• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135927

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Nee niet echt veel gemist}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik kijk haar grijnzend aan en trek haar van de stoel af. Ik til haar op en gooi haar over mijn schouder. 'het water is lekker hoor'zeg ik lachend om haar een hint te geven en loop naar de zee toe. 'En wij gaan dan samen surfen,want ik kan het ook'

    Danny

    Ik til Isabella terug en zet haar neer.
    "Kom op me rug dan." zeg ik met een lachje en draai me om.
    Ik kijk naar Austin en glimlach even naar hem. Kijk dit zijn mijn vrienden.
    Ik weet niet waarom, maar ik voel me een stuk vrolijekr.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gwendolyn

    Austin haalt me op en neemt me mee om langs hem en Danny te lopen en daar ben ik best wel blij om want alleen had ik er zeker uren over gedaan. 'Dat kan niet' hoor ik Danny zeggen als we naast ze lopen. Een steek gaat door mijn hart. Zie je, hij wil me er niet bij hebben. Ineens wordt ik boos, waarschijnlijk meer om mijn verdriet te verbergen. 'Ik kan er niks aan doen dat ik blind ben. Denk je dat ik het leuk vind' schreeuw ik gefrustreerd en er rollen toch tranen over mijn wangen die ik verwoed probeer weg te vegen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 12:49 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Austin
    ik kijk even grijnzend naar Isabella en haal mijn schouders op. 'geen probleem hoef ik het tenminste niet te doen'zeg ik lachend en loop weer veder.

    [Wtf, xJules001, beetje laat en hij bedoelde het niet verkeerd hoor. xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mikan

    Ik neurie een beetje voor me uit en snuif de geur van de zoute zee op. Misschien is het leuk om hier na even naar het strand te gaan ofzo...
    Omdat ik een beetje achterblijf, sluit ik me weer aan bij de groep.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 12:55 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    [Ja, I know.. xD ik was een beetje langzaam met typen.. En ik weet dat hij het niet slecht bedoelde.. maar zo vatte ze het wel op :) Anders beschouw mijn reactie maar als niet gebeurd..]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    TrueKlainer schreef:
    [Wtf, xJules001, beetje laat en hij bedoelde het niet verkeerd hoor. xd]


    Dat wist ze natuurlijk niet omdat ze alleen kan horen he...


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    xJules001 schreef:
    [Ja, I know.. xD ik was een beetje langzaam met typen.. En ik weet dat hij het niet slecht bedoelde.. maar zo vatte ze het wel op :) Anders beschouw mijn reactie maar als niet gebeurd..]


    En dan verander ik mijn stuk ook wel even xD


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Tesly schreef:
    (...)

    Dat wist ze natuurlijk niet omdat ze alleen kan horen he...


    [Ja, maar zijn stem vas juist bezorgd xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'jij wilt me alleen zien surfen, omdat ik dan zo lekker strak pak aan kan he' zeg ik plagend tegen ian, dan word ik opgetild door jayson. 'jayson, zet me neer, de pizza's zijn er, ik wil nu helemaal niet surfen, iemand help me dan, ian red me' schreeuw ik.

    Isabella Jennifer Jones

    Danny gaat met mijn rug naar me toe staan. Ik hoor de opmerking van Austin.
    'Sorry Danny, bedankt voor het aanbod, maar Austin gaat me dragen.' Lachend spring ik op zijn rug. 'En nu niet meer zeuren jij, dit komt door je eigen opmerking. Triomfantelijk kijk ik naar Mikan die achter ons aanloopt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tesly schreef:
    (...)

    Dat wist ze natuurlijk niet omdat ze alleen kan horen he...


    [ ja, en het is haar frustratie]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Ian Silvas

    Ik blijf doodleuk zitten.
    'Jayson zou word je geen man,' schreeuw ik hem lachend na. 'Sorry Jasmine, maar dit moet je zelf oplossen,' voeg ik er lachend aan toe. Ik begin mijn pizza op te eten. Ik had echt berenhonger. Wat blijven de andere trouwens lang weg...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne