• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 1 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland - Italië

    Halve Finale
    Portugal - Spanje
    Duitsland - ???



    The Footie Club
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Lovely Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:47 ]


    ~

    Aria schreef:
    Rollen van Lien en Cheryl? WAAR?


    Kijk in topics :') Waar precies weet ik niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    Schatjes ik ga slapen:) Moet morgen 6 uur mijn bed weer uit:( slaaplekker met jullie foeties(K)


    Good night my dear. En geniet van Sami.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Argh, ik kan er zo'n hekel aan hebben als klassen uit elkaar worden gehaald. Zelf had ik het vorig jaar na de tweede. We hadden echt een top klas zonder ruzies etc. Maar ja, toen kwam scheiding HAVO/VWO.

    Wij worden uit elkaar gehaald omdat we te druk waren, het schijnt dat wij de drukste klas van de opleiding waren

    Boutella schreef:
    (...)

    Good night my dear. En geniet van Sami.


    Thank you & komt goed(wbw)


    ~

    Khedira schreef:
    Schatjes ik ga slapen:) Moet morgen 6 uur mijn bed weer uit:( slaaplekker met jullie foeties(K)

    Slaap lekker (K)

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Wij worden uit elkaar gehaald omdat we te druk waren, het schijnt dat wij de drukste klas van de opleiding waren


    Dat hoor ik al mijn hele leven :')

    "Jullie zijn de druktste VWO klas die ik ooit heb gehad." "Normaal legde ik deze stof uit in één les, bij jullie kost het me drie." "Die instelling van jullie hebben ze niet eens op het LWO, ga daar maar heen." Bla bla bla. Niets van aantrekken en laten praten tot aan het einde van het jaar waar ze alles gaan goed praten, heerlijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    Thank you & komt goed(wbw)


    Mooi zo :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Dat hoor ik al mijn hele leven :')

    "Jullie zijn de druktste VWO klas die ik ooit heb gehad." "Normaal legde ik deze stof uit in één les, bij jullie kost het me drie." "Die instelling van jullie hebben ze niet eens op het LWO, ga daar maar heen." Bla bla bla. Niets van aantrekken en laten praten tot aan het einde van het jaar waar ze alles gaan goed praten, heerlijk.

    Ik kom sowieso in een andere klas omdat ik niet over ben, gelukkig wel bij een paar mensen die ik ken en ook niet over zijn

    Pff, wat een saaie wedstrijd, wanneer valt de eerste goal nou ??

    VanDerVaart schreef:
    Pff, wat een saaie wedstrijd, wanneer valt de eerste goal nou ??


    Sowieso vind ik de kwatfinales niet heel spetterend. Allemaal iets wat simpel en van deze had ik nog het meeste vuur verwacht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dime princesa de hielo
    donde vas
    Eres tan fria que ya me quemas
    Eres mi alivio.
    Tambien me haces sufrir,
    y aunque lo ignores,
    yo no soy de piedra.

    Oh gosh, I really love Enrique.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Sowieso vind ik de kwatfinales niet heel spetterend. Allemaal iets wat simpel en van deze had ik nog het meeste vuur verwacht.

    Misschien komen er penalty's :9~ Als er in de verlenging niet gescoord wordt
    Ik hou van penalty's haha

    Is deze titel mooi voor dat verhaal,
    "Als rennen geen zin meer heeft" ?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Late mijn topics xd


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    G0MEZ schreef:
    Is deze titel mooi voor dat verhaal,
    "Als rennen geen zin meer heeft" ?


    Zeker! Welk verhaal, omg.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.