• V E I L      O F      D A R K N E S S


    4995. Het Azmar Koninkrijk is in de loop van de jaren drastisch verandert — de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. De opkomst van de Rueri is hierdoor begonnen, een organisatie die al een tijd in het geheim kracht aan het winnen is over het Koninkrijk.
          Hoewel er nog zeker plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers — na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer — de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de plekken in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Hoewel de Rueri met goede intentie is gestart, zitten er rotte appels in de organisatie die de boel verpesten. Daarbij, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommigen binnen hun eigen klasse niet.



    ROLLENTOPIC
    SPEELTOPIC
    INFORMATIE HOOFDSTUK

    [ bericht aangepast op 2 dec 2018 - 22:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mt!


    Stenenlikker

    Mine.

    Ik ga zo gauw als ik kan aan de slag met mijn rol, zij zal (hopelijk) einde dit weekend grotendeels staan. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mt (:

    @ Joy_19x — Even in het praattopic verder praten.
          "Oke nog een vraagje dan hahaha, Welke maatregelen zijn er precies al genomen? Wat doet de ruwer bijvoorbeeld als ze dus iemand tegen komen die magie beheerst?"
    Magische wezens zijn niet verboden. Magie is niet verboden. Het wordt alleen gecontroleerd. Zoals ik zei, de Rueri is met goede intentie begonnen dus the good guys zullen enkel erop letten dat magie in juiste mate wordt gebruikt — en dan niet tegen de mens of een ander wezen. (Dus alles met kwaad in de zin, of bepaalde confrontaties, e.d. zullen ze bij ingrijpen.) Ze proberen oorlogen e.d. te voorkomen. Zie ze maar als een soort politie, alleen misbruiken sommigen die macht dus. Zoals hier beschreven staat (dan heb je gelijk antwoord op de vraag wat the bad guys zouden doen):
          "De meer extremistische Rueri—leden maken misbruik van hun invloed en martelen, liquideren, ontvoeren en maken van de meest onschuldige wezens slaven. Enkelen zullen zelfs tot seksuele intimidatie, als o.a. verkrachting keren."

    Edit: Ik denk er mogelijk ook aan om een soort magische armbanden te geven die de magie in een bepaalde mate beteugeld, waardoor, mocht iemand teveel gebruiken, er een stop op zit. Wat vind je daarvan?

    [ bericht aangepast op 22 nov 2018 - 22:16 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Maia: is het goed dan als ik lady whatshername in Henry's geschiedenis verwerk? Als je wilt, kunnen we dat in pb/gb bespreken? 😊


    help

    Fullmetal schreef:
    @Maia: is het goed dan als ik lady whatshername in Henry's geschiedenis verwerk? Als je wilt, kunnen we dat in pb/gb bespreken? 😊

    Dan stuur ik je even een PB!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Morticia oke top! Dan kan ik dat nu correct verwerken in de geschiedenis van m’n personage!
    En ik vind dat eigenlijk wel wat hebben! Er kan gedaan worden dat niet iedereen die armband dus omhoeft. Dat je die pas om krijgt na bijvoorbeeld teveel gebruik van magie / na confrontaties zoals je beschreef!
    En dan idd weer the bad guys die het kunnen misbruiken.
    Maar lijkt me wel een tof element om toe te voegen. Alleen niet in overmaten dus het is denk ik ook nog fijn als er personages zijn die die armband niet om hebben of krijgen.

    Btw een discord hiervoor lijkt me echt top! ^^

    @ Joy_19x — Ja precies, dat zou dan mijn plan zijn, inderdaad. Het moet zeker niet in overmate gebeuren, want dat is dan allemaal net iets too much. Terwijl het juist een straf hoort te zijn waar ze (on)bewust voor uit willen kijken, de wezens dan.

    Leuk dat jij het idee van de discord wat vindt! Zouden anderen het fijn / gezellig vinden een discord groep te hebben, of niet? Dan weet ik namelijk of ik het aan kan maken of beter kan laten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb geen Discord ): Geen idee wat het is trouwens haha


    help

    Fullmetal schreef:
    Ik heb geen Discord ): Geen idee wat het is trouwens haha


    Ik ook niet. 🙈


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind een discord groep wel leuk!

    @Fullmetal en Canagan: Het is niet zo moeilijk om aan te maken en het kan als app of gewoon op je laptop ^^


    Stenenlikker

    Je hoeft er niet per se een account voor te hebben. Ik had ook enkel een tijdelijk account voor een dag en daar kon ik gewoon de hele tijd mee chatten. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zoek dat morgen/zondag eens uit! + ik heb Henry's geschiedenis opgeschreven zoals ik die eerst in mijn hoofd had, maar dat pas ik nog aan als ik meer duidelijkheid heb over het ontstaan van de Rueri enzo, omdat de tijdlijn nu niet helemaal klopt ^^


    help

    Morgen komt mijn rol! Ik heb mijn rol grotendeels al af. Nu nog even finetunen hahah (: