• Voor mijn eerste cover vind ik hem toch best wel awesome geworden (bloos)
    Ik ben best wel perfectionistisch, dus dat is een wonder voor mij, dat ik ergens tevreden over ben, terwijl het de eerste keer is

    Waar zijn jullie in het nabije verleden trots op?(bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Die is echt suuuper mooi! Uhh ik ben wel es trots op hoe ik tijdens een wedstrijd hockeyen gekeept heb haha.

    Niceee :3


    26 - 02 - '16

    Moooi! De laatste keer dat ik trots op mezelf was, was toen ik slaagde ;D


    You are beautiful, you are love.

    Hij's super mooi!

    De laatste keer dat'k trots op mezelf was, was gisteren toen ik eindelijk weer begon te schrijven.


    Love is louder.

    Ik vind hem leuk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oeh, die is mooi gelukt~

    Als ik naar het nabije verleden moet kijken.... ben ik hier op zich wel trots op.. Niet van wow, maar oke. Ik ging maar een keer editen volgens de edit trend van de laatste twee maand op (de kpop kant van) tumblr. Waterverf, brushstrokes, gradients en de dubbele letters (cat)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 17:55 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hij is super mooi!


    The odds are néver in our favor.

    Echt mooi hoor!(:
    Ik was ook best wel trots op mijn eerste cover. (:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:47 ]


    All of the stars are fading away, just try not to worry, you'll see them some day