• Ik was gisteren dus op een verjaardag, daar kregen we muffins en brownies aangeboden. Ik had dus een brownie gegeten, en na een uurtje ongeveer begon ik me opeens heel vreemd te voelen. Niet alsof ik dronken was, ik besefte wel wat ik een het doen was, maar het was alsof ik er geen controle meer over had. En als iemand tegen me praatte drong hetgeen wat die persoon me vertelde pas een minuut later tot me door. Nou achteraf bleek het dus dat ik spacecake had gegeten, in plaats van een gewone brownie. Dat verklaarde wel het vreemde gevoel wat ik die hele avond heb gehad.. :').

    Heeft hier iemand nog zoiets dergelijks meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 18:13 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Cloelia schreef:
    Haha, dat is best wel epic eigenlijk. Maar ze hadden het je beter wel kunnen vertellen, voor je het ging eten, vind ik.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hahaha. Gelukkig dat je i.i.g niet out bent gegaan. :'D
    Ik heb vaak genoeg gelachen met blowen of spacecake als mensen het voor het eerst deden. 9 van de 10 beweren niks te merken, maar ondertussen...


    Til hug og blod.

    Lekker aardig dat ze dat ook van te voren even vertellen :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kanade schreef:
    Wow, hahaha ik zou er later zo hard om gaan lachen. :'D
    Leuk dat ze dat ook nog even tegen je zeggen.
    Maar nee, ik kan me zo niks herinneren wat ik heb meegemaakt.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Brilliant! Moet ik ook doen op mijn verjaardag! XD


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mijn moeder had eens een sigaret aangeboden gekregen, maar achteraf bleek het een jointje te zijn.. Dat was echt hilarisch.

    Oh seriously lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol, haha. Nee, nog nooit meegemaakt (:


    Destroy what destroys you.

    Dude, daar zou ik echt zwaar pissig voor zijn.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    (cat) Oh tof XD


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Haha awesome :'D


    -

    Britsanity schreef:
    Brilliant! Moet ik ook doen op mijn verjaardag! XD


    Tell me about it, stud.

    Ik heb nog nooit zoiets gehad.
    Maar dat is best erg dat ze gewoon spacecake gemaakt hebben en dat ze dat ook gewoon bij die brownies leggen. Konden ze beter apart, of nog beter, helemaal niet serveren. Best wel lullig eigenlijk.
    Maar ik hoop dat het beter met je gaat :P Ze hadden het wel beter even kunnen melden vind ik...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dafuq? Iedereen vindt het hilarisch, maar ik vind het echt onverantwoord. Stel je voor wat er had kunnen gebeuren?
    Ik vind het maar doodeng dat ze zomaar drugs in eten stoppen en dat niet zeggen. Bah, dan ben je ook lekker gestoord bezig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mirkwood schreef:
    Hahaha. Gelukkig dat je i.i.g niet out bent gegaan. :'D
    Ik heb vaak genoeg gelachen met blowen of spacecake als mensen het voor het eerst deden. 9 van de 10 beweren niks te merken, maar ondertussen...


    Ja, toen ik het op had vertelden ze me pas wat er in zat. Ik was niet pissig of zo, want ik kan best goed tegen dat soort dingen, ik ben toch nog nooit echt slecht gegaan. Na een halfuur waren al mijn vrienden opeens al out, en ik voelde het nog steeds niet, maar achteraf raakte ik wel niet meer recht, haha..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.