• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:

Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - BlueHope
    Emma Grey - BlueRiver

Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - SunBaked
    Vincent Jasper Trigger - BlueHope
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Ryan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Lucas Tom Jones - WeCaptureIt

Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

[ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:04 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Lizz Jane Parker

De fles stopt bij Hannah en Vincent kijkt op.
    "En nu wat als ik weiger?" meteen ga ik in de verdediging voor Hannah.
    "Dan mag je nu weggaan. Je kent de regels van het spel en daar hou je je aan, of je dat nu wil of niet."

Even the smallest can change the course of the future

JULLIËT SKY PARKER
    'JE KAN WEIGEREN, MAAR ALLEEN ALS HET IEMAND VAN JE EIGEN GESLACHT IS.' ZEG IK TEGEN VINCENT. 'MAAR HET SLACHTOFFER HEEFT NIETS TE WILLEN, DUS WAT JE ZELF WILT.' EN IK KIJK VINCENT AAN. DAN MAAKT LIZZ EEN GOEDE OPERMERKING. EN HET WAS NOU NIET DAT HANNAH LELIJK WAS, DUS WAAROM ZOU HIJ WEIGEREN? MISSCHIEN IS HIJ HOMO, OF WILT HIJ NIET ZOMAAR IEDEREEN ZOENEN. MAAR JA, WAAROM DOET HIJ DAN AAN DIT SPELLETJE MEE. 'DUS JE WEIGERT?' VRAAG IK AAN HEM. 'WANT DAN MAG IEMAND ANDERS GAAN DRAAIEN.'

[ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 16:37 ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Aha, het was dus wel zo dat hij alleen kon weigeren als het eigen geslacht was. Ik pas wel even mij nstukje aan :Y)]

(God Jaimy, begin jij ook al met die zever van de capslock?)

[Hahaha, ik ben dol op capslock ^^ en het was om solidair naar Sav te zijn :3 maar de volgende zal wel gewoon met normale letters zijn ;)]

{Voor Jaimy: Ik had het idee over een familie die ooit bestond uit allemaal welopgevoede en zich aan de regels houdene engels, tot twee jongens (Tweeling) er zich totaal niets van aantrokken en gewoon deden wat hun leuk vonden om te doen, aangezien er regels gelden voor engelen zijn er ook consequenties als je die breekt.}

Don't be like the rest of them, darling

[Oeeee, naaaiiiss, dat is voor je Scagotti verhaal :3 Cooool ^^]

WillNotLearn schreef:

that's what I think everyday!

Imagination set us free to be just what we want to be ~

Phootos schreef:
    (...)

that's what I think everyday!

{Haha, ik heb het plaatje gevonden op weheartit en de tekst er zelf op gezet XD Moest een plaatje hebben voor op mn profiel die bij mn username paste}

WillNotLearn schreef:
    (...)

{Haha, ik heb het plaatje gevonden op weheartit en de tekst er zelf op gezet XD Moest een plaatje hebben voor op mn profiel die bij mn username paste}

Geniaal!

Imagination set us free to be just what we want to be ~

Phootos schreef:
    (...)

Geniaal!

Dankje XD

Hier is de orginele foto:

HANNAH OLIVIA ROBINSON
    "JE HOEFT NIET ZO BOOS TE DOEN" ZEG IK ZELF EEN BEETJE BELEDIGD EN KIJK HEM EVEN AAN. IK NEEM NOG EEN SLOK WATER EN ZIE DAT JULLIET EEN HEEL GESPREK BEGINT OVER DAT HIJ WEIGERT OFZO. IK KIJK ZE AAN EN KIJK EEN BEETJE BELEDIGD VOOR ME UIT.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Julliët Sky Parker
    Ik hoor Hannah een beetje gepikeerd zeggen: 'Je hoeft niet zo boos te doen.' en ik zie dat ze hem aankijkt. En ook dat ze beledigt kijkt. 'Oke, Han, volgens mij is er niemand boos,' zeg ik met een glimlach. 'Behalve jij nu dan.' en ik kijk haar aan. Ik maak ene gebaar naar de fles. 'Hier, draai de fles anders.' zeg ik met een glimlach. 'Een beetje leven in dit spel brengen. En anders draai ik hem!' en ik kijk haar lachend aan.

(Bes en Fien ici! Jap, we zijn bij mijn (Bes) thuis en hebben besloten dat hier eens wat leven in de zaak moet komen. Wie is er aan de beurt? )