• Nora Sheppard (16) is een Directioner. Ze heeft zich opgegeven en ingeschreven voor een fanmeeting om naar een blokhut te gaan. Maar dit loopt anders af dan verwacht.
    Heel anders.
    Verkeerd



    En nu heb ik rolletjes verkrijgbaar voor jullie (:

          x Meisje één die met Nora komt te wonen. Galway
          x Meisje twee die met Nora komt te wonen. Payzer
          x Zusje Nora. NimRusoe
          x Stylist meisje één. Poeh
          x Stylist meisje twee. xEques
          x Stylist jongen één. Payzer

    De stylisten gelieven wat bitchy te maken, niet té, maar ze moeten wel kunnen bitchen naar elkaar en anderen.

    Gelieven in te vullen;

    Rol:
    Voornaam:
    Volledige naam:
    Achternaam:
    Leetijd + Geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk: Bekend persoon aub. Nina Dobrev is al bezet.
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen:



    Meldlijst:
    Galway
    Zaynies
    Goldenblatt
    Eyes
    Poeh
    Nachos
    Supahvisje
    NimRusoe
    DamonSBitch
    xEques
    LollyLover
    Payzer
    xMHoran
    Scharry
    jokaloka


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:31 ]


    ' Nyctophilia '

    NimRusoe schreef:
    (...)

    Yaaay, dank je! Alsof ik gedachten kan lezen -wbw-. Nee geintje XD. Is de naam Kibibi ook goed? Als het niet goed is mag je ook een andere naam kiezen hoor, haha.
    `

    Ik vind de naam Kibibi echt schattig en heb er ook al gelijk een grappig ideetje bij gekregen voor verdere uitwerking van het verhaal. Dus antwoord op je vraag, hij is super & no way dat ik hem verander ;)


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    (...)`

    Ik vind de naam Kibibi echt schattig en heb er ook al gelijk een grappig ideetje bij gekregen voor verdere uitwerking van het verhaal. Dus antwoord op je vraag, hij is super & no way dat ik hem verander ;)


    Yeeey, en ik vond die naam zelf ook heel origineel. Natuurlijk ga ik niet naar het idee vragen, maar ik ben nu wel supernieuwsgierig! ;'D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik wil graag een stylist reserveren :P
    Je krijgt m vanavond


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Stylist jongen één.
    Voornaam: Josh
    Volledige naam: Joshua Mayson Brownie
    Achternaam: Brownie
    Leetijd + Geboortedatum: 20, 15 september 1991
    Karakter: Joshua is een jongen die meer bezig is met zijn eigen uiterlijk en dat van anderen dan met vrienden, hij dus ook maar één vriend, de kam. Hij loopt letterlijk elke seconde van de dag met een kam in zijn handen rond en om de vijf minuten kamt hij door zijn haar. Hij kan mensen die niet goed gekleed zijn niet luchten en begint dus ook al meteen tegen hun te klagen over wat ze aanhebben, hij heeft ook heel wat gay trekjes, hij is dan wel gay en iedereen weet het maar toch doet hij de moeite om dit te verbergen door elke week een nieuwe vriendin te hebben waarover hij opschept. Als je hem beter kent is hij niet zo'n erge zeurpiet en is hij best tof en aardig, hij is een zeer gevoelige jongen en heeft een groot hart.
    Uiterlijk: Conor Maynard


    Familie: Hij heeft geen broers of zussen en geeft daarom extra veel om zijn kleine nichtje Rosa. Zijn ouders zijn gescheiden, zijn vader is hertrouwd met de nieuwe vrouw van zijn leven die natuurlijk veel te jong voor hem is en alleen maar geld wil. Joshua kan het dus ook niet met haar vinden omdat hij vindt dat zij hun gezin kapot heeft gemaakt.
    Extra: Joshua leeft in een kleine villa, hij heeft een kat die Muis heet en een hondje dat Icecream heet waar hij heel veel om geeft.
    Waarschuwen: Yes pretty please :3


    The artist is the kid that survived.

    Payzer schreef:
    Rol: Stylist jongen één.
    Voornaam: Josh
    Volledige naam: Joshua Mayson Brownie
    Achternaam: Brownie
    Leetijd + Geboortedatum: 20, 15 september 1991
    Karakter: Joshua is een jongen die meer bezig is met zijn eigen uiterlijk en dat van anderen dan met vrienden, hij dus ook maar één vriend, de kam. Hij loopt letterlijk elke seconde van de dag met een kam in zijn handen rond en om de vijf minuten kamt hij door zijn haar. Hij kan mensen die niet goed gekleed zijn niet luchten en begint dus ook al meteen tegen hun te klagen over wat ze aanhebben, hij heeft ook heel wat gay trekjes, hij is dan wel gay en iedereen weet het maar toch doet hij de moeite om dit te verbergen door elke week een nieuwe vriendin te hebben waarover hij opschept. Als je hem beter kent is hij niet zo'n erge zeurpiet en is hij best tof en aardig, hij is een zeer gevoelige jongen en heeft een groot hart.
    Uiterlijk: Conor Maynard


    Familie: Hij heeft geen broers of zussen en geeft daarom extra veel om zijn kleine nichtje Rosa. Zijn ouders Mark en Lisse zijn gescheiden, zijn vader is hertrouwd met de nieuwe vrouw van zijn leven (Lisa) die natuurlijk veel te jong voor hem is en alleen maar geld wil. Joshua kan het dus ook niet met haar vinden omdat hij vindt dat zij hun gezin kapot heeft gemaakt.
    Extra: Joshua leeft in een kleine villa, hij heeft een kat die Muis heet en een hondje dat Icecream heet waar hij heel veel om geeft.
    Waarschuwen: Yes pretty please :3

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 18:35 ]


    The artist is the kid that survived.

    Okay ja, 't is de tweede, lol ;p xx


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Stylist
    Voornaam: Johanna. -Jo.-
    Volledige naam: Johanna Emerald Carney
    Achternaam: Carney
    Leeftijd + Geboortedatum: 19, 8 Augustus 1993.
    Karakter: Johanna is een sterke vrouw en komt op voor haar rechten. Ze pikt het niet wanneer iemand haar tegenspreekt en laat dat ook merken. Johanna kan arrogant tot gemeen overkomen en dat enkel door haar goede verwoording. Johanna heeft een hekel aan supersterretjes, vooral zij met een groot ego, wat nogal in haar nadeel is wegens haar job. Johanna komt op voor haar familie en vrienden.
    Uiterlijk: Lauren Conrad


    Johanna heeft lang beige blond haar dat ze de meeste tijd losjes om haar schouders heeft hangen. Ze heeft een zachte huid en groene ogen. Ze is heel mooi en heeft dus ook geen tekort aan aandacht van het ander geslacht.
    Familie: Moeder: Adelaide Maria Sundale.
    Vader: Maxime Jarho Carney.
    Zusje: † Daphne Eline Carney.
    Extra: Johanna is al 6 maanden getrouwd met haar lieve man Derek waar ze heel veel van houd. Ze heeft ook een tatoeage op haar schouderblad met daarop Stay Strong omdat haar jongere zusje Daphne op 12-jarige leeftijd is verongelukt in een dode hoek ongeval met de fiets.
    Waarschuwen: Graag. (:

    Hoop dat-ie goed is. ^^

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 18:47 ]


    kindness is never a burden.

    Rol: Stylist meisje twee
    Voornaam: Marie
    Volledige naam:Marielyn Angelia
    Achternaam: Sanders
    Leetijd + Geboortedatum: 3-6-1994 (18)
    Karakter: Marie is gemeen iemand. Ze gedraagt zich vaak een beetje bitchy en zegt wat ze denkt. Je kan haar niet tegen houden van iets en is moeilijk over te halen.
    Uiterlijk:


    Phoebe Tonkin
    Familie: Marie heeft een jongere zusje waar ze zich vaak aan ergert. Haar vader is overleden aan de 9/11 ongeval in Amerika. Sindsdien heeft haar moeder een vriend.
    Extra: Marie is van Australische en Engelse afkomst.
    Waarschuwen Ja graag (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xMHoran schreef:
    Rol: Stylist meisje twee
    Voornaam: Marie
    Volledige naam:Marielyn Angelia
    Achternaam: Sanders
    Leetijd + Geboortedatum: 3-6-1994 (18)
    Karakter: Marie is gemeen iemand. Ze gedraagt zich vaak een beetje bitchy en zegt wat ze denkt. Je kan haar niet tegen houden van iets en is moeilijk over te halen.
    Uiterlijk:


    Phoebe Tonkin
    Familie: Marie heeft een jongere zusje waar ze zich vaak aan ergert. Haar vader is overleden aan de 9/11 ongeval in Amerika. Sindsdien heeft haar moeder een vriend.
    Extra: Marie is van Australische en Engelse afkomst.
    Waarschuwen Ja graag (:


    Speelt Phoebe niet Cleo in H2O? Hihi, maar een vraagje, haha.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NimRusoe schreef:
    (...)

    Speelt Phoebe niet Cleo in H2O? Hihi, maar een vraagje, haha.


    Jaa :P Ik vind die serie echt gaaf (: Nu een beetje kinderachtig bezig :$


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Muwhaaa:(. Alle rollen bezet. Maar, kan je me een link van het verhaal sturen als het online staat alsjeblieft? Deze lijkt me echt leuk(:


    Food.

    Scharry dat zal ik zeker doen! Maar nog niet álle rollen zijn vergeven (; Stylist meisje twee nog niet dus ik zou zeggen geef het een kans (:


    ' Nyctophilia '

    Rol: Meisje twee die met Nora komt te wonen.
    Voornaam: Riri
    Volledige naam: Robyn Mathilda 'Riri' Coombes
    Achternaam: Coombes
    Leetijd + Geboortedatum: 17, 11 April 1995
    Karakter: Riri is meer het ik-hoor-niet-bij-de-grote-groep type, ze is heel erg uniek en heeft haar eigen stijl, ze geeft niet om mode, uiterlijk of hoe mensen haar beoordelen, ze is wie ze is en niemand verandert daar wat aan. Buiten dat is Riri ook heel veel met muziek en dansen bezig. Je kan haar altijd wakker maken om een feestje te bouwen of om op avontuur te gaan want dat doet ze best graag. Ze verteld ook graag over dingen die ze al heeft meegemaakt.
    Uiterlijk: Valerie Poxleitner


    Familie: Riri heeft een oudere zus Anita van 20 wie voor haar en haar jonger broertje Cas van vijf moet zorgen, haar ouders zijn omgekomen in een auto ongeluk. Verdere familie heeft ze niet. Vroeger was er nog oma Mimi wie eerst voor hun zorgde, maar ze stierf aan kanker.
    Extra: Riri gaf heel veel om haar oma en heeft het er nogal moeilijk mee als iemand over familie begint. Haar zus Anita heeft een vriendje Zander.
    Waarschuwen: Ja natuurlijk :3


    The artist is the kid that survived.

    wil je me waarschuwen als je het verhaal online zet? (:


    “Things never happen the same way twice.”

    jokaloka schreef:
    wil je me waarschuwen als je het verhaal online zet? (:


    Ja natuurlijk!


    ' Nyctophilia '