• Nora Sheppard (16) is een Directioner. Ze heeft zich opgegeven en ingeschreven voor een fanmeeting om naar een blokhut te gaan. Maar dit loopt anders af dan verwacht.
    Heel anders.
    Verkeerd



    En nu heb ik rolletjes verkrijgbaar voor jullie (:

          x Meisje één die met Nora komt te wonen. Galway
          x Meisje twee die met Nora komt te wonen. Payzer
          x Zusje Nora. NimRusoe
          x Stylist meisje één. Poeh
          x Stylist meisje twee. xEques
          x Stylist jongen één. Payzer

    De stylisten gelieven wat bitchy te maken, niet té, maar ze moeten wel kunnen bitchen naar elkaar en anderen.

    Gelieven in te vullen;

    Rol:
    Voornaam:
    Volledige naam:
    Achternaam:
    Leetijd + Geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk: Bekend persoon aub. Nina Dobrev is al bezet.
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen:



    Meldlijst:
    Galway
    Zaynies
    Goldenblatt
    Eyes
    Poeh
    Nachos
    Supahvisje
    NimRusoe
    DamonSBitch
    xEques
    LollyLover
    Payzer
    xMHoran
    Scharry
    jokaloka


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:31 ]


    ' Nyctophilia '

    Stylist meisje twee, ik vul hem straks in


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik reserveer zusje Nora


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xEques & Broekiezz als jullie ze maar snel invullen (;


    ' Nyctophilia '

    Awh, ik wilde het zusje van Nora wel doen, maar ja, die is al gereserveerd, hihi.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NimRusoe schreef:
    Awh, ik wilde het zusje van Nora wel doen, maar ja, die is al gereserveerd, hihi.


    Ik heb ze nog niet vast gezet dus als je hem nog wilt invullen, graag! Des te sneller kan ik beginnen met schrijven (:


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    (...)

    Ik heb ze nog niet vast gezet dus als je hem nog wilt invullen, graag! Des te sneller kan ik beginnen met schrijven (:


    Oké, leuk. Ik heb nog een vraag, hihi; Het speelt zich in 2012 af, hè? En hoe oud moet het zusje minimaal+maximaal zijn?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol:Zusje Nora
    Voornaam: Larrisa
    Volledige naam: Larrisa Evy
    Achternaam:Sheppard
    Leetijd + Geboortedatum:15 jaar
    Karakter: Ze is lief, Maar als je ruzie met haarr hebt dan heb je een probleem. Ze zeg soms dingen zonder er bij na te denken. Als je iets verkeerds zegt over haar familie of vrienden dan zit je bij haar verkeerd
    Uiterlijk:


    Familie: de zelfde als Nora
    Extra: Ze heeft Tattoo`s
    Waarschuwen: ja


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    NimRusoe schreef:
    (...)

    Oké, leuk. Ik heb nog een vraag, hihi; Het speelt zich in 2012 af, hè? En hoe oud moet het zusje minimaal+maximaal zijn?


    Nora is 16, dus rond de veertien (:


    ' Nyctophilia '

    Rol: Stylist meisje twee
    Voornaam: Raelle (ra-el)
    Volledige naam: Raelle Jiance Cilia
    Achternaam: Leonora
    Leeftijd + Geboortedatum: 19, 04-06-1992
    Karakter: Raelle is erg stil, maar als het erop aankomt is ze een echte leidster. Raelle begon op jonge leeftijd al met stylen. Ze ontwerpt graag kleding, maar schrijft ook graag. Ook fotografie is een van haar hobby's. Ze luistert vaak metal en hard-rock. Je kan het niet zien aan haar kleding of uiterlijk, maar vanbinnen is ze stoerder dan ze lijkt. Ze kan erg goed bitchen.
    Uiterlijk:


    (Kristen Stewart)
    Familie: Raelle is de oudste. Ze heeft nog twee jongere zusjes, Rosa (16) en Kim (14), maar die willen allebei advocaat worden. Raelle kan het wel goed vinden met Rosa en Kim, maar ze ziet ze niet vaak vanwege haar stylistenbaantje. Haar moeder, Hanneke, is toen Raelle 12 was overleden en haar vader heeft toen zelfmoord gepleegd. Kim was er kapot van, want zij is de jongste.
    Extra: Raelle is vegetarisch, haar lievelingsdrinken is cola, maar een breezertje en andere alcohol mag ook wel. Ze leest graag, vooral Harry Potter, Twilight, The vampire diaries, Warrior Cats, Cherub en Nicolas Flamel. Ze heeft een kitten, Witster, die erg klein is en dus overal mee naartoe reist. Ze heeft het wicca-teken als tattoo op haar rug.
    Waarschuwen: Ja!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 16:09 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rol: Zusje Nora.
    Voornaam: Kibibi [ Kiebiebie ].
    Volledige naam: Kibibi Lillian.
    Achternaam: Sheppard.
    Bijnaam: Bibi, Kiki of Lil van haar tweede naam.
    Leetijd + Geboortedatum: 14, 1 januari 1998 om 2:34 [ Ik weet niet precies wanneer het zich af speelt, hihi ].
    Karakter: Kibibi is een aardig meisje wat van zorgen houdt. Ze pest haar 2 jaar oudere zus Nora graag, maar Kibibi hoopt dat ze dat niet erg vind. Zelf is Kibibi een grappenmaker en kijkt ze veel naar Harry Potter films. Ze wil proberen om zo veel mogelijk op de tweeling Fred en George te gaan lijken met karakter. Dat lukt langzamerhand ook. Kibibi is ooit gepest vanwege haar prachtige krullen, hierdoor kan ze soms ook arrogant zijn. Kibibi is ook best wel intelligent, en vind One Direction helemaal top. Ze kan heel erg verlegen zijn, maar komt altijd voor iedereen op, goed of kwaad. Daarom is ze ook zelfverzekerd.
    Uiterlijk:


    Kibibi is een heel mooi meisje. Ze heeft een lichtgetinte huid en haar donkerbruine tot chocoladebruine krullen hangen tot aan het midden van haar rug. Ze doet aan nailart, dus er zit altijd wel iets leuks op haar nagels. Ze geeft heel veel om haar chocoladebruine ogen; veel jongens op haar school vinden haar heel lief. Dus: Onzeker over haar uiterlijk? Echt niet.
    Ariana Grande.
    Familie: Hetzelfde als Nora.
    Extra: Kibibi heeft op haar pols een drietal vogeltjes getatoeëerd met een klein tekstje eronder in sierlijke letters: Freedom.
    Waarschuwen: Ja, graag. (:.

    Als het nog kan, hihi. Sorry, ik breid rollen altijd heel erg uit.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 16:18 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    DamonSBitch schreef:
    Rol:Zusje Nora
    Voornaam: Larrisa
    Volledige naam: Larrisa Evy
    Achternaam:Sheppard
    Leetijd + Geboortedatum:14 jaar
    Karakter: Ze is lief, Maar als je ruzie met haarr hebt dan heb je een probleem. Ze zeg soms dingen zonder er bij na te denken. Als je iets verkeerds zegt over haar familie of vrienden dan zit je bij haar verkeerd
    Uiterlijk:


    Familie: de zelfde als Nora
    Extra: Ze heeft Tattoo`s in het geheim laten zetten
    Waarschuwen: ja


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    DamonSBitch schreef:
    (...)


    sorry die anders was ik iets vergeten


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Rol: Stylist meisje twee.
    Voornaam: Lily
    Volledige naam: Lilyanne
    Achternaam: McCory
    Leetijd + Geboortedatum: 18 + 15-6-1994
    Karakter: Lily is nog al een verlegen meisje en zal ook niet snel op iemand af stappen. Maar als ze je vertrouwt kan ze heel druk en gek doen. Helaas vertrouwt ze mensen veelste snel
    Uiterlijk: Tylor Swift http://weheartit.com/entry/31280016
    Familie: Lily heeft bijde ouders nog. Verder heeft ze een klein broertje van 5.
    Extra: Lily rookt als ze het moeilijk heeft of als ze erg gestrest is.
    Waarschuwen: Jep (:


    I just need somebody to love &#9829;

    NimRusoe schreef:
    Rol: Zusje Nora.
    Voornaam: Kibibi [ Kiebiebie ].
    Volledige naam: Kibibi Lillian.
    Achternaam: Sheppard.
    Bijnaam: Bibi, Kiki of Lil van haar tweede naam.
    Leetijd + Geboortedatum: 14, 1 januari 1998 om 2:34 [ Ik weet niet precies wanneer het zich af speelt, hihi ].
    Karakter: Kibibi is een aardig meisje wat van zorgen houdt. Ze pest haar 2 jaar oudere zus Nora graag, maar Kibibi hoopt dat ze dat niet erg vind. Zelf is Kibibi een grappenmaker en kijkt ze veel naar Harry Potter films. Ze wil proberen om zo veel mogelijk op de tweeling Fred en George te gaan lijken met karakter. Dat lukt langzamerhand ook. Kibibi is ooit gepest vanwege haar prachtige krullen, hierdoor kan ze soms ook arrogant zijn. Kibibi is ook best wel intelligent, en vind One Direction helemaal top. Ze kan heel erg verlegen zijn, maar komt altijd voor iedereen op, goed of kwaad. Daarom is ze ook zelfverzekerd.
    Uiterlijk:


    Kibibi is een heel mooi meisje. Ze heeft een lichtgetinte huid en haar donkerbruine tot chocoladebruine krullen hangen tot aan het midden van haar rug. Ze doet aan nailart, dus er zit altijd wel iets leuks op haar nagels. Ze geeft heel veel om haar chocoladebruine ogen; veel jongens op haar school vinden haar heel lief. Dus: Onzeker over haar uiterlijk? Echt niet.
    Ariana Grande.
    Familie: Hetzelfde als Nora.
    Extra: Kibibi heeft op haar pols een drietal vogeltjes getatoeëerd met een klein tekstje eronder in sierlijke letters: Freedom.
    Waarschuwen: Ja, graag. (:.

    Als het nog kan, hihi. Sorry, ik breid rollen altijd heel erg uit.


    Ik vind je rol echt te gek en het past precies bij het zusje van Nora wat ik in mijn hoofd had (: <3


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    (...)

    Ik vind je rol echt te gek en het past precies bij het zusje van Nora wat ik in mijn hoofd had (: <3


    Yaaay, dank je! Alsof ik gedachten kan lezen -wbw-. Nee geintje XD. Is de naam Kibibi ook goed? Als het niet goed is mag je ook een andere naam kiezen hoor, haha.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.