• Myeah. 'k Zit hier ik te balen en eigenlijk heb'k zin om een potje te gaan huilen (niet da'k dat al heb gedaan), want ik kreeg net de uitslag van de screening voor de opleiding logopedie terug. Helaas ben ik ongeschikt... m'n stem is te hees, krakerig en te laag D: (klinkt als 'n oud wijf). Dus, nu valt m'n hele droom+toekomst in duigen (: En ik heb géén idee wat ik anders wil gaan doen. Jezus, ik had me er zo op ingesteld :/ God, wat voel ik me hopeloos.

    Misschien dat jullie me op kunnen beuren met positieve woorden?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je bent ongeschikt voor je stem? Wat is dat voor bullshit?

    Cyberhug!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:23 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:22 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Je bent ongeschikt voor je stem? Wat is dat voor iets?


    Nouja, een logopedist moet toch zelf haar stem goed kunnen beheersen :'D 't Goede voorbeeld geven, zeg maar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is echt heel erg balen (of grof gezegd; kut). Zeker als het je toekomstplannen waren. Maar ik denk dat als je even goed doorzoekt, je misschien nog wel iets anders kan vinden wat geschikt is voor jou? Er zijn zoveel dingen die je kunt doen.
    Heel veel succes!

    Frodo schreef:
    Je bent ongeschikt voor je stem? Wat is dat voor bullshit?

    Cyberhug!


    Omdat als zij logopedist wordt en zelf 'mankementen' aan haar stem heeft, kan zij in theorie andere mensen geen juiste taal, spraak e.d. aanleren als logopedist omdat zij het al 'fout' doet. Nja, ik ben er ook geen voorstander van, maar ik snap het langs de andere kant wel.

    Iemand die nu mee met mij sociaal werk studeert, had dat ook voor. Zij had gelukkig nog een 2e optie: sociaal werk.
    Ik hoop echt dat je nog een andere leuke richting kunt vinden. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ygritte schreef:
    (...)
    Nouja, een logopedist moet toch zelf haar stem goed kunnen beheersen :'D 't Goede voorbeeld geven, zeg maar.


    Maar als jij zelf geen moeite hebt met je stem, wat maakt het dan uit?

    Of is dat wel zo?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kanade schreef:
    Dat is echt heel erg balen (of grof gezegd; kut). Zeker als het je toekomstplannen waren. Maar ik denk dat als je even goed doorzoekt, je misschien nog wel iets anders kan vinden wat geschikt is voor jou? Er zijn zoveel dingen die je kunt doen.
    Heel veel succes!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Frodo schreef:
    (...)

    Maar als jij zelf geen moeite hebt met je stem, wat maakt het dan uit?

    Of is dat wel zo?

    Nou, 't is heel vaak dat je je er niet bewust van bent. En m'n stem is ook wel 'n beetje krakerig, soms... eigenlijk valt 't aanbod op het HBO ook tegen. Ik zou veel liever taalwetenschappen studeren, maar da's universitair.


    "I shut my eyes in order to see.'

    D'aawh! Dat is pas stom.. Jij kan toch ook niks doen aan je stem? Misschien was je wel een super logopedist geweest? er zijn vast wel andere dingen die je kan? Vermaak je met je vrienden als het echt te veel voor je wordt. Succes!(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ygritte schreef:
    (...)
    Nou, 't is heel vaak dat je je er niet bewust van bent. En m'n stem is ook wel 'n beetje krakerig, soms... eigenlijk valt 't aanbod op het HBO ook tegen. Ik zou veel liever taalwetenschappen studeren, maar da's universitair.


    Urgh, dat is echt stom... je vindt vast wel iets, zeker weten!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Je bent ongeschikt voor je stem? Wat is dat voor bullshit?

    Cyberhug!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Pimpernel schreef:
    D'aawh! Dat is pas stom.. Jij kan toch ook niks doen aan je stem? Misschien was je wel een super logopedist geweest? er zijn vast wel andere dingen die je kan? Vermaak je met je vrienden als het echt te veel voor je wordt. Succes!(bloos)

    Heheh, neen, maar ik begrijp 't enerzijds ook wel. De theorie sprak me alleen ook heel erg aan en daar baal ik nog meer van. Da'k dat nooit zal kunnen uitoefenen D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is ba-len zeg. Ik kan echt zo goed met je meeleven.
    ik ben net afgewezen voor een school waar ik al 4 jaren lang uitkeek om daar te mogen gaan.


    -

    SmileLullaby schreef:
    Dat is ba-len zeg. Ik kan echt zo goed met je meeleven.
    ik ben net afgewezen voor een school waar ik al 4 jaren lang uitkeek om daar te mogen gaan.

    Ah, gosh. Voor welke opleiding?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Awh jeetje, dat is echt klote. Ik vind het heel erg naar voor je, is er niet een andere stroming binnen logopedie die je kan doen? Ik snap dat je baalt, want het is ook gewoon kutkutkut.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife