veranderd niet :3 Maar dat was vorig jaar.

    Oké. Nou ik hoop dat het bij mij goedgaat aangezien er ook teksten op mijn plaatjes staan en die wil ik er niet half op.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    ehm bij een kennis van mij kwamen de plaatjes er ook half op maar ze heeft hem terug gegeven en toen kreeg ze hem met de hele plaatjes.
    Misschien is het slim om dus niet te grote plaatjes te nemen, misschien helpt dit. Maar zoizo terug brengen als hij niet goed is. Je kan hem beter nu al bestellen, dan is ie op tijd klaar.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    ehm bij een kennis van mij kwamen de plaatjes er ook half op maar ze heeft hem terug gegeven en toen kreeg ze hem met de hele plaatjes.
    Misschien is het slim om dus niet te grote plaatjes te nemen, misschien helpt dit. Maar zoizo terug brengen als hij niet goed is. Je kan hem beter nu al bestellen, dan is ie op tijd klaar.

    Als de plaatjes te klein zijn komt erbij te staan dat hij er niet mooi scherp op komt. Dus dat is denk ik ook geen optie. Maar bedankt voor de tip van het terugbrengen!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Dat halve foto is echt een gedoe, maar idd nu al bestellen. Als het niet klopt kan er altijd nog via de Hema een nieuwe worden gemaakt. Ik ken wel iemand die er ook een had gemaakt en die had er volgens mij geen problemen mee.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dai5y schreef:
    Dat halve foto is echt een gedoe, maar idd nu al bestellen. Als het niet klopt kan er altijd nog via de Hema een nieuwe worden gemaakt. Ik ken wel iemand die er ook een had gemaakt en die had er volgens mij geen problemen mee.

    Hopen maar dat het bij mij ook goed gaat. Ik ga hem dan denk ik morgen bestellen.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:05 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Hopen maar dat het bij mij ook goed gaat. Ik ga hem dan denk ik morgen bestellen.
    Het verschilt echt per camera en wat voor foto's die maakt. Digitale foto's zijn namelijk iets groter dan normale foto's. Misschien heb jij dus geluk.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dai5y schreef:
    (...)Het verschilt echt per camera en wat voor foto's die maakt. Digitale foto's zijn namelijk iets groter dan normale foto's. Misschien heb jij dus geluk.

    Bij mij komen er foto's en plaatjes van internet in. Dus ik ben benieuwt hoe het gaat worden...


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk