• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Kayo Partagon ~ LostDreamz
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira


    Rol:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Krachten(niet iedereen hetzelfde):
    Zwakte (is een MUST HAVE):
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen):
    Goede & slechte eigenschappen:
    District aandenken:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:42 ]


    ~

    Paddo schreef:
    Geen probleem, maar het is dat ik soms ook niet de boosdoener wil zijn :P Tot nu toe ben ik alleen maar de boosdoender geweest in dit rollentopicje xD hahahah :P Dus voor eens mag ook wel iets goeds gedaan worden (:


    Sorry Patrick(flower) Jullie mogen Patrick niet alles kwalijk nemen hoorxD Ik had het gewoon steeds vet druk en Patrick weet gewoon meer van de meeste dingen:$


    ~

    District: 9
    Naam: Samantha Blue Ice
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk (met foto):


    Karakter: Lief, best stil, erg op de achtergrond, goed te vertrouwen en vertrouwt ook snel. extreem nieuwsgierig
    Krachten(niet iedereen hetzelfde): haar bloed heeft een genezend werking, maar kan ook giftig zijn (wat ze er zelf van maakt)
    Zwakte (is een MUST HAVE): ze vertrouwt iedereen heel snel, ze is best klein en zwak dus ze zal een makkelijk doelwit kunnen zijn
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen): een tas met basis dingen en een mapje met kleine werpmesjes
    Goede & slechte eigenschappen: omdat ze stil en op de achtergrond is kan ze zich goed verstoppen en bespioneren. (zwakte) ze weet niets van vechten en wilt ook eigenlijk geen geweld gebruiken.
    District aandenken:


    van haar tweeling broer gehad, omdat ze altijd nieuweshierig is


    (ik hoop dat dit een beetje goed is, dit is de eerste keer dat ik aan zo iets mee doe)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 16:04 ]


    you were born original don't die as a copy

    pucky schreef:
    District: 9
    Naam: Samantha Blue Ice
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk (met foto):


    Karakter: Lief, best stil, erg op de achtergrond, goed te vertrouwen en vertrouwt ook snel. extreem nieuwsgierig
    Krachten(niet iedereen hetzelfde): haar bloed heeft een genezend werking, maar kan ook giftig zijn (wat ze er zelf van maakt)
    Zwakte (is een MUST HAVE): ze vertrouwt iedereen heel snel, ze is best klein en zwak dus ze zal een makkelijk doelwit kunnen zijn
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen): een tas met basis dingen en een mapje met kleine werpmesjes Wapens mogen niet daar heb je je krachten voor namelijk
    Goede & slechte eigenschappen: omdat ze stil en op de achtergrond is kan ze zich goed verstoppen en bespioneren. (zwakte) ze weet niets van vechten en wilt ook eigenlijk geen geweld gebruiken.
    District aandenken:


    van haar tweeling broer gehad, omdat ze altijd nieuweshierig is


    (ik hoop dat dit een beetje goed is, dit is de eerste keer dat ik aan zo iets mee doe)


    Voorderest is die goed (: Je kracht is leuk bedacht (: En denk wel dat iedereen in deze RPG je graag wilt helpen persoon die ik niet ken (: XD

    Paddo schreef:
    (...)

    Voorderest is die goed (: Je kracht is leuk bedacht (: En denk wel dat iedereen in deze RPG je graag wilt helpen persoon die ik niet ken (: XD


    okee, Thanks. dan neem ik ipv de mesjes een set met EHBO spullen

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 16:10 ]


    you were born original don't die as a copy

    zet het dan neer als EHBO doos, dan heb je 1 ding ipv ehbo spullen, want das dan weer niet toegestaan :P Als je extra hulp nodig hebt, kijk dan bvb eerst even naar de andere personages die ingevuld zijn (: Dan weet je een beetje hoe en wat (:

    Ohh, ja dat bedoelde ik. ik kijk idd wel hoe iedereen het doet en als ik iets niet snap dat hoor je het snel genoeg
    :P


    you were born original don't die as a copy

    Voor de mensen die zometeen gaan zeiken in de RPG omdat Pucky het niet goed doet of wat dan ook: ZE IS NIEUW MET RPGS DUS HELP DR IPV AF TE ZEIKEN!!! Bedankt voor jullie begrip (:

    Rol: Jongen district 2
    District: 2
    Naam: Andrew Mitchel Parker
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (met foto):


    Andrew heeft bruin in model gebracht haar met opvallend blauwe ogen met donkere wimpers. Zijn huis is licht getint en zijn tanden zijn recht en zijn wit. Hij is 1.86 lang en licht gespierd. Rond zijn neus heeft hij een paar kleine sproetjes. Door zijn 'lieve' gezicht vinden veel mensen hem aandoenlijk al is hij dat niet alijtd. Hijzelf vind dat heel irritant.
    Karakter:
    Andrew heeft een spontaan en vrolijk karakter. Hij vind alles leuk en is erg entousiast. Hij kan het met de meeste mensen erg goed vinden. Hij is sportief maar kan soms wat lui zijn. Zijn hele leven is hij goed behandeld zowel door zijn familie als vrienden en hij heeft dus geen enkel besef van hoe wreed en verkeerd het capitool is.
    Krachten(niet iedereen hetzelfde):
    Andrew kan zijn eigen wonden voor een deel genezen met water.
    Zwakte (is een MUST HAVE):
    Andrew vertrouwd iedereen te snel en gaat uit van het beste. Ook kan hij niet goed richten.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen):
    Een fles water en medicijnen
    Goede & slechte eigenschappen: ko
    Andrew is: Naïf, slim, lief, soms wat roekeloos
    District aandenken:


    Het is de armband van zijn oudere broer Travis die drie jaar geleden als winnaar terug kwam. Het moet hem geluk brengen en hem helpen herinneren aan zijn familie.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 18:31 ]

    Wanneer gaan we beginnen? :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Het topic is nu gesloten (: Dus iedereen die te laat is is te laat (: Wss wanneer iedereen terug is van het eten beginnen we (:

    Kan je alvast het topic openen? Dan kan ik mijn post alvast posten want ik moet zo eten :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Paddo schreef:
    Het topic is nu gesloten (: Dus iedereen die te laat is is te laat (: Wss wanneer iedereen terug is van het eten beginnen we (:


    [Ik ben om 19:00 naar zangles en pas rond 22:00 terug. Ik zal proberen dan nog iets te posten dus dan zien jullie mijn personages wel verschijnen ;D]

    Waar beginnen we eigenlijk met de topic? Bij de Boetes of al bij de Spelen? xd


    Billy Bob Bob Billy :P

    is er al een rpg om te posten zo ja kan iemand een link sturen al vast bedankt (Y)


    I Love The Vampire Diaries

    @NiallsMofo das een goeie, ik zal het even met Naomi overleggen als ze dr is.
    @WolfGirl21 Naomi opent de topics, ik hou de dingen meer en deels in de gaten ;) En daarnaast doen Naomi en ik beide de events zoals parachuten of monsters.