• Wat doen jullie aan op een diploma-uitreiking? Of wat zou je aan doen?

    Ik ben niet zo'n jurkje-mens, dus ik trek gewoon een spijkerbroek en een leuk t-shirt aan. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou wel een jurkje aandoen, ghehe. Elk excuus voor een jurkje is genoeg!

    Ik trek denk ik gewoon een zwarte skinny jeans met een leuke blouse en mijn zwarte hakken aan. Hoeft wat mij betreft niet zo overdreven.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Leuke broek, leuks shirt, blazer, nettte schoenen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kort spijkerbroekje met zwarte malliot + een topje er buiten hangen + een lang vest/denimblousem(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Neenie schreef:
    Ik zou wel een jurkje aandoen, ghehe. Elk excuus voor een jurkje is genoeg!

    Ik zou een "school sucks" shirt dragen, met een zwarte legging. That's just me.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik had vorig jaar met diploma uitreiking ook gewoon een spijkerbroek aan hoor.
    Had gewoon spijkerbroek, shirtje en platte schoenen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 13:22 ]


    "never let anyone dull your sparkle"

    Een jurkje, sowieso


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Niets! ^^
    Nee oké. Ik zou gewoon normale kleding aantrekken, niet iets heel speciaals of zo. Gewoon zorgen dat je er verzorgd uit ziet en dan vind ik het wel klaar! :'D

    Ik doe mijn zwarte skinny, roze bloesje en neonroze vans aan.
    Ik ga me niet anders kleden dan ik ben.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Negligible schreef:
    Een jurkje, sowieso


    comfort in c h a o s

    Gewoon iets wat ik die dag aan wil doen. Ik ga er niets speciaals voor kopen of voor aan doen. Ik vind het het belangrijkste dat ik me prettig voel in datgene wat ik aan heb. Dus dat geldt dan ook en of dit nu een spijkerbroek met een shirt is of een jurkje, dat maakt me niet uit.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Gouden latex legging
    Pettycoat
    en ee knalroze topje

    Wij hebben na de examenuitreiking standaard gala, dus als ik over een paar jaar slaag, ga ik net als iedereen in gala jurk


    Happy Birthday my Potter!

    Iets netter als normaal. Misschien mijn gympen verruilen voor hakken en mijn haar opsteken of zo iets. Maar meer ook niet.


    Food.