• Ik ben op zoek naar een creatieveling die een cover voor mijn nieuwe story wil gaan maken! Het verhaal is gebaseerd op de film 'About time' (een film die ik iedereen aanraadt) en gaat over een jongen die door de tijd kan reizen. Het is geen dramatisch verhaal (zoals sommige verhalen over tijdreizen wel eens kunnen zijn) en eigenlijk kun je het een beetje zien als een soort romantische komedie. Ik zoek dan ook een cover die bij dit beeld past!

    Samenvatting:

    Mijn hele leven lang ben ik al geobsedeerd door tijd. Wat is tijd nou eigenlijk? Hoe werkt het? Hoe kan het dat het altijd doorgaat? Is er een begin? Een eind? Altijd heb ik me hier mee bezig gehouden. Het was voor mij nauwelijks een verrassing toen mijn vader me op mijn 18e vertelde dat ik in de tijd kan reizen: het leek een vanzelfsprekendheid, een gevolg op alle gedachtes die ik had. Het werd pas bizar op het moment dat ik ook werkelijk door de tijd reisde… en ik plotseling weer in een situatie zat van een week geleden.

    De mannelijke lijn van Colin's familie kan tijdreizen. Colin maakt hier dan ook graag gebruik van - maar beseft niet altijd dat het ernstige gevolgen kan hebben. Dit verhaal beschrijft het leven van een normale jongen met een abnormaal leven.


    Ik heb nog geen afbeeldingen gezocht - laat je fantasie de vrije loop - maar het uiterlijk van de hoofdrolspeler Colin is die van Thomas Sangster.


    Hij staat soms leuk en soms minder leuk op foto's, dus zoek de leukste die het beste bij jouw cover past ;P.

    De 'winnaar' krijgt 5 credits!
    Bij voorbaat enorm bedankt!

    Groetjes,
    Marjanne.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 10:08 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Edit: de 'winnaar' krijgt 5 credits!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Heey
    Ik wil wel iets proberen (: Wil je ook de titel van het verhaal of jouw naam erop?


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Illea schreef:
    Heey
    Ik wil wel iets proberen (: Wil je ook de titel van het verhaal of jouw naam erop?


    Dankjewel! Nee hoeft beide nog niet, want ik ben nog niet zeker van mn titel ;)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ChandlerBing schreef:
    (...)

    Dankjewel! Nee hoeft beide nog niet, want ik ben nog niet zeker van mn titel ;)


    Okay, is goed
    Ik ga aan de slag (: Is er verder trouwens niets wat je erbij wil? Zoals een bepaald voorwerp ofzo?


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Ik ga wel iets proberen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb twee versies gemaakt, eentje zonder tekst (zoals je wilde) en eentje met tekst zodat je kan zien hoe het er dan uit ziet. Het is niet heel goed, maar hopelijk vind je hem toch leuk (:



    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Ik wil wel eens iets proberen als ik tijd heb. c:


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik ga iets proberen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Illea schreef:
    Ik heb twee versies gemaakt, eentje zonder tekst (zoals je wilde) en eentje met tekst zodat je kan zien hoe het er dan uit ziet. Het is niet heel goed, maar hopelijk vind je hem toch leuk (:




    Welk lettertype is dat? :3


    26 - 02 - '16





    Het lettertype kan ik nog veranderen en er is nog best wat mogelijk.


    Spoiler alert: you will save yourself




    Tekst kan er nog van/lettertype kan gewijzigd worden.


    If I were once a planet, you were the axis

    Wauw. Ik vind ze alledrie vet :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Die film is zo mooi. :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zit zo te twijfelen tussen de laatste twee... :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Moth schreef:
    Die film is zo mooi. :3


    Jaaaaaaaaa <3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain