• Ik was gisteren dus op een verjaardag, daar kregen we muffins en brownies aangeboden. Ik had dus een brownie gegeten, en na een uurtje ongeveer begon ik me opeens heel vreemd te voelen. Niet alsof ik dronken was, ik besefte wel wat ik een het doen was, maar het was alsof ik er geen controle meer over had. En als iemand tegen me praatte drong hetgeen wat die persoon me vertelde pas een minuut later tot me door. Nou achteraf bleek het dus dat ik spacecake had gegeten, in plaats van een gewone brownie. Dat verklaarde wel het vreemde gevoel wat ik die hele avond heb gehad.. :').

    Heeft hier iemand nog zoiets dergelijks meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 18:13 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Luhan schreef:
    Omg, spacecake. Maar waarom werd je spacecake aangeboden op een verjaardag? :')


    Geen idee, er stonden ook overal bongen en waterpijpen toen we aankwamen.

    Mysterions schreef:
    Haha apart, meestal proef je dat dan wel. Ik heb me ooit eens volgegeten aan rumijs waarvan ik dacht dat het mokka-ijs was. Niet dat het erg veel effect op me had, maar het was wel even van 'oh' toen ik het bordje boven het ijs ontdekte.


    Ik proefde wel dat er iets anders aan die brownie was, maar ik zou niet op de smaak van wiet zijn gekomen..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nee.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Barnabas schreef:
    Dafuq? Iedereen vindt het hilarisch, maar ik vind het echt onverantwoord. Stel je voor wat er had kunnen gebeuren?
    Ik vind het maar doodeng dat ze zomaar drugs in eten stoppen en dat niet zeggen. Bah, dan ben je ook lekker gestoord bezig.


    Het was wel onverantwoordelijk, maar iedereen daar wist dat ik er tegen kon, dus ik was ook niet pissed. Maar een vriend van me daarentegen had er VIER op, met hem is het helaas niet goed afgelopen.. Daar was ik wel pissed om.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik lust al geen taart, straks kan ik ook geen cake meer eten.
    This is why I don't trust humanity.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lol, altijd navragen wat ze je precies aanbieden dus ;p.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Frodo schreef:
    Haha, stiekem vond ik het best wel geniaal ;D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hahaha, na de tweede zin dacht ik al aan spacecake. Mij is nog nooit zoiets overkomen, maar als het ooit zou gebeuren zou ik er achteraf heel hard om lachen. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Yulivee schreef:
    Dude, daar zou ik echt zwaar pissig voor zijn.

    And this.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rachellina schreef:
    Hahahahha oke, dat is gewoon genius!


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Hahaha, geweldig! Maar het is natuurlijk wel vreemd dat zij niet zeggen dat het spacecake was?
    Wij hadden op kamp eens sangria gekregen, maar niemand zei dat het sangria was en ik dacht dat het gewoon een niet-alcoholisch drankje was, dus bleef ik maar drinken. Toen voelde ik mij nogal raar en dan zei iemand: "Ja, maar dat is ook sangria."
    Oeps.

    Scandal schreef:
    Nog nooit meegemaakt.
    De volgende keer als je bij die mensen komt, zou ik toch eerst vragen wat voor cake het is, voor je een stukje neemt. :Y)


    (Y)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Awesum haha


    None but ourselves can free our minds.

    Geen idee wat spacecake is, maar ik vind het zo te horen doodeng spul. But, ergens heeft het wel iets geniaals hoe het precies afliep. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    Geen idee wat spacecake is, maar ik vind het zo te horen doodeng spul. But, ergens heeft het wel iets geniaals hoe het precies afliep. [:

    Dat is cake met volgens mij wiet of een andere drug in zich.
    Ik zou zelf behoorlijk pissed zijn, eerlijk gezegd. :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Loooool, was het lekker?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.