• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Kayo Partagon ~ LostDreamz
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira


    Rol:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Krachten(niet iedereen hetzelfde):
    Zwakte (is een MUST HAVE):
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen):
    Goede & slechte eigenschappen:
    District aandenken:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:42 ]


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Die foto moet ze even aanpassen;) Geen bekende mensen als personage en foto;)[/quote

    Is hij bekend dan? Weer je dan misschien hoe hij heet? :')


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    hahaha die foto van Liam is de achtergrond op mn computer. Hij is knap! c:


    Haha ikr, hij is so damn cute!!!

    Khedira: Liam is niet bekend haha. Hij is gewoon een random guy van WeHeartIt xddd.
    Maar maakt niet uit hoor van District 9. Ik maak wel gewoon nog een jongen... tenminste, als je dat goed vind? (:


    "We accept the love we think we deserve."

    Moringa schreef:
    Khedira schreef:
    (...)

    Die foto moet ze even aanpassen;) Geen bekende mensen als personage en foto;)[/quote

    Is hij bekend dan? Weer je dan misschien hoe hij heet? :')


    Nee hij is niet bekend haha xd Hij is gewoon een sitemodel ofzo. (':


    "We accept the love we think we deserve."

    Moringa schreef:
    Khedira schreef:
    (...)

    Die foto moet ze even aanpassen;) Geen bekende mensen als personage en foto;)[/quote

    Is hij bekend dan? Weer je dan misschien hoe hij heet? :')


    Liam payne i guess;) Die lelijkerd van One Direction...


    ~

    Silvanaa schreef:
    (...)

    Nee hij is niet bekend haha xd Hij is gewoon een sitemodel ofzo. (':


    Liam, dus ik dacht Liam in One Direction aangezien een van hun ook wel op deze lijkt. Mja die zijn allemaal lelijkxD


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Liam, dus ik dacht Liam in One Direction aangezien een van hun ook wel op deze lijkt. Mja die zijn allemaal lelijkxD


    Holey blood no! Die jongen op de foto is 1. niet Liam Payne 2. volgens mij heet die jongen niet eens Liam in het echt xd Heb de naam maar verzonnen. en 3. Die jongen op de foto lijkt dus TOTAAL niet op één van die jongens van 1D. Maar ik moet bekennen, ik ben wel fan van hun muziek :3


    "We accept the love we think we deserve."

    Maar ik mijn personage goed gekeurd? En mag ik er nog één voor district 9 maken? :'D


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Maar ik mijn personage goed gekeurd? En mag ik er nog één voor district 9 maken? :'D


    Ja tuurlijk mag dat:) En ja hij is goedgekeurd:)


    ~

    Silvanaa schreef:
    (...)

    Holey blood no! Die jongen op de foto is 1. niet Liam Payne 2. volgens mij heet die jongen niet eens Liam in het echt xd Heb de naam maar verzonnen. en 3. Die jongen op de foto lijkt dus TOTAAL niet op één van die jongens van 1D. Maar ik moet bekennen, ik ben wel fan van hun muziek :3


    Nja anayway ik vind totaal niks aan die muziek en niet een van hun is knap;)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Nja anayway ik vind totaal niks aan die muziek en niet een van hun is knap;)


    Ieder zijn eigen mening. Maar sowieso vind ik het niet belangrijk of ze knap zijn of niet, het gaat om de muziek (;


    "We accept the love we think we deserve."

    Ik ga nu even snel die personage maken dan (':


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)

    Ieder zijn eigen mening. Maar sowieso vind ik het niet belangrijk of ze knap zijn of niet, het gaat om de muziek (;


    Ik vind al helemaal niks aan die muziek;)


    ~

    Silvanaa schreef:
    Ik ga nu even snel die personage maken dan (':


    Is goed:) Ik zal het dan vanavond even bijwerken:D


    ~

    Rol: Mannelijke tribuut
    District: 9
    Naam: Aiden Kyle Johnson
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Aiden heeft een bruin skaters kapsel en diepe zee-blauwe ogen. Hij is ongeveer 1,75m lang en lichtelijk gespierd. Niet overdreven zo als bij de meeste jongens, maar vooral in zijn armen is dat goed te zien wegens het granen plukken. Veel arm werk dus. De rest van zijn lichaam bevat redelijk veel kracht en omdat hij telkens in de zon bezig is is hij lichtelijk getint. Ook heeft hij een paar kleine sproetjes rondom zijn neus. Aiden is erg behendig en heeft een ruime conditie.


    Karakter: Aiden is een vrolijke jongen die altijd wel in is voor een praatje en van grapjes maken houd. Hij vind opzicht iedereen meteen aardig, maar wanneer men begint op te scheppen of een té grote dunk heeft van zich zelf, dan kan hij nog eens brutaal overkomen en afstandelijk doen. Hij haat pesters en is voor de rest vrij beschermend als het om mensen gaat die hem dierbaar zijn. Aiden is dus niet altijd een lieverdje. Hij kan soms wel eens gemeen spelen, maar speelt zeker niet vals. Hij is geen aanvallend type, maar vecht wel terug wanneer iemand begint. Hij laat niet snel mensen over zich heen lopen. Voor de rest is Aiden redelijk naïef, wat hem soms in gevaar kan brengen.
    Krachten: Aiden zijn kracht is niet heel speciaal, maar wel érg handig. Hij kan trillingen in de grond voelen waardoor hij precies weet waar iemand loopt of zich bevind op dat moment. Niet erg grote krachten dus. Want wanneer iemand zich in een boom bevind voelt hij natuurlijk niks. Het is mogelijk om zelfs de trillingen via de wortels van planten en bomen op te vangen, maar omdat zijn kracht nog niet zo ver is vergt het heel veel energie en dus wilt hij dat het liefst niet gebruiken tijdens de Hunger Games, aangezien hij al zijn energie nodig heeft om te kunnen overleven. Ook kan Aiden met zijn kracht de wortels in de aarden besturen.
    Zwakte: Zijn zwakt zit vooral in voorwerpen en dingen die NIET verbonden zijn met de natuur. Wanneer iemand op een steen staat, kan hij dit dus niet voelen. Als iemand in een boom staat is het stukken lastiger en vergt het veel energie. Op dit soort moment moet hij dus of gewoon zijn ogen gebruiken, of zijn oren. Ook kan Aiden heel slecht tegen té zware trillingen. Zo als, bommen die afgaan, grote voorwerpen die omvallen(bomen) etc. Aiden zijn grootste zwakte is zijn naïefheid. Hij vertrouwt mensen veel te snel en gelooft ze gouw. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat Aiden niet weet wanneer je liegt of hem voor de gek houd. Je moet dus een hele goeie leugenaar zijn, met sterke verhalen om deze jongen te kunnen misleiden. Aiden is niet zo goed in zwemmen en in strikken maken. Dat kost hem veel tijd.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds: Een fles water(gevuld) en folie.
    Goede & slechte eigenschappen:
    -Goede eigenschappen
    *Kan redelijk veel planten herkennen
    *Kan redelijk klimmen
    *Ruimdenkend
    *Goede bondgenoot
    *Kan goed zélf beslissingen maken
    *Vecht terug als dat nodig is
    *Kan heel geluidloos zijn
    -Slechte eigenschappen
    *Kan niet goed zwemmen
    *Kan maar een paar vallen strikken
    *Erg naïef
    *Is erg onhandig
    *Is té afhankelijk van zijn kracht
    *Kan erg bijdehand zijn
    District aandenken: Een van graan gemaakt poppetje.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:44 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    haha omg, dat was mijn achtergrond voor die andere. Dus ja, ik mag hem ook wel. :3


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”