• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135927

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik lach even als Isabella bij Austin op zijn rug springt.
    "Mag ook." Zeg ik dan.
    Ik kijk naar Austin en lach even.
    Hij krijgt het nu wel te verduren. Ik schud mijn hoofd en loop naar Gwendolyn, en pak haar bij haar arm. "Deze kant, daar ligt een steen." Zeg ik dan.
    Doe ik het wel goed?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 12:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    ´Nou omdat je het zoo lief vraagt'grinnik ik en zet er neer. Ik loop gauw terug en begin te eten van mij pizza. 'Nee niet daarom,en ik doe niet zo'n pakje aan hoor,het kan ook gewoon zonder pak'mompel ik. Ik had echt haat aan die pakjes en ik had zelf een tijdje zonder gesurfd dus dat moest wel goed kommen.

    [Zo dan? Je zei vergeet maar wat ze zei, en nu helpt Danny haar gewoon :P Goed?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik lach.
    'Danny jij mag de volgende keer hoor,' glimlach ik. Ik kijk naar Danny die Gwendolyn om een steen heen begeleidt. Het komt wel goed. Het komt allemaal wel goed met iedereen. Iedereen wordt gewoon weer vrienden, hoop ik. Met sommige had ik nog niet gepraat, dus ik weet niet hoe zij zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is goed :) Ik moet nu gaan, ik kon straks waarschijnlijk nog wel even online.. nog veel plezier]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Austin
    Ik grinnik even als ze toch bij mij op de rug springt en ik loop rustig door. 'Zit je toch liever op mijn rug?'vraag ik lachend aan haar en kijk even naar Gwendolyn die door Danny om een steen heen geleidt word en kijk even glimlachend naar Danny, 'Zie je dat je het wel kan.'

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:00 ]

    Mikan

    Het is erg leuk om te zien dat Isabella, Austin en Danny nu wel plezier met elkaar hebben.
    Isabella kijkt me even triomfantelijk aan en ik glimlach terug.
    Ik besluit om naast Gwendolyn te gaan lopen, omdat ik haar nog helemaal niet gesproken heb deze vakantie

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:00 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    jasmine

    Ik loop ook rustig terug en begin van mijn pizza te eten. 'trouwebs ik.kan helemaal niet surfen, nog nooit gedaan heb het alleen wel eens gezien in films'

    [Ik ga ook, alsjeblieft niet te snel?]

    [Ik blijf ook nog even xD]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'Ik wil het je wel leren'zeg ik tegen haar en kijk even op van mijn pizza. Daarna kijk ik naar de zee,de golfen zijn net goed genoeg om te kunnen surfen. Ik hoopte eigenlijk wel dat ze nog iets hoger gaan orden tijdens de vakantie.

    [oke, het is rotweer.. ik ga straks wel weg (A)]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik begin te lachen.
    'Ik weet niet of je rug lekkerder zit, want ik heb niet op Danny's rug gezeten. En als het lekkerder zit krijg je het nog zwaar te voorduren,' grijns ik. Ik kijk naar Mikan die naast Gwendolyn begint te lopen.
    'Met wie zit jij in een tent Mikan?' Ik kijk haar aan en grijns naar Danny.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mikan

    Isabella vraagt bij wie ik in de tent zit.
    "Ik zit samen met Veronique in een tent, ze is erg aardig en jij?".
    "Hee, Gwendolyn. Hoe gaat het?" vraag ik ook aan Gwendolyn.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:06 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ian Silvas

    Ik begin te lachen.
    'Je kan helemaal niet surven?!' Ik kijk haar hoofdschuddend aan. 'Nou succes met het haar te leren Jayson. Dat gaat een lange vakantie voor je worden,' grijns ik weer. Ik eet het laatste stukje van mijn pizza op en kijk tevreden naar het strand. Het is er echt druk geworden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gwendolyn

    'Dankjewel' Danny fluister ik als ik voel dat hij me zachtjes mee trekt waarschijnlijk zodat ik niet val. 'wat gaan we in het dorp doen' voeg ik eraan toe. Ik wist dat we naar het dorp gingen maar ik had geen idee wat we daar gingen doen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:06 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.