• Hey hey!

    Ik heb dit jaar een heleboel kerstcadeaus te maken (kopen mag ook, maar maken vind ik leuker) en ik had het idee om kofiekoppen te kopen en daar dan iets op te tekenen. (Zeggen jullie koppen of tassen? Ik weet niet of het een Vlaams woord is.)
    Maar goed, ik heb dus opgezocht hoe ik dat het best kan aanpakken en ik vind zo veel verschillende versies op het internet dat ik er niet meer naar uit kan. Welk soort tassen, welke stiften, hoe lang je de tassen best in de oven steekt, op hoeveel graden, of je hen best op voorhand wast.... Over alles bestaan verschillende ideeën.

    Ik vroeg me dus af of er Quizletters zijn die dit idee al uitgeprobeerd hebben, op welke manier en wat de resultaten waren. Zou ik normale viltstiften kunnen gebruiken of moet ik van die speciale stiften gaan kopen? Ik denk niet dat ik het dan doe, want dan gaat het waarschijnlijk iets te duur uitvallen.

    En jullie mogen natuurlijk ook ideetjes geven over wat er op de tassen komt, maar daar heb ik wel al veel ideeën voor. :')


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Koffietas? Nederlanders zeggen meestal mokken. :Y)


    Ok, nutteloos. Ik kan je ook niet helpen verder. Succes ermee iig!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik denk dat je het best porselein en porselein stiften kan kopen.


    Your make-up is terrible

    Dunk schreef:
    Koffietas? Nederlanders zeggen meestal mokken. :Y)


    Ok, nutteloos. Ik kan je ook niet helpen verder. Succes ermee iig!


    Ik ben Nederlands and i don't agree. Ik zeg altijd koppen of kopjes


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik ben Nederlands and i don't agree. Ik zeg altijd koppen of kopjes


    Agreed!

    Maar dan moet je het dialect horen hahah


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HarleyQuin schreef:
    (...)

    Agreed!

    Maar dan moet je het dialect horen hahah


    Precies.

    OT; porceleinstiften zijn best duur, dus ik zou iets anders maken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik ben Nederlands and i don't agree. Ik zeg altijd koppen of kopjes

    Nou ja, koffiekop is anders dan mok, en wij hebben meestal mokken, hehe. Ik dacht dat het hier ook over mokken ging.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dunk schreef:
    Koffietas? Nederlanders zeggen meestal mokken. :Y)


    Ok, nutteloos. Ik kan je ook niet helpen verder. Succes ermee iig!

    Kom dan maar eens naar Limburg, dan hoor je vanzelf hoevaak er dan 'koffie tas' of 'thee tas' gezegd wordt :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Kom dan maar eens naar Limburg, dan hoor je vanzelf hoevaak er dan 'koffie tas' of 'thee tas' gezegd wordt :Y)


    Niet in mijn stadje in ieder geval.:') koppen, kopjes en inderdaad soms mokken als ze groot zijn, maar niet zoals op de afbeelding.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik ben Nederlands and i don't agree. Ik zeg altijd koppen of kopjes


    Ik ben Nederlands en ik zeg altijd gewoon bekers.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Ik heb dat ooit al eens gemaakt, maar... Euhm... Het was toen héél erg mislukt.
    Zover ik nog weet, moest het niet de oven in, maar dat hangt volgens mij ook af van de stiften.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb het nog nooit gedaan, maar was het misschien ook van plan.
    Ik zag onlangs dat de action van die speciale stiften heeft. Ik weet niet of je die nog moet bakken ofzo, volgens mij niet. Ook geen idee hoe goed ze werken.
    Viltstift was je gewoon af, soms wat moeilijker, maar afwasbaar. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury