• Ik was gisteren dus op een verjaardag, daar kregen we muffins en brownies aangeboden. Ik had dus een brownie gegeten, en na een uurtje ongeveer begon ik me opeens heel vreemd te voelen. Niet alsof ik dronken was, ik besefte wel wat ik een het doen was, maar het was alsof ik er geen controle meer over had. En als iemand tegen me praatte drong hetgeen wat die persoon me vertelde pas een minuut later tot me door. Nou achteraf bleek het dus dat ik spacecake had gegeten, in plaats van een gewone brownie. Dat verklaarde wel het vreemde gevoel wat ik die hele avond heb gehad.. :').

    Heeft hier iemand nog zoiets dergelijks meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 18:13 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Wow, hahaha ik zou er later zo hard om gaan lachen. :'D
    Leuk dat ze dat ook nog even tegen je zeggen.
    Maar nee, ik kan me zo niks herinneren wat ik heb meegemaakt.

    Spacecake, whut...??

    Whoops.
    Eh, nee. (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Nog nooit meegemaakt.
    De volgende keer als je bij die mensen komt, zou ik toch eerst vragen wat voor cake het is, voor je een stukje neemt. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Stiekem moet ik best wel lachen. Ik heb gelukkig zoiets nog nooit meegemaakt, maar ben wel al 2 weken klunzig. Laat alles uit mijn handen vallen (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    I just died of laughing :W


    Shoganai i ne~

    Antebellum schreef:
    Whoops.
    Eh, nee. (bloos)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Haha, stiekem vond ik het best wel geniaal ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hahahah lol! Ik heb nog nooit spacecake gehad.


    When words leave off, music begins.

    Haha, dat is best wel epic eigenlijk. Maar ze hadden het je beter wel kunnen vertellen, voor je het ging eten, vind ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hahahhahaha geniaal!


    Bad decisions make good stories.

    Hahahahha oke, dat is gewoon genius!

    VanDerVaart schreef:
    Spacecake, whut...??


    26 - 02 - '16

    Haha apart, meestal proef je dat dan wel. Ik heb me ooit eens volgegeten aan rumijs waarvan ik dacht dat het mokka-ijs was. Niet dat het erg veel effect op me had, maar het was wel even van 'oh' toen ik het bordje boven het ijs ontdekte.


    Searching heavens for another earth

    Omg, spacecake. Maar waarom werd je spacecake aangeboden op een verjaardag? :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo