• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Kayo Partagon ~ LostDreamz
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira


    Rol:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Krachten(niet iedereen hetzelfde):
    Zwakte (is een MUST HAVE):
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen):
    Goede & slechte eigenschappen:
    District aandenken:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:42 ]


    ~

    Paddo schreef:
    @NiallsMofo das een goeie, ik zal het even met Naomi overleggen als ze dr is.
    @WolfGirl21 Naomi opent de topics, ik hou de dingen meer en deels in de gaten ;) En daarnaast doen Naomi en ik beide de events zoals parachuten of monsters.



    haha oke is goed dan wacht ik wel even af
    maar als hij is geopend wil je het me dan laten weten
    of naomi natuurlijk(lol)


    I Love The Vampire Diaries

    Ik denk dat ik dan al offline ben xd Dan post ik morgen maar iets, waar jullie dan zijn gebleven :)


    Billy Bob Bob Billy :P

    Meireles schreef:
    Rol: Vrouwelijke Tribuut
    District: 6
    Naam: Louise Emily Tornade
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (met foto):


    Karakter: Louise is verlegen, maar weet wel goed wat ze wil. Ze wil het liefste niemand vermoorden, maar wil zelf ook niet dood. Verder is Louise gek op bloemen en dieren.
    Krachten(niet iedereen hetzelfde): Louise heeft geneeskracht voor dieren. Ze kan met dieren praten en die helpen haar dus ook vaak.
    Zwakte (is een MUST HAVE): Jongens en bijvoorbeeld een konijn die in een val vast zit, die moét ze losmaken dan.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen): Water en een slaapzak.
    Goede & slechte eigenschappen:
    Slechte eigenschappen: zwakte voor dieren & jongens & is snel jaloers
    Goede eigenschappen: Louise wil altijd maar iedereen helpen en kan goed luisteren.
    District aandenken: Een hangertje van een hertje.


    Patrick en ik hadden beide over het hoofd gezien. Maar bij deze wil ik je er nog even op wijzen dat jou slechte eigenschap en zwakte precies hetzelfde is. Bij zwakte zul het dus nog even moeten aan passen.


    ~

    Kunnen we beginnen :( dan heb ik in ieder geval een begin post anagrzien ik morgen pas om 18:30 weer beshikbaar ben : S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Kunnen we beginnen :( dan heb ik in ieder geval een begin post anagrzien ik morgen pas om 18:30 weer beshikbaar ben : S

    I'm sorry to say, maar ze kunnen niet met iedereen rekening houden.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 22:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    We zijn ons best aan het doen, maar Naomi kan niet heksen zegt ze net dus een beetje geduld A.U.B xD hahahah xD iig geduld voor Naomi :P Ik zit lekker te relaxuh terwijl zij de topic opent :)

    Hier is hetTOPIC 1...


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Patrick en ik hadden beide over het hoofd gezien. Maar bij deze wil ik je er nog even op wijzen dat jou slechte eigenschap en zwakte precies hetzelfde is. Bij zwakte zul het dus nog even moeten aan passen.


    Jep, dat klopt, omdat ik niet echt wist wat ik er neer moest zetten. Ik dacht dat het wel goed was zo, maar ik zal er nog even over nadenken.

    District: 7
    Naam: Storm Leon Blue
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk (met foto):


    Storm heeft donkerbruin haar en lichte, blauwgroene ogen. Hij is niet te klein, niet te groot en redelijk slank, maar toch gespierd gebouwd.
    Karakter: Hij is stil en zegt niet veel, maar als hij wat zegt, heeft hij meestal een punt. Hij heeft een grote drang om te overleven en om de omgeving te verkennen. Hij heeft een oerinstinct dat vaak naar boven komt.
    Vooral buiten, in de natuur.
    hij is slim en ziet meestal snel een uitweg. Hij heeft niet veel vrienden en is geen groepspersoon, maar hij doet alles om zijn dierbaren te beschermen.
    Omdat hij meestal instinctief handeld, denkt hij soms niet na en als het op zijn gevoelens afkomt, vlugt hij liever weg.
    Krachten(niet iedereen hetzelfde):
    Hij heeft bovenmenselijke zintuigen. Zijn zicht, reuk, gehoor, tast en smaak zijn zo'n 5x beter dan die van gewone mensen. Hierdoor zijn zijn reflexen sneller, maar ook makkelijk uit te lokken en soms zelfs voorspelbaar. Hij is daardoor dan weer iets behendiger en sneller. Dit komt door zijn oerinstinct.
    Zwakte (is een MUST HAVE): Elektriciteit, stroom, bliksem,... Als er een elektrische schok door zijn lichaam gaat klapt hij een soort van dicht. Bovendien kan hij zich dan totaal niet meer concentreren op de buitenwereld. Zijn gevoelens zijn redelijk makkelijk te beïnvloeden.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen):sterk, stevig touw en iets om water te zuiveren of in te bewaren.
    Goede & slechte eigenschappen: Hij is heel instinctief, maar denkt niet zo snel na. Hij is slim, maar hij gebruikt zijn verstand minder vaak dan zijn instinct. Hij vertrouwt niet snel mensen, maar is wel heel beschermend voor de mensen waar hij om geeft.
    District aandenken:


    Een ketting met een zwart kristal die hij heeft gevonden in het bos, op de dag dat hij zijn kracht ontdekte. Het betekend veel voor hem.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:47 ]


    If there's no risk, there's no reward.

    Aww mensen.. Wil er iemand pretty please een Tribuut aanmaken voor District 5?(H)


    Billy Bob Bob Billy :P

    Sorry dat ik het zo laat postte :s


    If there's no risk, there's no reward.

    NightVision schreef:
    District: 7
    Naam: Storm Leon Blue
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk (met foto):


    Storm heeft donkerbruin haar en lichte, blauwgroene ogen. Hij is niet te klein, niet te groot en redelijk slank, maar toch gespierd gebouwd.
    Karakter: Hij is stil en zegt niet veel, maar als hij wat zegt, heeft hij meestal een punt. Hij heeft een grote drang om te overleven en om de omgeving te verkennen. Hij heeft een oerinstinct dat vaak naar boven komt.
    Vooral buiten, in de natuur.
    hij is slim en ziet meestal snel een uitweg. Hij heeft niet veel vrienden en is geen groepspersoon, maar hij doet alles om zijn dierbaren te beschermen.
    Omdat hij meestal instinctief handeld, denkt hij soms niet na en als het op zijn gevoelens afkomt, vlugt hij liever weg.
    Krachten(niet iedereen hetzelfde): Onzichtbaarheid.
    Maar iets krachtiger dan gewoon onzichtbaarheid, hij wordt volledig afgeschermd van de anderen: je kan hem niet meer zien, zijn lichaamsgeur verdwijnt, zijn temperatuur versmelt met die van de omgeving en de geluiden die hij maakt klinken enigszins gedempt. Je kan hem wel nog voelen als je tegen hem oploopt ofzo.
    Hij kan maximaal 2 anderen onzichtbaar maken en de spullen die ze bij hebben. Daarvoor moet hij ze aanraken, om mensen van een afstand onzichtbaar te maken kost veel meer energie en concentratie. Bovendien zijn zintuigen verhoogd tot bovenmenselijk niveau, zijn gehoor, geur, zicht,... zijn zo'n 4x beter dan die van gewone mensen. Dit komt doordat zijn wil om te overleven zo groot was, dat zijn zintuigen zich veel beter hebben ontwikkeld.
    Zwakte (is een MUST HAVE): Elektriciteit, stroom, bliksem,... Als er een elektrische schok door zijn lichaam gaat kan hij zich niet onzichtbaar maken. Bovendien kan hij zich dan totaal niet meer concentreren op de buitenwereld. Zijn gevoelens zijn redelijk makkelijk te beïnvloeden.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds(twee dingen): een pijl en boog, om zijn prooien mee te doden en iets om water te zuiveren en in te bewaren.
    Goede & slechte eigenschappen: Hij is heel instinctief, maar denkt niet zo snel na. Hij is slim, maar hij gebruikt zijn verstand minder vaak dan zijn instinct. Hij vertrouwt niet snel mensen, maar is wel heel beschermend voor de mensen waar hij om geeft.
    District aandenken:


    Een ketting met een zwart kristal die hij heeft gevonden in het bos, op de dag dat hij zijn kracht ontdekte. Het betekend veel voor hem.


    1: Je hebt geluk dat ik in een goeie bui ben anders had je niet mee mogen doen xD
    2: Geen wapens!! Staat in de regels.
    3: Je hebt een gigantische kracht + nog een tweede kracht die te groot is :/ maak die kleiner en minder sterk :/
    4: voorderest is die goed.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:38 ]

    Ik vind eigenlijk dat zijn kracht een beetje in de buurt komt van die van Melrose, aangezien zij haar onzichtbaarheid ook aan het ontwikkelen is..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vond hem ook al op haar lijken...


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ik heb t even gecheckt en inderdaad, t is meer dat ik niet alle krachten precies kan onthouden. Dus Nightvision je moet ook je kracht verranderen, tenzij je het ontzichtbaar weghaalt en de andere laat staan. Dan is dat helemaal afgehandeld op de andere puntjes na.