• Ik weet niet echt of het bij dit onderwerp past, zoniet, sorry :$

    Een jongen wilt mij morgen middag ontmoeten. Ik ken hem alleen via ping. Hij is 15 en ik ben 12. Moet ik iemand meenemen? Of gewoon nee zeggen?


    I think the f*ck I give, went that way. ->

    Lijkt me niet, nee.


    Change, the only good thing in this world.

    Creed schreef:
    Nee zeggen. Wie weet wat voor creep erachter zit?


    Life is all about having a good time.

    Lol whut? :')
    Blokkeren die handel en zeggen dat je geen creeps date.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee, leeftijd verschil is te groot.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Scene schreef:
    Hmm, sowieso niet alleen gaan, en alleen gaan als je hem echt vertrouwt.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Je kan het proberen. Maar dan moet je wel dingen nagaan, cam met hem, bel en sms met hem en vertel je ouders wat je van plan bent. Laat een vriendin met je meegaan en vraag of zij hem ook op msn wil toevoegen, dan kan zij ook oordelen of het wel een juiste gozer is. Als je een meeting doet, doe het altijd veilig, spreek in het openbaar af en laat je ouders weten wat je doet, en voroal, check of de persoon wel is wie hij zegt dat hij is, cammen, zijn hyves/facebook/twitter checken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als je echt wilt. Neem dan iemand mee! Laat je mobiel aanstaan en zorg dat je bij een openbare plek bent bijvoorbeeld een park...

    XX


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Je kan sws beter niet in je eentje gaan als je ja zegt, ook al spreek je af op een openbare plek. Zelf zou ik gewoon nee zeggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ligt er maar net aan.. Als je hem echt graag wilt ontmoeten, doe dan eerst wat reacerch.. Neem (als je het echt vertrouwd) een vriendin of vriend mee, en spreek af op een openbare plek...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik zou niet eens twijfelen. Nee.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb géén idee hoe ping werkt, maar als je zijn ping hebt, weet je toch wie het is, of ben ik nou zo'n noob op het gebied van blackberry's. Ik zou gewoon nee zeggen, ten zij je hem kent en je weet hoe hij in elkaar zit.


    Destroy what destroys you.

    Hangt er vanaf. Heb je al eens een foto van hem gezien? Hoe lang ken je hem al? En ALS je uiteindelijk toch gaat spreek je het best af op een plaats waar heel veel andere mensen komen. Zoals een plein, een bibliotheek of een winkel. Zorg ervoor dat je iemand bij je hebt en dat mensen weten waar je heen gaat.
    Dan zou het veilig moeten zijn.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kijk, ik heb dan ook al gemeet met iemand hier op Quizlet die ik van tevoren niet gezien had. Maar daar heb ik echt een jaar lang mee gepraat en alles. En toen heb ik op een verschrikkelijk openbare plek afgesproken. Ik zou hier niet op in gaan.. Gewoon nee zeggen als ik jou was.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Chuggaa schreef:
    Ik heb géén idee hoe ping werkt, maar als je zijn ping hebt, weet je toch wie het is, of ben ik nou zo'n noob op het gebied van blackberry's. Ik zou gewoon nee zeggen, ten zij je hem kent en je weet hoe hij in elkaar zit.
    Klopt, je moet die ping van die jongen van iemand gehad hebben.


    Today will be Girl's Day party with you~

    nerveus schreef:
    Je kan het proberen. Maar dan moet je wel dingen nagaan, cam met hem, bel en sms met hem en vertel je ouders wat je van plan bent. Laat een vriendin met je meegaan en vraag of zij hem ook op msn wil toevoegen, dan kan zij ook oordelen of het wel een juiste gozer is. Als je een meeting doet, doe het altijd veilig, spreek in het openbaar af en laat je ouders weten wat je doet, en voroal, check of de persoon wel is wie hij zegt dat hij is, cammen, zijn hyves/facebook/twitter checken.


    --