• Vannacht droomde ik dat ik zwanger was en een dochter kreeg die Méridian Artemis Silveria heette. Nu heb ik wel vaker dromen die echt zwaar random zijn (eigenlijk heb ik die altijd) maar die vergeet ik al heel snel weer, maar ik blijf nu maar aan die naam denken. Méridian was ooit een verhaalpersonage van me maar dat is al zo'n drie jaar geleden. Die andere namen... geen flauw idee waar ze vandaan komen, maar toch klinkt het mooi, idk. Hoe ik een zoon zou noemen zou ik trouwens niet weten, maar voor toekomstige dochters heb ik al een hele lijst namen. Dat zijn voornamelijk hele "normale" namen als Sophia en dergelijke, maar nu dus opeens dit en gek genoeg vind ik het mooier dan dat hele lijstje bij elkaar.
    Hebben jullie al enig idee hoe je je kinderen later zou noemen?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Als het een jongentje zou worden, vind ik Nino sowieso een hele leuke naam. En voor een meisje heb ik geen idee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Saphire, Ruby, Merida, Dandelion, Percy, Josh, Katie, Naga, Oliver. Dst soort namen........ Ik heb nu al medelijden met mijn kinderen.....


    We've lived in the shadows for far too long.

    Meisje wordt waarschijnlijk Alysse of Emily.
    En voor jongen... goh, daar had ik ooit wel een idee voor maar ben ik vergeten.


    effort never betrays you

    een meisje sowieso Puck.
    een jongen weet ik nog niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik denk dat ik sowieso een van de meiden een disney naam als Merida of Belle zou geven.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 14:23 ]


    26 - 02 - '16

    Meisje: Aaliyah
    Jongen: Stefano denk ik

    Ik vind Ygritte zo'n mooie naam. :3
    En Jon voor een jongen, hehe. Ja, ik kijk Game of Thrones. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik roep altijd tegen mijn vrienden dan ik mijn kinderen allemaal Ham ga noemen, maar dat doe ik ze niet aan.
    Verder heb ik nog geen serieus idee.


    I am an idiot, I move.

    Cerise, voor een meisje: het betekent kersenrood.
    En Thomas voor een jongen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Voor een jongen wordt het Diomedes, Danathen of Dimitri x'D
    Meisje ben ik niet zeker van, ik vind Avalyn erg mooi ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Voor een meisje Demi, Faye, Sierra, Arlene - iets in die richting.
    Voor een jongen Gale, Niall, Scott, ik weet niet, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    meisje: Dana of Lilly vind ik mooi
    jongen: Lex of Tobias of Lucas


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jongen: Louis. (Niet van 1D ofzo, haha ik vind dat gewoon een prachtige nam :3)
    Meisje: Mila.


    all I want is the taste that your lips allow

    SAM.
    sws, of het nou een jongen of meisje word, als ik uberhaupt kinderen krijg.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Als het een jongetje word noem ik het Liam, maar voor 'n meisje weet ik niets.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.